OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

oma

Village Drunk
#22
Vel, av de andre nominerte var det bare battlefield.no jeg såvidt hadde hørt om, sådetså! Dessuten liker jeg designet vårt. :(

Jeg må egentlig si meg enig i Sheffield at det kunne vært greit med en bønsj nye medlemmer, så får de heller slipes ned til et par ålreite nye folk etter at reality-showet SG er ferdig med sin nådeløse utvelgelse. Det er jo slik vi alltid har operert, men når tilsiget av "rå-medlemmer" er så redusert at de resulterende nye faste medlemmene ikke demmer opp for at gamle brukere forlater skuta, så har vi et problem. Spillegals egen lille pensjonskrise, rett og slett.

De tre andre sidene ser ut til å være forbundet med hverandre da, vi er den eneste ordentlig uavhengige siden. Fjær i hatten eller ikke, mon tro?
Dette.

Nye medlemmer er bra uansett hvordan man ser paa det, ny mat for eliten, og den ene og andre som blir tatt godt imot.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#23
Nye medlemmer trengs! Hvor mange nye, aktive brukere har vi fått det siste året? Det er litt "rart" når de mest aktive brukerne er enten forumsjefer eller moderatorer, og mange av de nermer seg 30 år. Spillegal trenger all publisitet det kan få.
 
#25
Er det ikke en fare for at vi kommer til å tiltrekke oss en masse tards fra f.eks. GRs lesere som ikke har noe å gjøre her og så blir det grining og butthurt? Foreslår at vi gjør noe for å havne av kroken hos Gullstikka, lager et incestemne eller noe. Det er en grunn til at SG ikke er blant de største spillforaene.
Jeg tror ikke det er noen fare. Alle r-tards som har vært innom har vel blitt "jagd" ut ganske fort? Har i alle fall fått intrykk av at de fleste nye her ikke alltid føler seg like velkommen. :p

EDIT: Det oma og CyberK sa.
 
#26

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#27
Men nei, jeg er så drittlei av deg å dine desperate forsøk på å angripe meg elle hva faen det måtte være. Jeg føler laaaaaaaaangt ifra truffen av noe som helst det du dritter ut kjeften din
 
#28
Hvis dette er alt som skal til for å bli nominert til gullstikka, er det faen meg ikke mye som skjer på spillfronten i Norge ass.
 
#30
Men nei, jeg er så drittlei av deg å dine desperate forsøk på å angripe meg elle hva faen det måtte være. Jeg føler laaaaaaaaangt ifra truffen av noe som helst det du dritter ut kjeften din
wow! du har ikke fått kuk å bæsj på lenge ser jeg..

Lurer på on Gullstikka folka har i det hele tatt tatt en titt innom forume og sett hva som bler skrevet her inne :weirdo::weirdo::weirdo:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#31
Men nei, jeg er så drittlei av deg å dine desperate forsøk på å angripe meg elle hva faen det måtte være. Jeg føler laaaaaaaaangt ifra truffen av noe som helst det du dritter ut kjeften din
 
#32
naaaw så søtt :D
 
#33
Det jeg sånn egnetlig lurer på er om SG faktisk ble stemt frem som nominert eller bare plukket ut i mangel på spillrelaterte-communities.


ERRE IKKE SPENNANS A GUTTÆR OG DERE TO ANDRE?!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#36
Jon Cato Lorentzen sitter vel i juryen for hele hopprennet, og han var jo mye aktiv her før.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#38
Siden folk ikke virker interesserte i å vinne kan jeg godt være den første til å gjøre noe konstruktivt for å tape.

-Nei, Downs! Snip!-

Det er hotlinka også, hvis det hjelper.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#39
I'd hit it!
 
#40
D;

Flaks jeg ikke sitter på jobb nå.

Hvis noen ikke har lyst at SG skal vinne så er de sære som faen og burde få ris. Tenk om vi vinner og det uten å gjøre noe som helst for det.