Nyhetstråd: Grand Theft Auto: Liberty City Stories [PSP]

Kilik

Lokal moderator
8.6 fra Gamespot. Den strengeste anmeldelsen så langt.

The Good:

Crams all of Liberty City onto a UMD; Load times are quite manageable; Good sense of humor from the radio stations; Captures a lot of the cool stuff from the Grand Theft Auto series.

The Bad:
Unstable frame rate; Dull mission design; Storyline never really goes anywhere; Occasionally feels more like a GTA III expansion pack than an entirely new game.

Conclusion:
Liberty City Stories has its share of minor issues, but it gets enough of the GTA look and feel in there to be an exciting portable game overall.
[/b]
EDIT: Enda et GTA-spill er på vei til PSP: http://eurogamer.net/article.php?article_id=61489
 
Æsj, da importerer jeg det heller. Ingen skal holde meg og Toni Cipriani fra hverandre. Spillmagasinet har anmeldt spillet og er meget positive. Blant annet sier de:
«Grand Theft Auto: Liberty City» er det desidert beste PSP-spillet til nå.

Nå gleder jeg meg enda mer (selvom det neppe er mulig).
 
«[...] desidert beste PSP-spill til nå» er ikke akkurat så jævlig mye å skryte av, da. :rulleøyne:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tviler på at ryktene om at spillene har blitt sendt tilbake i tid og lagt ut for salg den 18. september stemmer, gitt.
 
Utsatt igjen... Deilig med import.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Gah. Så det på TBC Games idag, og det var vanskelig å motstå fristelsen - heldigvis fikk jeg hjelp av den tomme lommeboka mi.