Nye moderatorer

Sancti

Terrorkatt
#1
Vi fikk inn mange flere søknader enn forventet, og det var et vanskelig valg. Faktisk så vanskelig at vi endte opp med hele tre nye moderatorer. Det er også en annen grunn til dette, nemlig journalene som vil føre til at vi antakeligvis kommer til å få litt mer å gjøre.

Jeg vil ønske Lodin, Egle og Shigsy velkommen som nye moderatorer, og jeg håper vi har tatt et klokt valg.


Det var gladnyhetene, nå kommer det som en del av dere ikke vil være fullt så glade for. Det fine anmerkningssystemet som med vilje har vært lite brukt i det siste, kommer vi nå til å ta i bruk igjen. Vi har det, så vi kan like godt bruke det, og det har også vist seg å være mer effektivt enn advarsler via pm.
Fra nå av vil brudd på forumreglene og ignorering av advarsler føre til anmerkning. Vi snakker selvsagt ikke om anmerkning hvis du skulle være så uheldig å skrive et ettords-innlegg, men om du gjør det ofte, må du regne med å få en advarsel.

Ved tre anmerkninger blir man utestengt i en uke, og ved to nye etter dette (altså fem) varer utestengelsen i en måned. Mange synes sikkert at dette er kjipt, men det er ikke verre enn å oppføre seg pent. :tommelopp:

Disse reglene er det ikke nødvendig å sutre over, da de er satt. Bruk heller emnet til å gratulere de nye moderatorene eller komme med eventuelle spørsmål. :)
 
#4
Håhåhå. Jeg håper og tror at de beste "vant". Gratulerer.
 
#6
Vel, jeg mente det iallefall, hvis det var meg du siktet til... :usikker:
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Jeg vil også takke alle dem som viste sin interesse. Vi kan ikke velge alle, men jeg håper dere vil fortsette å hjelpe til ved å rapportere upassende innlegg.
 
#9
Vil dette forandre på min stilling på forumet som tilnærmet usårlig? Jeg vil forøvrig nevne at jeg bare vil godta anmerkninger fra Yetipants, Lurtz eller sjefene. Når man har en celebritet som meg på forumet, nytter det ikke med hva som helst.

Ellers håper jeg dere gjør en god jobb, moderatorer. Jeg ser ikke at noen av dere har gjort dere fortjent til tilliten, men håper selvfølgelig at deres tid som ubrukelige er forbi. Hva venter dere på? Tiden er inne for å plage ubrukelige medlemmer, og vil dere ha en liste så vennligst kontakt meg over pm.
 

Sancti

Terrorkatt
#12
Opprinnelig skrevet av impywimpy@17.05.2005, 22.54
Jeg vil forøvrig nevne at jeg bare vil godta anmerkninger fra Yetipants, Lurtz eller sjefene.
222317​
Hvis forumsjef teller, så har du ingenting å frykte. Jeg skal personlig sørge for at du får de anmerkningene du fortjener. :kos:
 
#13
Er det noe jeg vet, så er det at disse kara er gode til jobben de nå har kastet seg på. Og hvis de bestemmer seg for å kaste en noen pene anmerkninger i min retning, så har ikke jeg noe å frykte, ettersom jeg sakte men sikkert svever bort fra dette forumet.

Hmm ... føler meg meget trøtt og uten evne til å se i min egen fremtid, men tiden vil nok uansett vise.

Jeje, gratulerer!!!!! :trollmann: Antar jeg.
 
#14
Ikke vær så bitter, Freezar. Det blir sikkert din tur neste gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Opprinnelig skrevet av impywimpy@17.05.2005, 22.54
diverse ferkkheter
222317​
Det du skal gjøre er å holde kjeft, ta pikk og like det. Skal bli slutt på sånt tull fra folk som deg nå som jeg har makt. Moahahahahah!

Eller neida, være flink og rettferdig skal jeg. :flau: Takk for alle lykkeønskningene!
Er ikke sikker på om jeg skal gå for ICQ eller MSN så hvis noen vil ha tak i meg får det bli på PM inntil videre.
 
#17
Mine evner til å spy ut ferkkheter mangler sidestykke i verdenshistorien.
 
#18
Opprinnelig skrevet av impywimpy@17.05.2005, 23.48
Mine evner til å spy ut ferkkheter mangler sidestykke i verdenshistorien.
222350​

Ja, og det må vi gjøre noe med. =D

Neida... Jeg gjør som Lodin og skal prøve å være så rettferdig som mulig. Ikke for slem, ikke for snill. Så var det å finne en god balanse. :svette: Men håper og tror at det skal gå bra. Og hvis noen skulle føle seg urettferdig behandlet må dere ikke nøle med å klage. Ellers må jeg bare takke for lykkeønskninger og for ledelsens tillit. Jeg skal gjøre mitt beste. :)
 
#19
Den komentaren måtte bare komme deg impywimpy.

Men ja, jeg tilgir deg, du kan jo ikke lese tankene mine uansett.

Dessuten er jeg ganske glad for at jeg ikke ble valgt, men jeg lar en forklaring ligge, ettersom folk sannsynligvis vil missforstå.
 
#20
Test meg...

=D