Nye moderatorer

Aslak

Humanoïde, incognito
#41
Samma faen. Det er alt for mange regler her. Noen ... ja, men ... ikke lov til å gå til personangrep på revan gjennom en blog, og få anmerkning for det ... nei.
 

Sancti

Terrorkatt
#42
Når det er en blog som er laget til ære for siden vår og som legges ut i forumet, så synes jeg ikke det er så jævlig på trynet å reagere på at andre medlemmer spammer den ned med usaklige drittmeldinger mot personen som har laget den.

Hver sin mening, for all del.
 
#43
Opprinnelig skrevet av impywimpy@18.05.2005, 20.37
Og alle vet at Gunther IKKE sikter til meg her.

Det er forresten bra at dere, i høyere grad, tar i bruk annmerkninger som et middel for å utestenge medlemmer som ikke har gjort seg fortjent til en bruker her på spillegal.
222749​
Nei, jeg siktet faktisk ikke til deg. Jeg skriver ikke veldig ofte på forumet, og selv om jeg er innom 4-5 ganger dagen for å lese eller for å se om jeg kan føye til noe nyttig, rekker jeg ikke å legge personer på forumet for hat. Eller, det er jo noen som utmerker seg, som f.eks Arni (Ikke dårlig ment, men ærlig talt. Om du ikke liker de som henger her, og føler deg misslikt. Hvorfor er du her da?!). Og som nabbe sier er du litt for selvsentrert. Du må ta det litt med ro, ikke vær så vanvittig paranoid at du tror alt negativt er rettet mot deg :)
 
#44
Har jeg glemt å fortelle dere at jeg mangler poster? Mange poster.
 
#45
Jeg driter mer eller mindre i om Shigsy og Egle transformerer seg til Heinrich Himmler, så lenge Lodin forblir akkurat slik han har vært til nå med sine sære kommentarer, lenker og synspunkter. :D

Lodin for teh win!11
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#46
Jeg vil herved overrekke mine gratulasjoner til d'herrer som er blitt moderatorer. Seil hardt, uten bart. :pirat:
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Men det er så kjedelig her! Enda ikke funnet noe jeg kan slette, fjerne eller gi anmerkning for (gikk gjennom hele forumet i går for å bli kjent med samtlige emner).

Det eneste jeg er litt kritisk til er når folk lager ørtenhundre tråder om nye spill på E3 delen og startposten kun inneholder "Se på denne supertøffe renderen fra Bloodfister 5!" og et bilde. Lar dem alikevel stå siden det kan hende at det faktisk er en og annen der ute som vil diskutere det eller komme med kommentarer.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#48
(gikk gjennom hele forumet i går for å bli kjent med samtlige emner).
... så trist.
 
#49
Nå er jeg ganske ny her inne, men kan jo alltids si gratulerer!^_^
Nå vet jeg ikke hvordan moderatorene er inndelt her inne, så jeg må bare spørre:
Inne på NF, er det stappet med moderatorer på diverse, og få (ingen, enkelte områder) som modererer på de andre delforumene.
Er det slik at dere danser deres egen dans, eller følger dere et bestemt kontroll-mønster?
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Nei, vi har ingen spesifikke områder vi holder oss til. Med tanke på at forumet er så oversiktlig og har relativt få aktive brukere er det liten vits å la en person sitte å støve ned i Kreativt feks.
 
#53
Hva er lenken til bloggen hans?

Vel, gratulerer til de utvalgte.