Ny Zelda trailer

#41
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-+17.03.2005, 22.25-->
Opprinnelig skrevet av dan the man@16.03.2005, 17.05
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW. så dette vil kanksje være det landet. eller reisen til det landet. når jeg ser denne traileren sitter jeg igjen med et par spørsmål: hvorfor har shigsy hentet så mye fra LOTR? er han tom for egne ideer? og hva vil egentlig skje, Link har jo plutselig fått hest igjen, og er veldig lik det han var på OOT og MM. så hvis spillet skal være fortsettelse på TWW, hvorfor er det da i denne middelalder-stilen til OOT. TWW hadde en mer sjørøvertid-stil, og da må jo dette også være det. men alt så så... middelalder ut. så jeg lurer bare på hva som vil skje, og jeg er nok ikke alene. dette er forvirrende. han sloss jo tilogmed med en goron som likner darunia.
191133​

Håper for all del at denne plassen link rir rundt på ikke er ett nytt land! (syns for min del det lignet veldig på hyrule fields)
De har jo tidligere i MM prøvd å legge handlingen til ett nytt land (Termina)
Det ble skikkelig skuff altså....MM nåddde ikke OOT opp til anklene engang. Zelda var ikke med i spillet engang....

Det er vel heller ikke utviklernes tanke at Zelda-spillene skal følge en slags tidsalderstigning? Gjør vel ingenting om de legger handlingen til Hyryle og middelalder-aktig stil igjen. ;)
191969​
[/b]
Skjønner ikke hva som er så galt med å sette dette spillet i et annet land enn Hyrule. Hyrule har jo endret seg fra hvert Zelda-spill det har vært med i, så landet blir jo forskjellig uansett om det heter Hyrule igjen. Eneste er, som du sier, at det da nærmest er garantert at Zelda vil bli med.


Opprinnelig skrevet av Gunther@17.03.2005, 22.25
Bare jeg som kommer til å savne zelda i cell-shading?
191970​
Nei, Wind Waker hadde en veldig kul stil, jeg håper vi får se flere Zelda-spill i den stilen.

Opprinnelig skrevet av dan the man@18.03.2005, 13.35
Opprinnelig skrevet av Ghaz@17.03.2005, 22.17
<!--QuoteBegin-dan the man
@16.03.2005, 17.05
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW.
191133​


Det landet er jo faktisk Hyrule da.. <_<
191963​



jo, men det er jo umulig hvis spillet skal følge etter TWW. hyrule ble jo oversvømt.
192182​
Men kanskje vannet synker igjen etter at Ganondorf dør?
 
#42
Opprinnelig skrevet av dan the man+18.03.2005, 13.35-->
Opprinnelig skrevet av Ghaz@17.03.2005, 22.17
<!--QuoteBegin-dan the man
@16.03.2005, 17.05
tviler på det. for det første ser ikke omgivelsene ut som hyrule field. Og jeg tviler sterkt på at spillet vil foregå i hyrule, ettersom det sies at det vil følge windwaker sin stil. Det vil kanskje væredet nye landet som link seilte av sted for å finne på slutten av TWW.
191133​


Det landet er jo faktisk Hyrule da.. <_<
191963​

jo, men det er jo umulig hvis spillet skal følge etter TWW. hyrule ble jo oversvømt.
192182​
[/b]
Er det offentliggjort at det neste Zelda-spillet skal foregå etter TWW? Dessuten trenger det ikke å være samme Hyrule som tidligere (noe det heller aldri har vært). Mener å huske at Link dro ut for å finne et "nytt Hyrule" i slutten av TWW ...
 
#43
Han dro vel for å finne "et nytt land", altså en erstatning til det oversvømte Hyrule, ja. Tror det er bekreftet under et intervju at dette spillet kronologisk sett vil plasseres etter TWW. Make of that what you want.

Opprinnelig skrevet av Loco Lemon
Jeg har lagt merke til at hver gang det er stilt opp en gigantisk hær på samme måte som hærer alltid er stilt opp i et spill, er det noen som skriker "LOTR! LOTR!". I så tilfelle var Adolf Hitler også kraftig inspirert av Peter Jacksons filmer.
Det meste vi har sett av fiender på skjermen sammtidig er vel foreløpig mellom 10 og 15 stykker? Jammen sa jeg gigantisk. :p
 
#44
Sa vel egentlig aldri at de skulle finne ''et nytt Hyrule''.
Ga jo helt minimalt med detaljer om hvor de hadde tenkt seg...så det ligger vel helt åpent til om hvor handlingen vil foregå.
 
#45
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@17.03.2005, 22.33
Var abolutt godkjent med cell-shading! Kommer sikkert igjen før eller senere.

Gleder meg veldig til god gammeldags OOT-stil! : D
191977​
Det vil faktis komme et nytt wind waker!! :trollmann:
Oja, med cel-shade grafikken!!
Gled dere, til år 2011.... :tommelned:
 
#46
nytt windwaker? wow!
hvor leste du det? tipper at på den tiden vil windwaker regnes som en av de s t o r e slagerne til nintendo opggjennom tidene...
omtrent som supermario64 :D
 
#47
Husker ikke helt hvor jeg leste det, men annet jeg husket at produsentene sa var at de allerede hadde begynt å lage spillet, som betyr at spillet ikke blir fort laget, noe som tyder på at de dekker de negative tingene med tww( små øyer, ikke all verden lang varighet) ovs... gleder meg og, men nå kommer det andre zelda så det blir jo mye zelda spill fortiden som bare er positivt!! :trollmann:
 
#48
Opprinnelig skrevet av supermario@19.03.2005, 00.11
Husker ikke helt hvor jeg leste det, men annet jeg husket at produsentene sa var at de allerede hadde begynt å lage spillet, som betyr at spillet ikke blir fort laget, noe som tyder på at de dekker de negative tingene med tww( små øyer, ikke all verden lang varighet) ovs... gleder meg og, men nå kommer det andre zelda så det blir jo mye zelda spill fortiden som bare er positivt!! :trollmann:
192629​
Dette ble sagt før E3 i fjor, da Nintendo antok at de gikk videre med grafikkmotoren i WW. De var altså relativt sikre på å fortsette med den, men har snudd. Kanskje de tar den i bruk ved en senere anledning, men ingenting er offentligjort. Så var den saken klar. :)