Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

Drauden

SGs kollektive lillebror
"Og bare drit" sier Kyllingmannen arrogant, men presterer å foreslå GoldenEye i neste setning.

I case my rest.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg vil ha permaban på Grishnakh her oppe, altså, sånn sier man bare ikke om DEN BESTE FPS PÅ DEN.
 
Tror du misforstår.
 
Du misforstår.
 
Var veldig morro å se dere spille denne helgen. Mange bra forslag for nye kvelder også. Har endelig giddet å laste opp spilla mina på gamefaqs, og stiller de selvfølgelig til disp for fremtidige spill eventer. sjekk sig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Noen foreslo Metroid-run i går, det synes jeg virker som en ihvertfall ålreit idé. Serien har litt cred og med tanke på hvor mange spill det er burde det jo holde ut helga. Ellers har man jo FF9(åttern er dritt, prove me wrong).
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Søpp, folkens! Vil benytte anledningen til å gratulere med vel gjennomført maraton, og takke alle som bidro og så på. Fikk dessverre ikke sett på noe mer siden pesen min er død, men det er godt å vite at dere kom gjennom alle spilla. Nå er det bare å glede seg til neste gang.
 
Greien har også, muligens, brakt meg tilbake~

Jeg ble, ehehehehe, gjenkjent i chatten, og så lurte folk på hvor jeg var blitt av, men nå er jeg her igjen. Forøvrig har jeg alltid egentlig vært her. Med jevne mellomrom. Har bare, liksom, ikke lagt ut noe. Det kan være det har noe med at jeg heter Tralleksandar nå. Jeg syntes initially det var ganske morsomt, fordi da tenkte jeg liksom, Tralleksandar som i tralalala. Men nå synes jeg bare det er voldsomt langt, og jeg har lettere for å lese Trolleksandar enn Tralleksandar, egentlig. Og det er ikke kult. Det er jo heller ingen som egentlig kjenner meg som det. Så da kan godt noen bytte om navnet mitt til et eller annet de vil, hvis de vil. Som for eksempel Aleks igjen. Eller Eksandar. Men no stress.

Uansett så så jeg et par timer av Code Veronica, og litt Resident Evil 4, og det var ganske ganske kult. Det var like kult som da dere spilte FFVII. MGS-streamen virket aldri de gangene jeg prøvde å se på, så jeg fikk aldri egentlig den med meg. Bare registrerte at den var. Men det var visst problemer med den for andre også, så jeg vet ikke. Men dette var i hvert fall veldig veldig kult.

Og apropos kult. Final Fantasy VIII. Kyllingmannen har rett!! Se for eksempel . Se på den store månen som nærmest hentyder til rollen den senere skal spille; krigsbåtene som krysser dens refleksjon i vannet. Kameraet glir så langs skipene, og vi får se den rare teknologien; blir minnet på hvilket merkelig, fremmed, men likevel innbydende univers man akkurat har begynt å utforske. Så får vi se Squall. Denne kule, mystiske mannen man vet så lite om, men som av en eller annen grunn oppfører seg ganske spesielt. Deretter får vi se ham løfte et kart og bruke en teknologi som for første gang nå får se, og det er på det punktet man innser hvor virkelig lite man egentlig vet om denne verdenen før alt i sammen så eksploderer, og vi kastes over til stranden alle krigsskipene er på vei mot; ser folk med maskingæver løpe og bli sprengt, som et slags frempek, før vi så flyr tilbake til Squall, og får se det bestemte uttrykket hans, og frysningen så kommer i det skipet hans stormer gjennom en murvegg, og parkerer på en strand hvor du, spilleren, så får overta. Alt dette til kul musikk.

Final Fantasy VIII<3
 
Ooh, den scenen hadde jeg glemt. EPISKT. (Husker jeg hadde en plakat av barske Squall på den båten, som fulgte med i det dansknorske magasinet PlayStation Tips & Tricks eller noe slikt.)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har forresten et forslag. Vi har jo hatt snakk om å spille Crash Bandicoot og Mario, men etter at Buggz påpekte dette med at de fem første RE-spilla har altfor likt gameplay så tenkte jeg at det kanskje går an å kombinere. Altså at vi tar de tre første Crash Bandicoot-spilla, CTR og Mario til og med World på en helg. Da burde vi få nok variasjon, og de fleste burde kunne bidra. 64 og Galaxy er vel såpass lange at vi kan ta en helg på bare de to.

Ellers så synes jeg FPS-forslaget til Kilik høres bra ut, men der er nok Duke 3D det eneste jeg kan bidra på. Ikke at det gjør noe. Jeg spilte ikke akkurat så mye denne helga heller.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg synes det er kjempegøy å se folk feile (eksempel: Buggz vs. edderkoppen), for da er det så utrolig mye kulere når de endelig lykkes (eksempel: Sjutten vs. edderkoppen) så jeg foreslår ei helg der SGs beste prøver seg på noen av spillhistoriens vanskeligste spill. Da mener jeg av varianten hard, but fair – ikke spill som er vanskelige fordi de er rævva. Dette kan kombineres med konkurranser lik denne helga: gjett hvor mange liv vi bruker på å klare dette brettet, hvor mange ganger dauer Buggz mot denne bossen, og så videre.

Det må selvfølgelig kjøres heftig debatt på forhånd hvilke spill det er som er de aller vanskeligste og som er verdige en streamhelg, men jeg tenker noe a la Contra-serien, noen av de klassiske fra Mega Man-serien, Turtles til NES, etc. kak har sikkert bedre forslag, og er selvfølgelig required guest star hvis dette skjer.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Matt Hazard: Eat Lead så mange ganger det går på en helg. End of diskusjon.
 

Lodin

Der Waaaah
No obskurt hjemmesnekra fissespill ala I wanna be the guy eller en Super Mario World hack er vel det opplagte valget om man bare vil framkalle ræg og selvmord.