Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Er problemet løst for alle nå?

Redigert: Trykk på More Options-knappen i tråden til valgborg for å se om dere blir videresendt til den gamle tråden.
Som Rochmann skrev, etter man går inn via profilen til Valborg blir det retta opp, så jeg veit ikke om det er fiksa.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Forresten, noen har bytta farge på den stripa som skiller siggen fra resten av innlegget. Skift den tilbake til grå, grønn ser helt håpløst ut.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Er det ikke også bare å legge inn en ekstra blank linje eller to etter teksten i innlegget, så skillet mellom innlegg og sigg blir tydeligere?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Forresten, noen har bytta farge på den stripa som skiller siggen fra resten av innlegget. Skift den tilbake til grå, grønn ser helt håpløst ut.
Da den var grå var det 20 folk som klagde på SER IKKE HVOR INNLEGG SLUTTER OG SIGG STARTE FIX ASAP FFS fordi grått på hvitt er usynlig med mindre vi velger en mørk grå som ser kjipere ut enn den kontrastfattige grønnfargen som gjør funksjonen sin her uten å ødelegge synet ditt.

Bare ei blank linje har også fungert dårlig siden veldig mange innlegg har blanke linjer i seg i førsteomgang, og da er vi tilbake til kvadrat én.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Du hadde en eller annen mørk grå igår eller noe, og den fungerte brillefint. Grønnfargen her er for lys, ser den ihvertfall ikke når den er stipla. De vanlige grønne delelinjene funker helt fint siden de er litt tjukkere og ikke stipla.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er Endre som faktisk setter opp skinnet, jeg bare kjefter og lager et og annet ikon/bakgrunnsbilde i GIMP. Greit, vi prøver.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har ikke en tråd å ha på meg!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
For øvrig var et svart mouseover-felt en mer elegant spoilar-løsning enn en show/hide spoiler-knapp.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men da risikerer man jo tilfeldige spoiler-avsløringer.D;
 
Hei gutta, dere som tror dere har smak, Endre og Buggz, No disrespekt, men dere har ikke smak.

Kan dere pliz sette tilbake noe av det veldig enkle, Red-, Purple-, Orange- osv... themene. Noen av oss har lyst å lese og poste innlegg uten å spy hver gang.

Takk.