Greien har også, muligens, brakt meg tilbake~
Jeg ble, ehehehehe, gjenkjent i chatten, og så lurte folk på hvor jeg var blitt av, men nå er jeg her igjen. Forøvrig har jeg alltid egentlig vært her. Med jevne mellomrom. Har bare, liksom, ikke lagt ut noe. Det kan være det har noe med at jeg heter Tralleksandar nå. Jeg syntes initially det var ganske morsomt, fordi da tenkte jeg liksom, Tralleksandar som i tralalala. Men nå synes jeg bare det er voldsomt langt, og jeg har lettere for å lese Trolleksandar enn Tralleksandar, egentlig. Og det er ikke kult. Det er jo heller ingen som egentlig kjenner meg som det. Så da kan godt noen bytte om navnet mitt til et eller annet de vil, hvis de vil. Som for eksempel Aleks igjen. Eller Eksandar. Men no stress.
Uansett så så jeg et par timer av Code Veronica, og litt Resident Evil 4, og det var ganske ganske kult. Det var like kult som da dere spilte FFVII. MGS-streamen virket aldri de gangene jeg prøvde å se på, så jeg fikk aldri egentlig den med meg. Bare registrerte at den var. Men det var visst problemer med den for andre også, så jeg vet ikke. Men dette var i hvert fall veldig veldig kult.
Og apropos kult. Final Fantasy VIII. Kyllingmannen har rett!! Se for eksempel . Se på den store månen som nærmest hentyder til rollen den senere skal spille; krigsbåtene som krysser dens refleksjon i vannet. Kameraet glir så langs skipene, og vi får se den rare teknologien; blir minnet på hvilket merkelig, fremmed, men likevel innbydende univers man akkurat har begynt å utforske. Så får vi se Squall. Denne kule, mystiske mannen man vet så lite om, men som av en eller annen grunn oppfører seg ganske spesielt. Deretter får vi se ham løfte et kart og bruke en teknologi som for første gang nå får se, og det er på det punktet man innser hvor virkelig lite man egentlig vet om denne verdenen før alt i sammen så eksploderer, og vi kastes over til stranden alle krigsskipene er på vei mot; ser folk med maskingæver løpe og bli sprengt, som et slags frempek, før vi så flyr tilbake til Squall, og får se det bestemte uttrykket hans, og frysningen så kommer i det skipet hans stormer gjennom en murvegg, og parkerer på en strand hvor du, spilleren, så får overta. Alt dette til kul musikk.
Final Fantasy VIII