Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

Bare gi meg noe som tar opp litt mer enn 1/3 av skjermen min plz. Også det CyberK og sheriffen sa.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare lurer litt på hvilke nettsider du egentlig er inne på hvis "skal ta opp mer enn 1/3 av skjermen" er et kriterium for god webdesign i din gård.

Uansett, både fixed og variable-versjoner av det nye skinnet, så ordner alt seg. ^^
 
Kan ikke fordra fixed oppløsning, tror det er fordi jeg har litt dårlig syn, godt nok til at briller ikke er nødvendig men at jeg må konsentrere litt for å lese et par ting, og før du påpeker at skriftstørrelsen ikke forandrer seg ... så vet jeg ikke, jeg vet bare at jeg har mye mindre problemer med å lese forumet om jeg bruker et av skinsa som ikke er fixed.

Har nok en hjerneskade, og ja er klar over at spillegal ruller på standaren akkurat nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fixed bredde, ikke oppløsning. Det eneste det gjør er jo at din egen nettleser lager smalere kolonne og dermed wrapper akkurat den samme teksten med akkurat den samme fonten over flere linjer, slik at øynene dine ikke på hoppe så langt for hver gang du skifter linje mens du leser.
 
Ja, vet ikke hvorfor jeg skrev oppløsning, nevnte jo i linjen under at det ikke forandrer skriftstørrelser. Men som sagt synes jeg det er mer behagelig, hvorfor vet jeg ikke, muligens en vanesak.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har også vært litt av Eivinds oppfatning, men så leste jeg Gullstikka-tråden hos Battlefield.no, og deres forum fyller heeelt ut til kantene, og da fant jeg nok ut at jeg foretrekker fixed.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Alt annet er fjerna? Ok.

Men... forumikonene. De er fortsatt bæsj.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Vet ikke helt om jeg liker fonten Norges mest.. er skrevet med, hvis det er samme font som i Spillegal-logoen tror jeg den egner seg best til store bokstaver. Finne noe mykere/rundere til undertittelen?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg vil ikke sutre, men... dark flexile? :(

Dette er bare så lyst. Så veldig, veldig lyst.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Nei, men nå er jeg jo blitt vant til dark flexile.

GREIT DA. Jeg skal ikke klage mer. Er vel en vanesak dette og.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Endelig er TITTELEN MIN tilbake, men hvor er
Kode:
:penga:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Tror han glemte det helt av. Ellers synes jeg WIP har blitt ganske fin, skulle fortsatt gjerne hatt "postinfo" (når den ble skrevet) over posten isteden for under.