Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

Jante

privileged CIS shitlord
Var og tittet på Resident Evil-marathon, og de folkene var.. i overkant patetiske. Det er en fyr der som ikke har kommet i stemmeskifte (eller er midt inni) som alle ler av bare han gir den minste lyd fra seg, og i chatten er det 3 folk som tydeligvis har reservasjonsrett på spørsmål til nerdene. Tror jeg kikker innom litt senere når de har kommet til de nyere spillene, for dette her var rett og slett drittkjedelig. Kanskje ikke for dem, som åpenbart har røykt noe tungt noe.. õ_o
Enig :p Orket bare høre på maset fra folka som snakket i 2 minutter så hadde jeg fått nok :p Folka i chatten snakket om sex og hvorvidt folka der hadde *kremt* brukt flaske isteden for doen. Skjønner ikke hvordan de kan ha vunnet beste comunity :p
:D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nå lolles det ganske heftig her. Buggz prøver å drepe nevnte edderkopp 7-8 ganger, failer spektakulært hver gang og knoter sikkert i en time før Sjutten tar over og ordner opp på første forsøk.

Very. Easy.
Uten en sofacam, hvordan vet du hvem som spiller? :ninja:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig


Så sånn er det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Okai gutta, da var jeg hjemme. Det eide no jævlig selvfølgelig, følgte minimalt med på selve spillet men da Buggz dreit seg ut igjen og igjen ble jeg litt intrigued. Ellers ganske fornøyd med at folk tydeligvis ikke syns vi var helt krise å høre på, det er sånt som gjør meg gira på å mekke SG-podcast. Nå vil jeg bare vite hvem som var i stemmeskifte hele tiden som alle lo av. Martin?
 
Dette er den beste streamen, ja. Får ikke sett så mye pga. mobilt bredbånd og dritt, men de gangene jeg er innom er det femmenalt. Bra med konkurranser også
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig


RE3. Jeg sov da RE2 ble runna, men jeg regner med noen andre foreviget det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Tror ikke det nei.

Martin: Fantastisk.

Gjorde dette jeg

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Best.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Final ultimate limited edition

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig


Lol wut?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Flere timer Resident Evil ZerØ i dass fordi Buggz glemte å lagre...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Buggz er en agent fra Umbrella Corp!!!