Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#61
Det hypes på Face og twtires, RT gjerne osv! For å oppsumere litt setter vi igang her i seks-syv tiden på fredag og gir oss ikke før vi er ferdig på søndag, følg med og spre gjerne ustream.tv/channel/ondskap-i-justins-residens!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
Har du planen klar for å komme deg inn til byen og fram til Toyen? Hvis ikke kan vi jo møtes på veien eller noe, jeg tar toget som går kvart over fire fra Stange.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#64
Bruker å ta det dyre flytoget vanligvis, men hvis jeg henger på flyplassen i en time kan jeg hive meg på samme tog som deg inn til Oslo S ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65
Valget er ditt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#67
Dette blir best. Alle de beste Sg-erne samla på et sted, nonstop gaman, streaman and stemningsvideo-an.

Det er ikke sikkert jeg får med meg starten, men om natta skal jeg titte på streamen og fnise for meg selv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#69
Er ikke det sånn 900-kronersbillett?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#71
Sett deg på betjentvogna. Stirr ut av vinduet/les bok/hør på musikk. For det meste plager ikke konduktøren deg, og om det skjer så svarer du pent at du skal inn til Oslo og gir dem, hvada, seksti spenn?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#72
Det jeg lurer litt på, er hva dere tror hadde skjedd om ALLE HADDE SNYLTA PÅ FELLESSKAPET.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#73
Åh, du setter deg opp for hogg med vilje, jeg veit det nok.

(HE HE DET VEIT VEL DU BEST KAK LOL NAV)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#74

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#75
Jeg liker at de tok med biten om at FFVII er tidenes objektivt beste spill.

Men alle er ikke fra Oslo. RAEG!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#76
Driver Jon Cato og lurker på Spillegal?

Bare to timer til den, objektivt sett så klart, beste helga i 2011.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#77
Tre timer til offisiell start, vi trenger litt tid på å sette opp shit.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
Var jo åfesiell skribent på spillegal før, så det ville vel ikke være så rart.

Edit: Buggz!!!
 

Sancti

Terrorkatt
#80
Dere bør, så langt som mulig, kommentere på engelsk. Det var kanskje planen, men ... bare noe jeg kom på.

Edit: kanskje slenge inn noe kjapp info på engelsk på siden også.

Edit2: dere kan jo også la folk på chatten Skype dere, bare sånn for moro skyld.


Edit3: Til neste gang: folk gjør lignende ting og samler inn penger til veldedige formål. Noe å tenke på? Er jo ikke noe stress å sette opp en Paypalkonto, for eksempel. Hvem penga skal gå til kan stemmes over på forhånd. Det får som regel mer oppmerksomhet også, for folk retweeter/deler gjerne ting om det går til en god sak.