De som titta innom Penny Arcade i går fikk kanskje lest litt om det nærliggende JRPGet Odin Sphere. Som folk flest hadde heller ikke jeg hørt om det, men etter å ha titta litt rundt er jeg frelst. Det som skiller dette fra lignende spill er hvor utrolig detaljert grafikken og animasjonene er. Der det meste som kommer fra Atlus selv og Nippon Ichi fortsatt stort sett ser ut som det kunne vært til PS1 viser OS virkelig muskler. Bare på bilder ser det nydelig ut, men det er først når man ser det i bevegelse at man blir virkelig imponert.
Ihvertfall virker det som historien handler om fem spillbare karakterer og deres rolle i en episk krig. Høres ikke så orginalt ut, men kampsystemet ser fett ut og statbuildinga virker som Atlus sitt vanlige gromverk.
22 mai ser ut til å være datoen USA får det, men som vanlig er det ikke engang annonsert i Europa. Import må til med andre ord. Gleder meg ihvertfall som en unge. :sikle:
Traileren
IGN har masse videoer.
Hjemmesida som går opp og ned fra nettet som en jojo.
Ihvertfall virker det som historien handler om fem spillbare karakterer og deres rolle i en episk krig. Høres ikke så orginalt ut, men kampsystemet ser fett ut og statbuildinga virker som Atlus sitt vanlige gromverk.
22 mai ser ut til å være datoen USA får det, men som vanlig er det ikke engang annonsert i Europa. Import må til med andre ord. Gleder meg ihvertfall som en unge. :sikle:

Traileren
IGN har masse videoer.
Hjemmesida som går opp og ned fra nettet som en jojo.