OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Rett og slett utrolig... Vet vi noe om juryens begrunnelse for dette?
Bortsett fra at vi bestakk jurien med blåsejobber og fluesmekkere så var vi best.
 

Lodin

Der Waaaah
Oh wow, dette er win. Sånn omtrent av episk art.
Er ikke tvil om at vi denne seieren skal klistres utover hele forumet som blinkende giffer. :gnoh:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Vel vel, gitt det intellektuelle nivået hos våre konkurrenter var det ikke annet å vente.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Postet en kort pressemelding på Spillegals vegne, regner med at de fleste her er enig i at vi ikke vedkjenner oss lavmålet fra Olin eller Olin2.

EDIT: That's right. :p
 
...vi vant?

Jeg trekker tilbake mine tidligere innlegg for å presisere at jeg digger gullstikka og at dette er stas. Nå skal det feires med cola, star wars, chorizopølse og stoner!
 
Såh, hvem mottok prisen? Ble det no moonwalking? Og, hjølpes til aktivitet i det siste, jeg må jo delegere mer enn mitt vanlige kvarter på SG for å henge med, nå.
 
Rett og slett utrolig... Vet vi noe om juryens begrunnelse for dette?
Så fort noen finner ut av det så post det opp. Er ganske spent på det selv.

Jeg liker forøvrig å tro at jeg har en del med avgjørelsen å gjøre.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tsk. Særlig at du har noe med saken å gjøre.

Vi vet alle at #sexbomb er å takke for at vi vant.

Men jo, hipp hurra for oss. Hvorfor Spillegal stakk av med denne kommer jeg nok aldri til å forstå.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det må være de dyptgående diskusjonene om MGS4 som tippet vektstanga i vår favør.
 
Olin, altså orginale Olin var nok meg ja, men Olin2 veit jeg seriøst ikke hvem er, og min første konto ble ikke bænna.

House, hvis noen mofos kommer til vårt forum og laga bråk, laga vi bråk tilbaka! Ikke mess med oss lizzom!

Da blir det moonwalking ikveld Justin, vi snakkes på gullstikka! :D Sånn elleres veit dere hvem dere har å takke for at vi vant, nemlig MOR DI!

haha, spillegal.no, /whatis :p
"Hvis dette er alt som skal til for å bli nominert til gullstikka, er det faen meg ikke mye som skjer på spillfronten i Norge ass."
"Hadde jeg vært et potensielt nytt medlem, rota meg inn på forumet og lest dette emnet hadde jeg mest sannsynlig snudd i døra og aldri sett meg tilbake.
Wow, dere."
Hei PuNky
Akkurat mottatt din søknad som stilling som den mest ubrukelige medlem noensinne. Skal fortelle deg hvem som snudde og zippa 40 ganger før hu ba meg høvle henne igjen, MOR DI! Nå skal ikke jeg komme hitt å forsvare SG hølet, men du virker som en ape som spiser bananen sin, oj stryk banan.. .jeg mener PIKK!

:laugh:
Hvem i huleste er det som har funnet denne dritten under spaden og bestemt seg for å nominere det til årets community? Visste virkelig ikke at det fantes et slikt lavmål-community i Norge gitt, men jøss... Da vet man hvertfall hvor man kan regge seg hvis man får lyst til å fyre og slenge meningsløs dritt til andre, lufte litt innestengt aggressjon der, og komme tilbake hit her det er rolig og oppegående mennesker som har et snev respekt for hverandre :)
Dritten under spaden har faktisk mye innhold, litt mer enn det brune hølet dere kaller battlefield.no! Kanskje du ikke fatter å klare å forstå at fissesaften dere kaller forumet deres er oppkalt opp etter et veldig populær PC spill. 10 poeng på kreativitet skalaen der! JADA!!! Skal kalle forumet mitt Mario.no, tenker jeg får endel barn som jeg kan misshandle og hjernevaske til å tro at vi er best! BRA JOBBA! Og kanskje endag blir "mario dot no" nominert til gullstikka, da blir det moro å snakke dritt om andre forumer..JADA!!!

Å lese poster fra det hølet der gjorde meg egentlig bare enda mer glad i bf.no <3
Å høvle mordi igår mens hun skreik Spillegal er best, var bare helt hærlig også!

Minner meg mye om gamle hellfragger egentlig, der var det også dog-eat-dog og om å gjøre å være størst i kjeften og tøffest i trynet til du pressa deg inn i den indre sirkelen. Men det var gøy når jeg var 15 og lettere tilbakestående lzm.
Forstår at du enda er 15 lizm!

djizez.. Gullstikka ble plutselig helt freakin verdiløs når de nomierer sånt søppel samtidig som de nominerer seriøse communityes som wii og bf.
Du veit når du noen ganger stapper finger'n opp i rumpehølet? Altså gutta, alle gjør det, så ikke si ÆSJ, det er ekkelt osv, men jo... noen ganger når jeg har fingern min der oppe, så finner jeg ofte mais, som regel når jeg har spist mais kommer det ut, en logisk forklaring....PuNky, jeg hadde spist den maisen for å være medlem på SpilleGal, noe jeg neppe kan si om dette forumet.

Årets kriterie for spillsamfunn - "Må ha fler enn 100 medlemmer som ..poster.. ellerno.."
Kanskje vi burede invitere det ubrukelige hølet fylt med diaré og oppkast dere kaller medlemmer......

Hvis nubkidsa på spillegal.no er vår tøffeste utfordrer bør dette bli pis åv keik. Maken til vasete forum tror jeg knapt man finner her til lands - for sammenlignet med oss her på battlefield.no er de spillegale ingenting.
Nei du tar feil, SpilleGal er ikke deres tøffeste utfordrer, MOR DI ER!

Helt enig Yomack!!!!
Mordi er er også enig med deg Zen0x, ang størrelsen på anus hullet til Yomack, og hils henne fra meg og si jeg ikke kan tilfredsstille henne denne helgen, feite droget PuNky kaller mor er desp, så jeg må prioritere faste kunder.

Men alt i alt! PEACE!