Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er du helt sikker på at du glemte det helt av?
Da vet vi at SG på mobil fungerer tre ganger så bra som ellers.

Jeg trykket post-knappen og sida reloadet seg, men jeg så ikke min egen post (og edit-feltet med posten min i var der fortsatt). Det prøvde jeg to ganger til.
 
I tilfelle dere ikke er klar over det, så ser bunnen av siden slik ut (på forsiden av forumet):



Anntar at overgangen på bunnen ikke er med vilje, det må vel uansett fikses.

edit: ja, jeg prøver meg på "fast bredde" nå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ikke i Opera, men det blir tilsvarende når man bruker "what's new"-knappen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Ser ikke slik ut for meg.

Edit: Chrome.
 
Kjører nyeste stable versjon av chrome her ihvertfall, glemte å nevne det.
 

Endre

Ødela forumet


Har ikkje glodd på denne nye designen på mobilen enda, men håper på og/eller gleder meg til Forum Runner-kompabilitet!! :D
Nå er forumrunner installert, sagosen! Hvis dere har lyst til å bruke 11 kroner på å browse SG på mobilen (det koster i hvert fall det til iOS), så kjør på! Programmet så ut til å fungere helt greit, selvom jeg ikke var superfan av verken ikonet eller loadingskjermen. SG ligger foreløpig under new arrivals, men det er bare å søke det opp hvis dere ikke finner det. Si i fra hvis dere tar i bruk Forumrunner, så får jeg en viss idé om hvor utbredt det er!
 
Liker Forum Runner godt, eg. Verd ein tier og gjer det behagelig å surfe teksten.

Første ulempen meldte seg kjapt: Youtube-videoer lar seg ikkje spele av direkte, ei heller har man mulighet til å trykke på linken fra dei. Burde la seg fikse fra utviklerne sin side, kan leve med det.
 
Da jeg åpnet forumet i dag på telefonen fikk jeg spm om å laste ned en app som heter Forum Runner. Lastet den ned, og bruker den nå, den fungerer ganske bra, er oversiktlig og enkel i bruk. bedre enn å lese forumet fra nettleseren til iPhone


Faen, så ikke at fler hadde kommentert appen. Oh well
 
Likte at den foreslo installasjon, gløymde å nevne det i forrige post. :)

Er det mulig å installere støtte for Tapatalk samtidig så vi kan få testet begge? Foreløpig er det kun youtube-embed som ikkje fungerer som det skal, har mailet utvikleren og vil komme med tilbakemeldinger underveis.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Her en artig ting: Jeg prøvde å gå inn på den 41 DS-spill til salgs-tråden, både via what's new og subforumet, og får hver gang en tråd fra 2004. Så ut som noe spennende buggings, men aldri opplevd noe sånt før. Har nyeste firefox.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det samme skjedde her. Eneste måten å komme inn i tråden var via profilen til valborg. Men nå som jeg har vært i tråden laster den inn korrekt hver gang.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+1, osv.
 

Endre

Ødela forumet
Er problemet løst for alle nå?

Redigert: Trykk på More Options-knappen i tråden til valgborg for å se om dere blir videresendt til den gamle tråden.
 
Jeg sitter på jobb og Internet explorer, så det kan være det som gjør det, men bakgrunnsgrafikken er borte og erstattet med grått, bare grått. Erre IE som tuller eller har dere fjerna grafikken?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Fetthest likte det ikke.