OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

La meg heller spørre, er det noen som i det hele tatt bryr seg om gullstikka? Jeg har smugtitta litt på greiene de siste årene og det har vært pinlige saker. Hvis noen klaske seg på brystet med en "årets spillcommunity"-premie må de gjerne gjøre det, men jeg kan ikke tenke meg at noen som helst her vil bry seg om vi (mot formodning) skulle vinne.

La de andre ha sine battlefielder og wii-faner, de er sikkert fine forum for de som liker A4-postere og A4-diskujoner.
 
Morsomt å se BF-nubbza komme inn hit for å lurke frem de værste postene og så poste de på sitt eget forum for å gi en representasjon av oss. Jeg tror jeg aner at de er litt småredd for å tape:D
 
Er det nå vi skal svare med samme mynt, og senke oss på deres nivå?
Med andre ord, mekke en gjeng usaklige poster.

I så fall melder jeg meg frivillig. Jeg har jo tross alt ingen lavmål.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg ser ikke poenget: Det gir nok BF.no enda mer ammo, siden jeg har en stygg anelse at de tror deres utdrag er veldig representativt for hele SG-forumet. Er det forresten noen her som faktisk bryr seg BF.no sin oppfatning av SG?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Nega-Crom skrev:
Tihi, mange fra bf.no nå som titter innom spillegal.no for å se hva som blir skrevet om dem, og omvendt. :ninja:
(Hallo bf brukere!)

Men hadde vært koselig om spillegal.no vant prisen igjen, lykke til!
For øvrig er vi kulest om ikke annet så fordi statlige etater blokker oss og ikke bf.no.
 

Jante

privileged CIS shitlord
seriøst hvor er moderatorer i den posten der. det er jo 3 snørrunger som slenger dritt til hverandre over msn ???
Det er faen ikke mangel på oneliners på BF.no heller da. Snakk om å bæsje i egen postkasse.

Ser også at de stjeler de beste trådene våre. Det jeg lurer på er hvem i huleste er det som har funnet denne dritten under støvla sine og bestemt seg for å nominere det til årets community? Visste virkelig ikke at det fantes et slikt lavmål-community i Norge gitt, men jøss... Da vet man hvertfall hvor man kan regge seg hvis man får lyst til å fyre og disse meningsløse fragmovies til andre, lufte litt innestengt idioti der, og komme tilbake hit hvor det er fornuftige og oppegående mennesker som ikke er redd for å si hva de mener.

Å lese poster fra det hølet der gjorde meg egentlig bare enda mer glad i spillegal.no

Finnes en fin grense mellom totalt ubrukelig spamhelvete og (aka gamle gamer.no) og overkontrollerende-på-grensen-til-det-diktatoriske, og spillegal plasker ned et sted langt over bf.no.

Minner meg mye om gamle gameroobie egentlig, der var det også ubrukelige-fragnubs og om å gjøre å ha høyest kill-death-ratio til du pressa deg inn i den indre sirkelen. Men det var gøy når jeg var 15 og lettere tilbakestående lzm.

djizez.. Gullstikka ble plutselig helt freakin verdiløs når de nominerer sånt søppel samtidig som de nominerer seriøse communityes som oss som er så jævla awesome at ingen kan måle seg! SE PÅ OSS!

Årets kriterie for spillsamfunn - "Må ha fler enn 10 medlemmer som fremstår som en totalt arrogant idiot av dimensjoner."
 
Det er KRIG! Vi må få vår mest verdifulle medlem til sikkerhet!! Som er...... ehm... help?

Link til BF.NO trollinga?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Tror nok det er han webcamboy17 i ny drakt, altså no mafiaen som prøver å starte forumkrig sånn at vi begge virker som dårlige kandidater. Den eneste løsningen nå er å gå til krig mot wii-fan.net.:zorro:
 
Jeg vet ikke helt, men min første mistanke var Nilo, siden han er vel den eneste med en stor nok milf-fetisj til å dra fram andres mødre i nesten hver kommentar i det innlegget.

Men siden han bedyrer sin uskyld er jeg ganske blank. :tenke:
 

Jante

privileged CIS shitlord
Trodde først det var Martin, men Martin hadde ikke orket å registrere seg der og kan faktisk stave.
 
Jeg vet ikke helt, men min første mistanke var Nilo, siden han er vel den eneste med en stor nok milf-fetisj til å dra fram andres mødre i nesten hver kommentar i det innlegget.

Men siden han bedyrer sin uskyld er jeg ganske blank. :tenke:
Og dette kommer fra karen som har mora di som mann sig:tenke:

Dette må jo være tidenes krimgåte!