Ondskap i Justins Residens UPDATE 18. 19. og 20. februar!

Resident Evil 1: Jill eller Chris?

  • Jill Valentine

    Stemmer: 16 69,6%
  • Chris Redfield

    Stemmer: 7 30,4%

  • Totalt antall stemmer
    23

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig


Jajajajaja.
 

Jante

privileged CIS shitlord


PS: Vil bare chime inn og si at det tekniske fungerer utmerket, veldig god kvalitet både på lyd og bilde, og ikke noe særlig nedetid å nevne. Mæd props.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Stemningsvideo bitches!

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Alex sprenger alle grenser alltid.
 
jævla bra jobba.. har sitti å "fulgt" med i noen timer nå mens jeg har gama civ. initiativ og bra kvalitet på lyd og bilde.. keep it up, kommer til å følge med utover kvelden.. bra jobba at bøggs glemte å save. good times.

dette må være første posten min på hvertfall 3 år..
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvordan har du vært så aktiv på spillfronten at du hørte om denne eventen, men LIKEVEL ikke vært aktiv på SG?

bare nevner det lissom
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvordan ligger de an nå? Har ikke hatt helt tid til å sjekke innom streamen i dag, men det var jævla fett i går så jeg blir muligens å ta en liten tur imorgen for å få med meg avrundinga. Starta på Code Veronica ennå?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jess, så akkurat tweeten. God speed, skulle ønske jeg var med på akkurat det her siden det er det eneste av de old-school-spilla jeg faktisk har pusla litt med, men men osv.
 
Hvordan har du vært så aktiv på spillfronten at du hørte om denne eventen, men LIKEVEL ikke vært aktiv på SG?

bare nevner det lissom

Har egnentlig ikke vært aktiv på noen forumer engentlig. Vet ikke hvorfor jeg slutta å være aktiv. Kanskje jeg skal prøve meg på et comeback. Håper ikke dere har savna meg for mye..

Men nevnte du det på lissom eller på ekte? Eller bare på ekte lissom?
 
Så mye trolling i chatten nå. Jeg skratter, ler og gråter samtidig.

EDIT: Jeg ble forøvrig kicket fra chatten så nå bare gråter jeg. Kan virkelig ikke forstå hvorfor eller hvem som gjorde det. Jeg har emosjonelle sanger på musikklista så jeg klarer meg for nå.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg ble autobanna for å skrive goatse.cx der så noe rart skjer. Kunne logge på igjen dagen etter, men da tok jeg heller turen bort hit.
 
Daså. Får vel lurke litt her foreløpig.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hala folkens, våknet for en time siden til en veldig god prograsjon i Resident Evil: Code Veronica X som vi nå bør være ferdig med før klokken ni. Og da, da blir det no Resident Evil 4ings antageligvis på Wii (muligens GC...) som er et kvalitetsspill! Søndagen blir da bare koz med det og RE5 i coop, følg med og her er linken for de fisete minkene som ikke ser på enda.