Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.
Bare tenkte jeg skulle fortelle at Duke er i Oslo tom. i morgen (eller var det i dag?), sånn at han slipper å bli hetset for å ikke ha svart.
- over og ut -
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av Agradula@13.07.2005, 07.15
Gateway666 og Shadar... hvis dere leser dette.. kan jeg ta følge emd dere hvis jeg har mulighet til å være med?
snufs... SNUFS...
241619​
Jada, søten. Kanskje vi atpåtil tar 1337-toget.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Kan sikkert ta med noe lyd hvis jeg kan komme, men må bare vite:

Hvor det er (adresse)?
Kan alle bli med?
Koster det noe?
 
Neh..
Neppe.
Angrer på at jeg brukte de 60 kronene sist gang. Jeg mener, jeg spilte to runder Halo 2, litt DS(Dette var gøy) og litt Street Fighter. Det var 3 lyskanoner på altfor mange mennesker.

Flytt til et annet sted værsåsnill, så skal jeg tenke på det. Men nå er jeg sikkert ikke ønsket uansett.

Happy Christmas :julenissen:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvor lenge var du der da? Eller spørsmålet er vel hvor lenge treffet varer?

Marry New Year :trollmann:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Nei vel. Ikke høre på Alucard...

Men lurer forsatt på hvor det er?
Hvordan det er med lyd og bilde?
Og hvor lenge det varer?
 
Det varer så lenge folk gidder, vanligvis fra klokken 17.00-ish til 10.00-ish (Ja, over natten)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lyd og bilde får du nesten sende en PM til Endre eller Duke å spørre om. Sist jeg sjekket var det snakk om å få til opptil 8 projektorer. Høyttalere er en helt annen historie, men jeg tror det er kjekt å ta med om du har mulighet.

Og jeg veit det ligger en bildeguide til hvor stedet ligger her et sted, jeg kan prøve å lete den fram...

Redigert: Nei, bildeguiden var bortevekk.
 

Lodin

Der Waaaah
Hadde ikke det lureste vært hvis man sa et eller to tidspunkt på Lillestrøm stasjon hvor noen kan gå ned å hente folk? Veldig nærme, men knot å finne fram.
 
det er ingen dum idè, lodin.

håper det kommer en dato snart.
uten dato er det ikke sikkert jeg kommer.
har planer i august.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@14.07.2005, 04.53
Hadde ikke det lureste vært hvis man sa et eller to tidspunkt på Lillestrøm stasjon hvor noen kan gå ned å hente folk? Veldig nærme, men knot å finne fram.
241940​
Jeg og Lodin hadde noen guider som ikke kunne veien 100%, så den må melder seg frivillig må i hvert fall ha litt retningssans..

:)kos: til guidene)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Luthien@07.07.2005, 18.24
Og er det mulig å skaffe billig Heineken?
240040​
Heineken koster 6 svenske kroner pr. 0,33-boks på Svinesund nå for tiden.
 

EagleJin

Bear Necessity
Opprinnelig skrevet av Luthien+14.07.2005, 17.08-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@14.07.2005, 04.53
Hadde ikke det lureste vært hvis man sa et eller to tidspunkt på Lillestrøm stasjon hvor noen kan gå ned å hente folk? Veldig nærme, men knot å finne fram.
241940​
Jeg og Lodin hadde noen guider som ikke kunne veien 100%, så den må melder seg frivillig må i hvert fall ha litt retningssans..
242026​
[/b]
Og det sier du som "kjente deg igjen" på et sted fra et bilde, som ikke var lagt ut på nett en gang? ;)

Uansett så kan de guidene veien nå :svette:

Scary Paladin:
Ser dårlig ut med info om sted her, så nå kommer det:

Sted: Storgata 9, Lillestrøm
Det var det :p
Om du tar tog er det alltids en gjeng som drar "relativt" samlet :p
Treffene så langt har vart fra 17-8 (ryddeprosessen setes i gang 8:00-8:30).

Vi (tør jeg skrive "vi"?) setter pris på ryddehjelp.

Dato.. Det er en annen sak. Heh..

---

Øl-salg eller ikke.. Samme for meg så lenge folka kan styre seg.
Er ikke hyppen på å bruke replikken "I could use some exercise" :p
 
Har et supermongo spørsmål som jeg virkelig kommer til å angre på at jeg stilte, men jeg spør allikevel jeg: Hvordan er det med regler i forhold til mindreårige som selv tar med seg drikke med alkohol i?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Ifølge kartet på gule sider så det ikke ut som det var så vanskelig å kjøre dit. Men hva vet vel jeg med tanke på at jeg ikke aner hvor det er. :p

Var det Endre og Duke som satt igang dette eller noen andre?

Er det noen som hadde hatt lyst til å holde på litt lenger eller er ikke det aktuelt? Hvis jeg skal ta med diverse ting er det litt dritt å ta det ned bare for en dag.

Bare få fastsatt en dato så jeg vet om jeg kan.

For min del kan folk drikke hva de vil, men nå er det jo ikke jeg som bestemmer.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av Gunther@14.07.2005, 17.24
Har et supermongo spørsmål som jeg virkelig kommer til å angre på at jeg stilte, men jeg spør allikevel jeg: Hvordan er det med regler i forhold til mindreårige som selv tar med seg drikke med alkohol i?
242042​
Hmm, mener da det ikke blir akseptert siden det ett spilltreff og ikke en fest eller no sånt.

Er vel derfor dem selger/har selt øl der også, sånn at ikke alle ska ta med seg diverse drikkevarer med alkohol osv... Og dem selger det vel heller ikke til mindereåige.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.