Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
#42
Er ikke det bare å be alle Tekken pækkelæksene og gukkene om å holde seg borte fra treffet a?
Nei vent, vi skulle ikke bruke sånne ord... Beklager. :flau:
 
#45
Enig med Picholas.

Kommer nok ganske sikkert ja, skal få dratt med meg Buku også.
 
#46
Opprinnelig skrevet av Lodin@30.06.2005, 00.14
Er ikke det bare å be alle Tekken pækkelæksene og gukkene om å holde seg borte fra treffet a?
Nei vent, vi skulle ikke bruke sånne ord... Beklager.  :flau:
237407​
Treffet var org. for Tekken og Tekken only, spillegal har så og si bare tatt over hele smørja...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Ja, rart det der, fordi jeg syns å huske at jeg dro på Spillegaltreff, og ikke Fighting-treff. Jeg antok da at treffet skulle være et (hold deg fast) Spillegaltreff, ikke et Fightingtreff. <_<

Men, altså. Jeg sier ikke at vi skal outlawe slåssespill. Jeg syns det er kjempefint med Tekken-turneringer og lignende (jeg skal melde meg på i år også), men det får da være grenser. Du kan si det samme om Halo2, men de Xbox-maskinene byttet vi ihvertfall spill på utover kvelden! Kort sagt: Et større spekter av spill og spillmaskiner enn bare Xbox/Halo 2 og PS2/Tekken. For å generalisere litt: Det får bare "Tekken-folka" finne seg i, likegodt som "Halo 2-folka".
 
#48
Opprinnelig skrevet av Nicholas@30.06.2005, 18.03
Ja, rart det der, fordi jeg syns å huske at jeg dro på Spillegaltreff, og ikke Fighting-treff. Jeg antok da at treffet skulle være et (hold deg fast) Spillegaltreff, ikke et Fightingtreff. <_<

Men, altså. Jeg sier ikke at vi skal outlawe slåssespill. Jeg syns det er kjempefint med Tekken-turneringer og lignende (jeg skal melde meg på i år også), men det får da være grenser. Du kan si det samme om Halo2, men de Xbox-maskinene byttet vi ihvertfall spill på utover kvelden! Kort sagt: Et større spekter av spill og spillmaskiner enn bare Xbox/Halo 2 og PS2/Tekken. For å generalisere litt: Det får bare "Tekken-folka" finne seg i, likegodt som "Halo 2-folka".
237562​
Ingen er uenig med deg, Nicholas. Tekken 5 hadde nettop kommet ut og flere av oss hadde ikke spilt, samt så mange var faktisk interessert. Uansett så blir det ikke BARE fightingspill, det sa vi etter sist treff. Punktum.

EDIT: Og komplikasjoner førte til at det tok tid før turneringen ble startet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Nicholas: Vi spilte da en god del Mashed, og noen fikk på Goldeneye, og så var det såklart Singstar. Jeg vet det ble spilt SSBM også, fordi noen lånte den ene stikka mi. Det er begrenset hvor mange forskjellige spill man får til på et sånt treff, så jeg synes ikke det var så ille.
Men ja, jeg vil spille Mariokart. BLUE SPARKS!!11
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#50
Jeg er med. Enten slutten av juli eller andre uka av august hadde vært dritflott, for jeg er i Tjøme første uka av august. Men hvis treffet på død og liv skal være da ... så ofrer jeg Tjøme. Jeg krever følgende spill:

-Street Fighter III
-Soul Calibur II
-Goldeneye
-Halo 2
-Singstar
-DDR (plz?)
-Mashed

De to førstnevnte er jeg dritdårlig i, men det er likevel gøy å spille (spesielt siden jeg griser Erlend så grundig at han dreper stikka si). Jeg skal atter en gang vise alle hvem som eier i Goldeneye selv om jeg er full. Jeg skal kanskje ikke growle Singstar denne gangen. Jeg skal pule Baronen og forhåpentligvis and1 i Halo. Og jeg skal banne meg hes og sår i Mashed. Og jeg skal gi faen i alle som synes jeg er teit fordi jeg blir revet med av spill.

Sånn ellers er jeg vel med og spiller det meste annet. Og drikker øl sånn at vi går med overskudd. Lodin, er vi drikkepolare igjen? Jeg lover å bli helt til morrakvisten denne gangen.





Jo, også kan jeg ta med N64, helt unlocked Goldeneye, to halvveis fungerende stikker, PD om Endre føler seg homo, digitalkamera, og sabla godt humør.
 
#53
Opprinnelig skrevet av Nicholas@30.06.2005, 17.03
Ja, rart det der, fordi jeg syns å huske at jeg dro på Spillegaltreff, og ikke Fighting-treff. Jeg antok da at treffet skulle være et (hold deg fast) Spillegaltreff, ikke et Fightingtreff. <_<

Men, altså. Jeg sier ikke at vi skal outlawe slåssespill. Jeg syns det er kjempefint med Tekken-turneringer og lignende (jeg skal melde meg på i år også), men det får da være grenser. Du kan si det samme om Halo2, men de Xbox-maskinene byttet vi ihvertfall spill på utover kvelden! Kort sagt: Et større spekter av spill og spillmaskiner enn bare Xbox/Halo 2 og PS2/Tekken. For å generalisere litt: Det får bare "Tekken-folka" finne seg i, likegodt som "Halo 2-folka".
237562​
Jeg sier ikke at det var temmelig drøyt forrige treff, tilogmed hvis jeg ikke teller med tiden turneringene tok.. Det var vel en stund det var bare Halo2 og Tekken 5 på "skjermene"..
Derfor jeg skrev det jeg skrev er vel for å holde litt "liv" i tradisjonen spillegal har tatt over.. Gjenopplivet, erobret kall det hva du vil men..
Noen kommer dit jo bare pga. fighting spill, ikke "nå er tiden deres tomme gutter, på med singstar". Ikke det at de skal være prioritert på noen slags måte.. Men du er litt drøy med det du kommer og sier, ikke posten jeg quotet..
Men hvis det blir 7-8 stk. denne gangen og det var såppas liv det var for Halo2 og Tekken 5 det var der sist gang, tviler på at det var på pur faen det var at de var på skjermene så lenge, men heller interesse.. Så kan vel likeså greit det være en til hver?:S



MEN helt seriøst;

Hva skal gjøres med høytalere denna gangen? Chris(Chief) hadde med, vet vel ikke om han kommer? Og subben min osv. tok kvelden den kvelden :p Og da er det ikke mange igjen? maks til 2-3 ?
 
#54
Jeg kommer kun hvis det blir fighting games der.
Som Nuke nevnte før her, det var opprinnelig bare Tekken treff før.. etter SG tok over så ble det litt mer scheisse games også.. :p

Duke: Ikke driiiit deg ut'a, du hadde ikke eid noen i Mario Kart (ikke Card, unless du skal spille Mario Poker eller no). :ler:
Prøv å kom med noe latterlig come-back her nå, så skal jeg legge ut hvor god du er i Mario Golf.. :D
 
#56
#57
Jeg kommer. UanZ hva.
helt enig med at det ble _for_ mye tekken (selvom jeg liker tekken velli mye) ble spesielt irritert når han derre dynamitt 104 skulle jage oss fra så og si alle prosjektorene , for å sette opp tekken på dem.
og når vi først fikk spilt noe annet enn tekken (etter mange folk hadde dratt hjem, sent på kvelden) nei da fikk vi ikke ha på lyd, siden gutta spilte tekken.

Jeg håper vi får spilt litt mere:
Super Smash Bros: Melee
Donkey Konga
DDR ? (kunne vært morro)

men fortsatt litt tekken altså.
 

EagleJin

Bear Necessity
#59
Er veldig lysten på GP igjen. Stort sett det samme for meg når det holdes i sommer, siden jeg nettop er ferdig med utenlandsreiser :p

Opprinnelig skrevet av Lodin+30.06.2005, 01.14-->
Er ikke det bare å be alle Tekken pækkelæksene og gukkene om å holde seg borte fra treffet a?
237407​
[/b]
Greit nok for meg.

*** Fightinggame-samling i Oslo Sentrum på samme dag som treffet!!! *** :p
Nei da. Men uten fighting kommer ikke jeg heller.

Ingen fightingspill på spilltreffet dreper hele stemningen :(. Aja.. Ha en skjerm med VF, SF eller Tekken oppe under hele arrangementet så skal jeg nok klare å stille med projektor og noe utstyr som sist.

<!--QuoteBegin-SirkusMartin

-Street Fighter III
-Soul Calibur 2
-Goldeneye
-Halo 2
-Singstar
-DDR (plz?)
-Mashed
Go'lista sjæl :tommelopp:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.