Nye 360 dashboardet - 19. november

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
360en oppskalerer ja, men personlig er jeg mer fan av PS3 som mediaspiller siden den har fler funksjoner og gjør ting bedre (så sant den støtter filene). :wth:

Du kan laste ned noen Xbox 1 spill ja. Psychonauts er jo alltids å anbefale.
På filmfronten er det heller dårlig i Europa. Sist jeg sjekka var bare den andre Pirates of the Caribbean filmene tilgjengelige. Er derimot en del musikkvideoer, men hvem faen betaler for sånt?
Netflix er en utleietjeneste som bla. lar en laste ned eller streame filmer i SD og HD og lar en beholde dem i noen dager til en rimlig penge. Desverre er tjenesten bare tilgjengelig i USA.

Sånn ellers er det sluppet et gratis juletheme nå for de som er lei av de som fulgte med det nye dashboardet.
 
Ahh herlig, da får jeg bruke 360 istedenfor den gamle dvd-spilleren min, da må jeg kjøpe meg sånn HDMI-split/optisk kabel slik at jeg kan få lyden fra 5.1 shitet mitt.

Men, jeg kan overføre f.eks gears of wars 2 til hardisken,ya? Trenger jeg cd for å spille den da? Eller kan jeg f.eks låne bort spillet eller åssen funker dette? ;o

Digg, nå er jeg mer overbevist at jeg gjorde det riktige valget, men den utleietjenesten som er i USA høres genialt ut, synd Europa alltid er bak der. D;
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Discen må ligge i maskina når man spiller installerte spill, men det streames ikke fra den. Ellers kunne man jo bare kopiert spillsamlinga til alle kompisene.

EDIT: Finnes det HDMI-kabler med optisk lydkabel i tillegg? Tror jeg bare har sett HDMI til DVI, og på PS3 løses det jo ved å kjøre lyd ut på komposittkabelen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nei, det var en sånn jeg tenkte på, kanskje bortsett fra at det hadde vært kjekt med RCA-plugger framfor adapter som man så må koble til en optisk ledning til. Stiv pris riktignok. :/
 
Elite er bare for genialt, om du har FullHD-TV og 5.1 lyd så sparer du på å kjøpe elite enn pro, fikk med HDMI kabel, tp-kabel(forventet nesten det) HDMI-splitt til 5.1/optisk kabel og jeg har på følelse at jeg kommer til å bruke opp hele hardisken, men jeg trodde at du fikk 120 gig ledig fra starten, jeg hadde bare 100 gig tilgjenglig etter oppdateringen, så det var et par demoer, men er det operativsystemet som tar så latterlig mye plass?

Dette her er farlige saker, gikk berserk på marked place og tror jeg handlet for 800 spenn for gamle arcade spill. -_-
Jeg går ut ifra at det finnes en gamertag emne et annet sted så mange av dere får en ny kompis snart, og siste spørsmål, åssen linker jeg til den splitter nye kule avataren min? ;o
 

Lodin

Der Waaaah
Bruk denna URLen: http://avatar.xboxlive.com/avatar/"skriv brukernavnet ditt her"/avatar-body.png

EDIT: Stikk på spotlights seksjonen på nye dashboardet og se hve MS har gitt oss i julegave. ^^

EDIT: :argh: Bare i USA. MS is fucking us again!
 
Jeg var å leitet nå istad og jeg bare : høø? :eek: Åssen julegave var det MS gave dem i US?

Fant derimot en herlig juledeskop som jeg har skiftet til da, så alt var ikke helt forgjeves. ;D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
PS: Bare i tilfelle noen ikke visste det så går det an å mekke eget bakgrunnsbilde ved å gå inn på Photo Sharing eller hva det heter, finne et bilde på nettverk eller USB-enhet og så trykke en eller annen knapp så blir det lagt som bakgrunn. Har et bilde av en tukan selv. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
Gaven hele verden untatt Europa har fått er en liten snøkule full av avatarer fra vennelista di. Man kan riste på den og greier. :hmm:
 

Yes her har vi han, var det beste jeg fikk han til å ligne meg, fant ikke helt hårsveisen som var meg for tiden så endte opp med en caps ;D

Lodin, strålende nyheter, as we speak så holder jeg på å riste sånn snøkule med vennene mine inni, hele to venner får jeg ristet med en juletone i bakgrunnen, så Europa fikk gaven også! ;D Kommet en egen" happy holidays" funskjon på live!

Uff, tenker jeg får adde flere her på spillegal nå snart, slik at jeg får flere å riste.:julenisse: =)
 

Lodin

Der Waaaah
every day I'm husselin
every day I'm husselin
every day I'm husselin husselin hussel husselin


Nye klær, woot! Pentøy denne gangen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Noen lekka nemlig hele stasen et eller annet sted, og nå kan hvem som helst dra det ned her, brenne ut på en CD-R/legge over på en minnepinne, og installere sjøl.
.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Microsoft har uttalt at NXE skal komme i nedlastbar utgave for å legges på en usb-penn, men jeg har ikke hørt noe mer om det. Sjekk guggel.

EDIT: om den varianten skiller seg fra prerelease-versjonen som lekka på nettet vet jeg ikke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Prereleaseutgaven lar det ikke lage avatar/ Xii.