Omtale av nettbutikker

Amazon.co.uk

Har kjøpt ca 15 PS2 og 2 PS3 titler der. Leveringstid vaneligvis 3-5 dager. Verste jeg har opplevd var ca 2 uker.

Positivt:
- har bortimiot alt av spill til PS2-pal til priser godt under toll-grensa..
- wish list (bruker den til enkelt å holde orden på de omlag 167 spillene jeg er på jakt etter).

Negativt:
- litt 'hassle' pga front for ulike butikker (varierende frakt/levering).

Score:
PS2 9/10
PS3 6/10 (Toll)
 
hahahahaha jeg ble nesten kasta ut av elkøp i dag :ler::ler:
Jeg skulle ha en mobil til min gamle far:) og så skulle jeg kjøpe en doro 345 http://www.elkjop.no/product/telefo...en-abonnement/DORO345WHITE/doro-345-phoneeasy

Og de hadde ingen igjen da så de ville selge meg test versonen dems da (den som stod som butikk demo).. Men den skulle de ha 1200kr for .. Så jeg sa altså DERE skal ha 200kr mere for en mobil som er brukt bare fordi jeg kjøper den i butikken ?? altså er ikke de prisene på sidene deres gjeldene for butikkene også og hvis de bare er gjeldene for nette så står det spesifisert at det er internettpriser ? og så begynte de å sutre og sån og jeg diskuterte litt da men så gadd jeg ikke å snakke mere med de da så jeg fant ut at jeg like godt kunne kjøpe den en annen plass så jeg snudde å begynte å gå og da kommer jo vakta strenans bort til de folka og begynner å prate med de haha


Snakk om patatisk service xD
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Sier du som er en del av den mafian.
 
Men da står det spesifisert at det er internett pris..
 
Internettpris er bare deres måte å ha tilbud på nettet på, prisene ellers i nettbutikken er ofte ulik den som er i butikken.

Det står på sidene deres, alt sammen.
 
dobbel-post!

Mange her som har handla her The Hut? Kompis kjøpte Arkham Asylum til 360 der her om dagen, og det kom i postkassa bare få dager etterpå uten tollkrav eller noe selv om det var over tollgrensa. Prisen var forøvrig heller ikke skrevet på forsendingen. Er det noen her som har samme erfaringa? Hvis dette stemmer blir det litt handlings etterhvert..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå igjen? FFFF. Det roa seg jo etter at de begynte å merke pakkene mer kreativt. Har Demon's Souls på vei akkurat nå, så hvem vet.

Vi får se hva som skjer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Gjett hva jeg fant i postkassen i dag! Ikke noe tullball heller.

Agradula: Hvordan var pakken din merket? Mener å huske at siste jeg fikk pakke fra VG+ så var den merket med VG+ som avsender, samt hadde en faktura (med fine tall) i en plastlomme utvendig. Den jeg fikk nå var av den gode gamle sorten, med bare et personnavn som avsender og den klassiske "toygame $20".
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har ikke fått min pakke enda. Jeg måtte sende inn fortollingsfullmakt og greier. Personnummer og underskrift til fortollingsfolka i Oslosentrum. faen altså.
 
The Hut har blitt nevnt før, men nå må den plassen nesten være den nye VG+ når det gjelder å få ting utenom tollen.

Jeg fikk Brutal Legend i dag til 35 pund, ikke noe tollgebyr eller noe. Pakken er ikke engang merket med verdien av innholdet som blant andre Play setter på. En kamerat har kjøpt 4 spill derifra som har sluppet unna tollsatan, så dette ser ut til å være den nye favorittsjappa mi fra nå av.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ah, omsider en britisk sjappe som ikke leker deilig. :smug:

Får vel teste dem ut en dag.
 
The Hut
Bestilte The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian (360), Soul Calibur Legends (Wii), The Conduit (Wii), Madworld (Wii) og Dragon Quest: Swords (Wii) fra The Hut på lørdag. Spillene ble sendt i går, til min brors adresse i England. Irriterende at The Hut har 2.99£ porto per fuckings item når de sender til Norge - derfor jeg sendte til han, så han kan sende de videre.

Men, ellers virker det som en kickass bra shappe.


Play
Meh, det vanlige. Bestilte Lost Odyssey (360), Too Human (360), Batman: AA (PS3) og Tom Clancys EndWar (360) på lørdag, ble sendt søndag. Kommer vel, forhåpentligvis, i løpet av uka.
 
Jeg har alltid betalt 99p, men så har ikke jeg kjøpt noe derifra på noen uker. De prisene som er listet opp der mener jeg har stått der hele tiden..