OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#41
Jeg tror ikke det er noen fare. Alle r-tards som har vært innom har vel blitt "jagd" ut ganske fort?
Til mye hyl og skrik, ja. Vi har vel vært avhengige av å få nykommerne litt porsjonert ut også, hvis det kommer 50 nye aktive medlemmer over natta kan det bli litt mye for flamepolitiet vårt å håndtere. Men egentlig er SG et lyst og vakkert sted, det er dem som opplever det annerledes det er noe galt med.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#42
Hadde jeg vært et potensielt nytt medlem, rota meg inn på forumet og lest dette emnet hadde jeg mest sannsynlig snudd i døra og aldri sett meg tilbake.

Wow, dere.
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Nei du.
Vi er bare nominert fordi de ikke hadde flere alternativer. Blir helt sikkert BF.no enda en gang selvom selv Final Fantasy Norge er ei bedre side.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#44
Men egentlig er SG et lyst og vakkert sted, det er dem som opplever det annerledes det er noe galt med.
Hvis jeg bare klarte å huske så langt inn i fremtiden tror jeg at jeg skulle nominert dette som årets sitat 2009.

Men ingen SG-folk som er interessert i muligheten til å vinne premie kun så de kan hoverere over alle andre, i det minste?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Jo jeg! Melder meg samtidig frivillig til å sitte i salen; vi må tenke på hvem som kan trekke medlemmer til forumet fra scenen/på skjermen.
 

oma

Village Drunk
#46
Jeg syns jeg burde ta imot prisen.

Stemmer paa Justincase
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#47
Artig, men jeg tror ikke at vi vil oversvømmes med nye folk akkurat. Nytt blod her er greit for min del, så lenge vi ikke blir enda et Kardemomme By-forum. Vi trenger noen nye hakkehøner her og, Riou og Revan begynner å bli litt slappe.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#48
Hms artig at vi er nominert til detta. Battlefield.no vant jo i fjor og litt merkelig at de er med i også, samtidig som Multigamer.no også er nominert. Og en annenting Battfield.no er en forening som også ligger under Community Nanny sammens med Multigamer.no og Hellfragger.no.

Men ja kunne ha hvert artig om vi hadde vunnet ;)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#49
Ally, hvorfor er det så usannsynlig at vi vinner? De andre alternativene er jo verre enn å brekke lårhalsen.

Jeg stemmer forøvrig på poll for å finne ut hvem som skal ta i mot stikka.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#50
Jeg synes vi skal la Riou holde takketalen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#52
Både pris og beste takketale er dobbel seier, så klart. Riou kunne greie ut om sin utrolig attraktive halvsøster og holdt både oppmerksomheten til folk og fucka dem opp litt.
 
#53
Ser for meg Riou ta imot pris ja, la oss håpe Linni Meister deler ut i år også.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#55
Tror egentlig det er bare positivt om vi vinner, fordi vinning av priser er gøy, en potensiell flom av nye medlemmer er gøy, og det er generelt mye mer gøy når det skjer noe rart og nytt isteden for at vi sitter her og sakte utvikler forum-versjonen av osteoporose.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Det han sa. Jeg synes det er litt trist at så mange her er redde for nye medlemmer, de vil jo alle sammen uansett gå gjennom SG-filteret før de eventuelt finner ut om de vil bli eller ikke, og det SG-filteret er en finmasket jævel. Nytt blod og mer snakk om spill er strengt tatt bare positivt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
Jeg elsker å vinne, uansett hva det er, og spesielt når det har med noe så overraskende personlig som et forum å gjøre. For det gjør nok SG best av alle communities i Norge, vi både elsker og hater hverandre, men elsker forumet. Vi mister jævlig få medlemmer i forhold til hvordan vi behandler hverandre, og bare det burde gjelde for noe!
Det pluss unike kjernemedlemmer burde ihvertfall gi oss nominasjon, så vel fortjent og lykke til! Wii sida er nede for tiden, bf vant ifjor og multigamer virket kjedelig, så med det at vi er rent gaming og ekspesjonelt unike gjør at jeg setter av datoen i kalenderen.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#58
Hadde vi ikke en regel en gang som sa at ingen med mindre enn et visst antall poster kunne poste i Generelt-delen av forumet? Kanskje innføre noe sånt igjen hvis vi får en innvandrerbølge?
 
#59
Kamerater! Medborgere! Spillentusiaster! Meg er blitt gitt den ære å utforme, samt holde en takketale på vegne av SG, og nå er det blitt en realitet. Sannelig sier jeg dere, dette er en gledelig dag for forumet, men også for norske folk. Det er gledelig at flere nordmenn nå vil få øynene opp for SG, og delta i våre mange og interessante diskusjoner. For på tross av at vi er et spillforum, diskuteres også filosofi, samfunn og litteratur på SGs avstengte seksjoner. Dette er også gledelig for meg, da nye medlemmer kanskje vil kunne bidra med å felle de gamle store kjemper: SirkusMartin, Lodin, GungHo og Shadar. Jeg maner dere til å lage nye tråder der dere presenterer samfunnsaktuelle tema, med den personlige vri en egen analyse vil gi. Men viktigst av alt: Vær solidarisk! Trekk bak i bussen når det begynner å bli trangt fremme, og reis dere for de eldre... (jeg tenker også på å trekke inn essayet "Framstegstru, maskinfrykt og Wilde-sosialisme").
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#60
Mhm, hundrepostersregelen. Husker at jeg endelig nådde opp til den grensen sånn rett før reglelen ble fjernet. :(