OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg vet ikke helt, men min første mistanke var Nilo, siden han er vel den eneste med en stor nok milf-fetisj til å dra fram andres mødre i nesten hver kommentar i det innlegget.

Men siden han bedyrer sin uskyld er jeg ganske blank. :tenke:
+ Olin baklengs anyone?
 
Øhh, litt rart men samtidig kult at spillegal ble nominert, bf er himla arrogante i det emnet, hvilket annet community i Norge har blitt så kjent med hverandre som oss? Og da sikter jeg til medlemer som har vært her i åtte år ++ og alle de spilltreffa som vi hadde med konkuranser i spill etc, jeg vet iallefall ikke om andre community som har hatt sånne treff og møtt hverandre IRL flere ganger
 

Nabbe

Har fin hatt.
BF.no er kanskje arrogante i det emnet, men her i gården er vi det over hele linja. Og rly, når var sist det var noe som helst form for treff eller liknende? Bare fordi vi har holdt ut i såpass mange år som vi har, og at vi åpenbart "kjenner" hverandre godt, så er det ikke bare litt tåpelig å påstå at spillegal.no i det hele tatt har et snev av relevans når det kommer til spil. Forumet er en evig oppvisning i ufin oppførsel og drittprat, men det er vel sånn vi liker det, kanskje.

og før noen nevner det ... nei, jeg bidrar ikke stort, men jeg har i alle fall ingen vrangforestillinger om at det er noe som helst her verdt å sjekke ut for nye medlemmer.

edit: bæsj pikk jøde neger homo muslimer.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Og jeg som trodde det var Margrete Olin. :(

Edit: Alle dere fra bf som leser nå: Nabbe er rusmisbruker, ikke hør på han. =D
 

Nabbe

Har fin hatt.
Løgn.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Men det skal sies at Nabbe faktisk er en koselig kar, da. Dette vet jeg thanks to SG-IRL-meets(TM).
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hvis det er din kreative måte å si at jeg ikke driver med sånt tull lenger, så jo, ja.

Men det er irrelevant. Vi suger fortsatt.

CyberK: Dritkoselig.
 
Jeg trodde Nabbe var en jente jeg.....skuffa!

Nabbe spar oss og bare tull inn, du er deilig!
 
Langt nusselig krøllete hår og fra Drammen, hva er det å ikke like med søtnosen a? :)

Øhh, kreativt og kreativt, er vel en måte å si det på I guess, chill litt med småfrekkhetene, man. Vet at folka her kunne ha vunnet VM i arroganse og annet tull, men gullstikka er iallefall fullstendig care for sikkert både meg og andre, alt jeg ville fram til at dette forumet her har historie, nothing more nothing less. : )
 

Nabbe

Har fin hatt.
Okæi. Har aldri hatt krøller, og langt hår har jeg ikke hatt på veldig lenge, men annet enn det traff du ganske bra.

Kan vi døpe om dette emnet til "Den store Nabbe-tråden" nå?
 
Blæ, bæd hukommelse fra min side, var bare langt hår du hadde før, tror jeg snik-tenkte litt for mye på nicholaz her. ^_^ Ekke sikker om det var lurt å skrive det da det er en viss sjanse jeg gir han falske forhåpninger. :eek:
 

Lodin

Der Waaaah
Er det bare meg som tenker det er best vi sender Nilo? I disse Obamatider vil det jo være utmerket å spille rasekortet mot jurien.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nrk.no/spiller om community-prisen
Nok en gang er det forvirring i kategorien "Årets community". Tidligere år har det kommet kommentarer på at Multigamer.no er en kommersiell aktør, som ikke har noe i denne kategorien å gjøre.

At det ikke flommer over av større spillcommunities i Norge er ingen hemmelighet. Spillegal.no var tidligere et stort spillsamfunn, men er i dag en knapp skygge av seg selv. På forumet til nettsiden skriver en av brukerne.

- Hvis dette er alt som skal til for å bli nominert til gullstikka, er det faen meg ikke mye som skjer på spillfronten i Norge ass.

Spiller.no mener at det er andre communities som er like bra og bedre enn de nominerte, som hadde fortjent å vinne. Spesielt med tanke på at to tidligere vinnere er nominerte igjen.