Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
#21
Opprinnelig skrevet av Luthien@29.06.2005, 16.51
(og jeg har flybillett til Oslo den 4 august som ikke kan forandres..  :svette: )
237185​
Da er det ikke snakk om, må flyttes til tidlig august!
Na nanananananah Katamari Damaci! =D
 
#22
JA! 3. august passer helt perfekt!



:flau:
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#23
Er det PES4 turnering så regn med meg, men ellers så er det litt tvilsomt (Er så lei spill atte).
 
#25
Hva med Sandvika kino igjen?, dere vet vest er best (selvom det er omvendt i bærum)
 
#26
Opprinnelig skrevet av ak74u@29.06.2005, 19.16
Hva med Sandvika kino igjen?, dere vet vest er best (selvom det er omvendt i bærum)
237266​
Sandvika kino er ganske dyrt, og vi får jo bare én skjerm (med mindre man skal leie hele kinoen/flere saler, noe som vil koste jævlig mye). Dessuten pleier det vel å være rundt 50 stykker på Lillestrøm-treffet, mens på Sandvika Kino var vi 10/13 stykker.
 
#28
Opprinnelig skrevet av Gunther@29.06.2005, 20.26
Hva med 8. august så tar jeg det samtidig med Øya. Ellers er det liten sjanse for at jeg kommer.
237269​
Er ikke mandager en dårlig dag? Den 6 er fin lørdag å ha treff på.
 
#30
Opprinnelig skrevet av Gunther+29.06.2005, 20.40-->
Opprinnelig skrevet av Luthien@29.06.2005, 19.39
<!--QuoteBegin-Gunther
@29.06.2005, 20.26
Hva med 8. august så tar jeg det samtidig med Øya. Ellers er det liten sjanse for at jeg kommer.
237269​


Er ikke mandager en dårlig dag? Den 6 er fin lørdag å ha treff på.
237279​
Men da må jeg være i Oslo så lenge :/
237281​
[/b]
Njaa. Det er ikke bra nok for min del ( :p ) for mandager er jo gjerne en kiip dag med tanke på at det er sikkert en del som jobber...
 
#31
Opprinnelig skrevet av Luthien+29.06.2005, 19.42-->
Opprinnelig skrevet av Gunther@29.06.2005, 20.40
Opprinnelig skrevet av Luthien@29.06.2005, 19.39
<!--QuoteBegin-Gunther
@29.06.2005, 20.26
Hva med 8. august så tar jeg det samtidig med Øya. Ellers er det liten sjanse for at jeg kommer.
237269​


Er ikke mandager en dårlig dag? Den 6 er fin lørdag å ha treff på.
237279​

Men da må jeg være i Oslo så lenge :/
237281​
Njaa. Det er ikke bra nok for min del ( :p ) for mandager er jo gjerne en kiip dag med tanke på at det er sikkert en del som jobber...
237282​
[/b]
Joda, men nå er det ikke sikkert jeg har penger til å dra på spilltreff heller. Og om jeg blir så lenge i Oslo kommer jeg nok til å bruke en del i tillegg :/ Så ta egentlig ikke så mye hensyn til meg, men hadde vært gøy om jeg hadde hatt mulighet til å komme iallfall.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Revan@29.06.2005, 21.04
Nei, ikke faen om jeg gidder å sitte sååå lenge på tog, hvis jeg reiser alene.
237297​
For en crappy attitude, revan. Altså, hvis du ikke gidder så trenger du ikke å fortelle det til oss andre. Dessuten så er treffet verdt det, hvis du klarer å holde Lodin unna deg, uansett hvor lang tid man må sitte på tog/buss.
 
#34
Jeg kommer, hvis økonomien strekker til.

Men dette har jeg sagt til vært eneste treff ...
 
#35
Har du kommet?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
1. Hold kjeft, Nabbe!

2. Jeg kommer. Jeg kommer så jævlig, med projektor, Xbox, kontrollere og Affable.

3. Jeg er klar hele sommeren, så bare finn fram en dato.

4. Denne gangen FORLANGER jeg større variasjon av spill. Det vil si, brukes 80% av projektorene på jævla fitte-faens-slåssespill igjen setter jeg fyr på bygningen. Det er så ubegripelig at vi -fortsatt- ikke har fått linket noen Gamecuber på spilltreffene, for eksempel.

5. Endre, værsåsnill, ikke dra på første tog kl. 7 om morgenen igjen. Selv om Shigsy er jævlig hyggelig selskap ( :kos: ) så frister det bare ikke å måtte vente på stasjonen i to timer. *kutte*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Opprinnelig skrevet av Nicholas@29.06.2005, 23.41
4. Denne gangen FORLANGER jeg større variasjon av spill. Det vil si, brukes 80% av projektorene på jævla fitte-faens-slåssespill igjen setter jeg fyr på bygningen. Det er så ubegripelig at vi -fortsatt- ikke har fått linket noen Gamecuber på spilltreffene, for eksempel.
237369​
At Nintendo har trukket bredbåndsadapterne fra butikkene er kanskje en medvirkende årsak... uansett vet jeg om ei sjappe som selger én enkelt adapter, og skal høre om de selger billig neste gang jeg slenger innom. Den har ligget der i snart to år.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Jeg visste egentlig at de var forholdsvis vanskelige å få tak i, men det må da være mulig alikevel? Uansett, poenget mitt er fortsatt at det ikke holder med bare Halo2 og Tekken/Virtua Fighter.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.