Nytt skin, folkens!

Oi, jeg som trodde at Opera ikke hadde loadet siden ferdig når det bare står "SPILLEGAL"
Nåja, jeg skal nok klare å venne meg til det. Menneh... personlig liker jeg Verdana på forum, og synes at den er best til slik. Og dessuten; om Arial og Helvetica virkelig skal være merkbart forskjellige, så er det mange som ikke har Helvetica på maskina (dersom man har XP, that is). Men jeg mener å huske at det var i tidligere Windows-versjoner..?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Holdsåfucxingkjeft.

Kult. End of story.
 
Uansett, orginale var bedre =D
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Opprinnelig skrevet av Cjap+22.04.2005, 18.10-->
<!--QuoteBegin-sortulv
@22.04.2005, 18.37
Kunne dere prøvd å sentrere boardet litt? Det ser rimelig snålt ut slik det «ligger», nu.
210111​
Jeg synes det er greit å ha en "right float".. meget kjekt for de få som bruker to skjermer og :)
210144​
[/b]
Hø? Blir vel akkurat det samme?
 
Funker som varm ørerens spør du meg.
Sett bortifra at bakgrunnen ligner litt på bestemors tapet.
 

EagleJin

Bear Necessity
Hvorfor blir nettaddresser i et egenskrevet innlegg usynlige?

gå innom fordypning - slåssespill - fighting vids (klistret emne)
Alt som er synlig er dette: " ;) ".
Foran skrev jeg inn en url til bradygames, men den forsvant så fort jeg klikket "legg til svar"...
Addressen står der når jeg klikker "rediger", men verken vises eller registreres etter at innlegget er lagt til.

hilsen
opera-bruker
 
Opprinnelig skrevet av Hymherodr+23.04.2005, 02.47-->
Opprinnelig skrevet av Cjap@22.04.2005, 18.10
<!--QuoteBegin-sortulv
@22.04.2005, 18.37
Kunne dere prøvd å sentrere boardet litt? Det ser rimelig snålt ut slik det «ligger», nu.
210111​

Jeg synes det er greit å ha en "right float".. meget kjekt for de få som bruker to skjermer og :)
210144​
Hø? Blir vel akkurat det samme?
210372​
[/b]
Nah... er forumet sentrert og du har to skjermer så vil det bli delt i enden av den ene skjermen og begynnelsen av den andre. Noe som kan være rimelig plagsomt.
 
Opprinnelig skrevet av Cjap@22.04.2005, 19.10
Jeg synes det er greit å ha en "right float".. meget kjekt for de som bruker to skjermer og :)
210144​
;)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, det er raskt svar-boksen som har blitt endret i nyskinnet.

Det er tre bokser under tekstfeltet; Aktiver signatur, Aktiver smilefjes, og en usynlig. Det er denne siste som er «Abonnér på emne».
 
Da stemmer jeg for at dere finner på noe sånt.
deilig med nytt skin foresten, selvom det var litt....anerledes.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Opprinnelig skrevet av Cjap+23.04.2005, 10.15-->
Opprinnelig skrevet av Hymherodr@23.04.2005, 02.47
Opprinnelig skrevet av Cjap@22.04.2005, 18.10
<!--QuoteBegin-sortulv
@22.04.2005, 18.37
Kunne dere prøvd å sentrere boardet litt? Det ser rimelig snålt ut slik det «ligger», nu.
210111​

Jeg synes det er greit å ha en "right float".. meget kjekt for de få som bruker to skjermer og :)
210144​

Hø? Blir vel akkurat det samme?
210372​
Nah... er forumet sentrert og du har to skjermer så vil det bli delt i enden av den ene skjermen og begynnelsen av den andre. Noe som kan være rimelig plagsomt.
210423​
[/b]
Joa... Men det er strengt tatt ikke vanskeligere enn å tilpasse bildet for kun en skjerm. Trenger ikke ha browseren på begge skjermene lissom.