Nye moderatorer

#21
awww.. Shigsy-pusen min har blitt moderator :forelsket:

MUHAHAHAHA... Frykt eder, for nå har jeg en mann på innsiden :djevel:
neida... bare tjulla :p


vil gratulere så mye til alle tre, kan ikke se for meg bedre moderatorer enn de :))
 

oma

Village Drunk
#23
dette annmerkningssystemet... er det slik at viss man først har fått en annmerkning så har en den for eig tid? eller går den vekk etter en stund eller noe slikt...
 

Sancti

Terrorkatt
#24
Den kommer i utgangspunktet ikke til å forsvinne, men kan fjernes igjen hvis vi mener at personen har gjort seg fortjent til det.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#25
Hipp hurra for kjekke karer. Lodin har vært her så absurd lenge, og har alltid hatt en løs og ledig tone, så jeg regner med at vi ikke ser noe gestapotendenser derifra. Shigsys personlighet har jeg ikke bitt meg spesielt merke til, og jeg kan ikke huske helt å ha sett brukeren Egle ( :flau: ), men jeg er sikker på at de kommer til å utmerke seg også og tilføre dette forumet en del bra. Eller hva?

Den første som prøver seg på en plutselig nazi-transformasjon (hei, nabbe!) dreper jeg.
 
#27
Opprinnelig skrevet av Gateway666@18.05.2005, 11.43
Shigsys personlighet har jeg ikke bitt meg spesielt merke til, og jeg kan ikke huske helt å ha sett brukeren Egle ( :flau: ), men jeg er sikker på at de kommer til å utmerke seg også og tilføre dette forumet en del bra. Eller hva?
222438​
Ja da. Det skal vi gjøre. :) Jeg vet at jeg ikke akkurat har postet ekstremt mye her, men det skal jeg virkelig gjøre noe med, for jeg er jo tross alt ofte innom forumet. Uansett, tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Vi skal i hvert fall prøve å bidra til å forbedre forumet enda mer. Ellers er det viktig som Shigsy sier, å ta kontakt hvis dere skulle føle dere urettferdig behandlet.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#30
Gateway: ... KJEFTENPÅRÆ!
 

Nabbe

Har fin hatt.
#32
Wow. Fant du på den der selv, eller?
 
#34
Vil gjerne gratulere til Shigsy, Lodin og Egle. Etter mine inntrykk å dømme fortjener dere det ansvar og tillit dere er blitt tildelt. Om dere er de beste kandidatene kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke vet hvem som ellers søkte. Synes uansett at det er bra at deres innsats og mange timer brukt på forumet gir dere muligheten til dette, og jeg håper dere kommer til å like jobbe som moderator :) GRATULERER!

Det er forresten bra at dere, i høyere grad, tar i bruk annmerkninger som et middel for å utestenge medlemmer som ikke har gjort seg fortjent til en bruker her på spillegal.
 
#35
Og alle vet at Gunther IKKE sikter til meg her.

Det er forresten bra at dere, i høyere grad, tar i bruk annmerkninger som et middel for å utestenge medlemmer som ikke har gjort seg fortjent til en bruker her på spillegal.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#36
Du er så selvsentrert, impy. Det er ørten brukere her som er langt verre enn deg... enda så hardt du forsøker å bli mislikt.

Arni, f.eks., han er hatet, og han har ikke prøvd engang.
 
#37
Dumme folk teller ikke.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#39
Sier hvem, hæh? SIER HVEM?