Omtale av nettbutikker

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takker for tips, da ble det Layer Cake og Dracula på Blu-Ray her til gårds. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg bestilte en PS3 blu-ray-fjernkontroll fra DVD.co.uk den 16., og fikk den i dag, 19. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Mener det var en eller annen snørrunge på IRC som spurte om "Har noen her shoppet fra denne sjappa før, de har så mange tilbud at jeg tror den må være fake omg for rizzy".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk platene mine i dag, bestilt fra samme sted på samme dag som Thinaran. Lave priser og rask levering gir pluss. :)
 
bestilte tony hawk proving grounds fra play.com, vet dere hva jeg fikk? beverly hills 90210 sesong 3 boxset.. faktisk.. selges uåpna om noen vil ha:S
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, handla meg Demon's Souls fra Yesasia gett. Det tok over en måned å få spillet, men det var fordi de var utsolgt og måtte få inn flere eksemplarer. Da de først fikk inn noen sendte de det av gårde forrige mandag, og jeg fikk det i går. Litt over ei uke fra Hong Kong til Norge uten at jeg betalte et øre for frakten der altså. Toll-lappen forteller klart og tydelig at spillet er en gave, og at verdien er "CO". Ba dem ikke om å sette ned verdien, men takket være den der sklei pakka rett gjennom Tollvesenets klamme hender. Spillet var pakka inn i fem lag bobleplast og så butikkferskt ut da jeg åpna det, så her blir det full uttelling.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Du er en winrar, tor_erling.
 

SHDR

Gullmedlem
Noen fler som har handla på www.billig-spill.com??? nettop bestilt spill der for 1200!!:D Syyyyyykt billig og de skaffer sinnsykt mange spill og filmer... hyggelig ansatte å;) litt amatør nettside men men
Pluss for Batman.

Også bonus for at du har bøffa produktbeskrivelser fra Prisguiden. Du er klar over at det er ganske mange her som skriver for Edda Digital og dermed kanskje kunne tenke seg å buste assen din?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prey for 39 kroner, ja. Også kjent som "spillet jeg ga 20 kroner for i 2007".
 
Hva er greia med Prey egentlig? Det har jo vært på konstant salg siden 2007 og er vel ca. det eneste spillet som butikker nærmest kaster etter deg. Har aldri spilt det, men selv skikkelig rævva spill klarer aldri å holde seg så lenge i sjapper/lager som Prey har.

Jeg kjøpte det forøvrig til 30 kroner på elkjøp da jeg jobba der fordi jeg skulle bytte det inn på Gamestop (i håp om å få profitt), men da nekta de å ta i mot det.

Så solgte jeg det til en kompis for en boks snus eller noe sånn.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Ble vel hypa til helvete og tilbake igjen, så alle butikker tok in ørten millioner før de fant ut at ingen ville ha det.
 
Billig-spill my ass. The Darkness til over tohundrelappen? Play.com er enige med meg om at det spelet ikkje skal gå for meir enn 70 kr, flinke play.com.

Prey er forresten ikkje eit dårlig spel i det heile tatt, det føles berre litt kjedelig. Verd å spele gjennom, men du blir jo aldri kvitt det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nok nå, du lurer ingen her likevel.