Nytt skin, folkens!

#81
Kunne dere prøvd å sentrere boardet litt? Det ser rimelig snålt ut slik det «ligger», nu.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#85
Jeg vil at ikonene skal være litt tydeligere. Vanskelig å se forskjell på et låst emne og et åpent. Inntil videre bruker jeg det gamle skinnet.
 
#86
Opprinnelig skrevet av Shadar@22.04.2005, 05.40
Freezar: det aner jeg ikke. Har hatt det samme problemet siden tidenes morgen selv. Jævlig, jævlig irriterende. Bare slett abonnementsgreiene fra kontrollpanelet ditt. Personlig aner jeg ikke hva som er galt, men vi skal nok ordne det ...
210032​
Hvordan gjør jeg det? :svette:
 
#87
Opprinnelig skrevet av sortulv@22.04.2005, 18.37
Kunne dere prøvd å sentrere boardet litt? Det ser rimelig snålt ut slik det «ligger», nu.
210111​
Jeg synes det er greit å ha en "right float".. meget kjekt for de få som bruker to skjermer og :)
 
#88
Opprinnelig skrevet av Cjap+22.04.2005, 17.13-->
<!--QuoteBegin-Potetfar
@22.04.2005, 17.44
Edit: Siden logoen (til det nye skinnet) bare er svart og hvitt, er det mye, mye bedre å bruke .png. Det tar mye mindre plass en .jpg (særlig på svart-hvitt) og mye bedre kvalitet.
210036​
...logoen er en .gif-fil...
210072​
[/b]
Ja, det var den visst... for en lesefeil. :svette:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#89
Opprinnelig skrevet av Variabel@22.04.2005, 18.28
Neinei, skulle vært sånn at når man registrerte seg fikk man Mario (liten). Så fikk man 100 posts, da ble det Mario (stor). Så benne sopp Mario fyren etter 500 posts, og flyve Mario eller no ved 1000 post.

Osvosv... Jeg er trøtt.
210096​
Vet du, det var faktisk planen. :blunk:
Meeen jeg måtte kodet det manuelt, så... nei. ;)
Uansett, tusen jævla takk til homo-Shadar som la ut skinnet mitt før det er ferdig (og verdig). >_<
Og klag gjerne på at det tar lang tid, men DETTE ER IKKE JOBBEN MIN, FOLKENS. Jobben min tar opp det aller meste av dagen.
Og Alias: du runker til W3C-spesifikasjoner, sånn er det bare.
 

Sancti

Terrorkatt
#90
Menne... Yetiplants? Er ikke det bare noe man legger til i brukergruppene? Det er jo en sånn "Promote members of this group to: XXXX
when they reach XXX posts", eller er det mer innviklet enn det?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Vel, tenk på at jeg da må sitte og manuelt promotere de medlemmene som har gått over den grensen. Hurra! :D
 
#92
Opprinnelig skrevet av Yetipants@22.04.2005, 18.30
Vel, tenk på at jeg da må sitte og manuelt promotere de medlemmene som har gått over den grensen. Hurra! :D
210159​
Det høres ikke like festlig ut nei.
 
#95
Opprinnelig skrevet av Yetipants+22.04.2005, 05.21-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@22.04.2005, 18.28
Neinei, skulle vært sånn at når man registrerte seg fikk man Mario (liten). Så fikk man 100 posts, da ble det Mario (stor). Så benne sopp Mario fyren etter 500 posts, og flyve Mario eller no ved 1000 post.

Osvosv... Jeg er trøtt.
210096​
Vet du, det var faktisk planen. :blunk:
Meeen jeg måtte kodet det manuelt, så... nei. ;)
Uansett, tusen jævla takk til homo-Shadar som la ut skinnet mitt før det er ferdig (og verdig). >_<
Og klag gjerne på at det tar lang tid, men DETTE ER IKKE JOBBEN MIN, FOLKENS. Jobben min tar opp det aller meste av dagen.
Og Alias: du runker til W3C-spesifikasjoner, sånn er det bare.
210154​
[/b]
Indeed. Å bruke et par minutter på å fikse noe som (a) sparer deg for båndbredde, (b) sparer brukeren for tid og ( c ) optimaliserer siden mot søkemotorer er jo bare teit.
 
#98
Syns det var jævlig fett jeg! De som klager har ikke peil på godt design.
 
#99
Nå har jeg ikke orket å lese gjennom alle postene her i tråden, men jeg synes at skinnet generetl er bra og spillegal klerstilen. Det er en ting jeg ikke er så fornøyd med og det er SPILLEGAL logoen. (den som står øverst på siden). Resten av forumet er hvitt og fancy lyseblått med fin grafisk bakgrunn og jeg synes at SPILEGAL skjærer gjennom det hele. Hvis det ikker er for mye styr så hadde det vært fint om dere kunne endre det.

Jeg kan godt lage en til dere hvis dere vil :kul:

EDIT: Hvorfor ikke bruke samme logo som på forsiden. Dere vet...den spaceinvader greia :D. Den er kul.
 
Opprinnelig skrevet av GombaC@22.04.2005, 20.33
Syns det var jævlig fett jeg! De som klager har ikke peil på godt design.
210205​
Selv når jeg legger godviljen til har jeg problemer med å se hva som er så jævlig bra :( Må prøve mer, må prøve mer.