Hei Spillegal,
I kjent stil lar vi være å hvile på våre gigantsuksesser, og følger naturlig opp desembers Metal Gear-Maraton. Og hva står så på plakaten denne gangen lurer du vel på (om du ikke hørte oss diskutere det på streamen sist)? Og det skal jeg si dere, er
Resident Evil! (<--- livestream)
Vi vil spille igjennom Resident Evil 0, 1, 2, 3, Code: Veronica, 4 og 5, ingen remakes og med et par av spin-offsene i bakhånd i tilfelle vi blir ferdig tidlig. Denne gangen utvider vi også ekspertpanelet: Sammen med Sjutten/Kumool/Cloud4Battle og undertegnede vil pro-gamerne Buggz og Thinaran trekke mot Oslo en helg, og forhåpentligvis har vi igjen Fetthesten bak spakene på den tekniske biten. Jeg skal til og med ta en telefon til internettleverandøren min for å undersøke hvorfor linja mi ikke klarer å opprettholde en grei stream.
Denne tråden skal vi nå bruke til å glede oss, forberede, komme med forslag (lettkledd Dance Central-maraton neste?) og planlegge helgen. Hittil er det ikke satt en dato, men vi sikter på februar.
Så til direkte involverte, hvilken helg passer for dere? Og til indirekte involverte, gleder dere litt, ikke sant? Blir artig!