Ok! De som ønsker kan jo ta en kikk på skinnet Spillegal (WIP), teste det litt (browse litt rundt først slik at ikke "alt er annerledes"-inntrykket tar overhånd) og se hva dere synes.
Ramma rundt avataren er også slightly faggy, og jeg savner fortsatt markante skillelinjer, ikke de superduse grå greiene (tenker spesielt på skillet til siggen her).
Prøv å bruke det litt. Jeg synes det holder seg fint i bakgrunnen mens jeg leser selve innholdet som lyser opp.
EDIT: Mens ramma rundt bidrar veldig til å skille postene fra hverandre. Er det selve fargen som er faggy, eller konseptet med ramme i det hele tatt? Vær grei og bruk skinnet i mer enn 10sek før du gjør deg opp en mening og deler den..
Da har jeg notert noen stikkord fra Yetipants:
- linker er ikke uthevet i det hele tatt med mindre man mouser over de
- uleselig lysegrønn tekst noen steder
- Thread tools og lignende verktøypaneler -> annen grønnfarge enn toppmenyen og dermed lite kontrast til tekst
- rød tekst på sideantall i tråder
- "Post new thread" er hvit tekst på lysegrønn knapp og dermed nesten ikke leselig
Btw: dette er altså en lysegrønn versjon, idéen er at den fargen byttes ut for andre variasjoner av skinnet. Også åpen for justeringer av denne fargen om noen har gode alternativer. Vi prøvde en mørkere, men det ble for kræsj oppå det ellers lyse forumet.
Fonten trenger mindre serif. Også enig med Martin om at kontrasten blir litt vel stor, en hakket lysere BG eller en litt mer glidende overgang hadde muligens fungert bedre.
Sånne fade-a ikoner som denoterer at noe er lest på den hvite bakgrunnen er nærmest usynlige, og disse skillelinjene pluss veldig grå skrift gjør at det ser veldig blast og kjedelig ut når man går inn på subforaene.
EDIT: Mens ramma rundt bidrar veldig til å skille postene fra hverandre. Er det selve fargen som er faggy, eller konseptet med ramme i det hele tatt? Vær grei og bruk skinnet i mer enn 10sek før du gjør deg opp en mening og deler den..
Ting som jeg oppfatter som ekkelt kommer jeg til å fortsette å oppfatte som ekkelt uansett hvor lenge jeg bruker skinnet, dessverre. Jeg er en veldig førsteinntrykk kinda person, det eneste å bruke det mer hjelper til, er å finne andre ting som er bra eller dårlig.
Ramma blir en sånn plutselig tjukk klump med farge pælma inn litt oppi alt det hvite. En liten sort ramme holder i massevis ... og tydeligere skillelinjer!
Jo, kom også på at de standardskinene hadde en grå linje øverst i hvert innlegg mens resten var svart, synes det funka ganske greit som skille.
Det første som slår meg med så mørke bakgrunner er at jeg får litt sånn geocities-vibber. Vil gjerne se litt flere varianter av den WIP'en. Ellers så ser den greit ut sånn etter tiden jeg har brukt på å skrive dette innlegget.