Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

Nabbe

Har fin hatt.
Har du spilt Matt Hazard?
 

Lodin

Der Waaaah
Bare den nedlastbare utgaven. Uansett tviler jeg på at Matt Hazard noensinne har fått noen til å begynne å grine.

 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg gråt nesten av Matt Hazard. Det er minst like ræva som det blir sagt at det er, kanskje verre.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Ikaruga.. Og gitaroo man. Gitaroo man er det jo flere som er gode i, veit jeg. Ninja gaiden er jo litt vanskelig. Litt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Vanskelig betyr ikke nødvendigvis rævva, som sagt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Altså, mye morsommere med dritvanskelige og urettferdige drittspill. Vaffal å se på. Mine to cents.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare siden jeg spiller RE5 selv om dagen og har runda det fra før av tenkte jeg å uttrykke min misnøye med at dere ikke brukte de beste kostymene.

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fetthest: Justin hadde ingen saves (et eller annet om at akkurat de savene ikke ble kopiert over da han byttet harddisk), ellers hadde vi kjørt New Game+ for å bli litt raskere ferdig og fæle kostymer.
 
Bare for å veie inn så synes jeg vi virkelig burde gi FPS en mulighet her. Synd det må bli på konsoll, but still.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg rocker Duke 3D på Playstation.
 
Doom 2 på anstendig vanskelighetsgrad kommer til å ta tid men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Doom 2 på anstendig vanskelighetsgrad kommer til å ta tid men.
Hallo, jeg kommer til å være der. Ultra-Violence passer bra som vanskelighetsgrad siden vi ikke skal spille så seriøst og heller prøve å komme oss kjapt gjennom. :riffa:
 

Kilik

Lokal moderator
Resident Evil 4 og Code Veronica kommer i HD til XBLA og PSN :)

CAPCOM BRINGS THE AWARD-WINNING RESIDENT EVIL® 4 AND RESIDENT EVIL CODE: VERONICA® X INTO THE HD ERA

San Mateo, CA — March 24, 2011 — To kick off the 15th anniversary of Resident Evil®, Capcom®, a leading worldwide developer and publisher of video games today announced that the highly acclaimed Resident Evil® 4 and Resident Evil Code: Veronica® X will be released as downloadable titles for the Xbox 360®video game and entertainment system from Microsoft and PlayStation®3 computer entertainment system. Scheduled for release this fall, both titles have been enhanced with upgraded visuals as they make their debut on high-definition consoles.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Herlig anledning for å spille igjennom på nytt!

Men hei dere, jeg har over de siste par ukene sendt ut en haug med spill til forskjellige brukernavn og adresser, og nå har jeg mistet oversikten da vi i utgangspunktet ikke hadde noen (oversikt), konkurransene var rimelig improvisert.

Om du vant noe, skriv til meg hva du vant og minn meg på hvor jeg skal sende det om du ikke har mottatt noe allerede. Priotiterte de utenfor SG først, så dere, så Nabbe, så kak, Erketor (fordi han vant G.I. Joe)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det ser ut som de bare upper oppløsning uten å gjøre særlig mye annet. Se f.eks. slottsveggene her, de er en smørje.