ONUW 2: Varulv Hardere

demake

Seksuelt godteri
#61
Herregud, jeg er forvirra! Er selvmord en option?
 
#62
Jeg stoler ikke 100% på Ganon jeg heller. Selv om det høres veldig troverdig ut det han sier så glemmer du å regne med korta i midten. Cock sier han er trøbbelmaker, bekreftes av demake som er seer. Disse to tinga er sansynligvis korrekte. Men Ganon sier at han er doppelganger, og.. hva har vi av bevis for at det stemmer? Ingen andre har påberopt seg rollen, men det behøver ikke bety noe, kortet kan fortsatt ligge i midten. Ganon er ikke så garantert uskyldig som han skal ha det til. Jeg holder alle muligheter åpne.

Du glemmer at det er kun to roller som kan se på kortene til noen andre, og at jeg var først ute med si hva Brian var, før demake gjorde det, og før Brian innrømte rollen sin. Det er tilnærmet umulig å anta med noe kredibilitet at jeg er noe annet enn doppelgangeren.
 

Terje

mostly harmless
#65
Ganon skrev:
Du glemmer at det er kun to roller som kan se på kortene til noen andre, og at jeg var først ute med si hva Brian var, før demake gjorde det, og før Brian innrømte rollen sin.
Du mener det innlegget her:

Ganon skrev:
Greit å få strekke litt på seg kjenner jeg. Rasputin her, melder seg til tjeneste. Ikke se så rart på meg, det er en lang historie. Må si at det var heller ufint å frakte meg og Brian i samme sekk selv om han tok særdeles pent på det. Makan til kjernekar er sjeldent å oppdrive, selv om humoren sannsynligvis ikke er for alle. Kjenner at jeg begynner å bli trøtt på øyet etter alle ablegøyene hans på vei hit, og melder meg frivillig til kveldsskiftet. Ses rundt 14-15 eller der omkring.
Det er det eneste du sier før demake sier Brian er bråkmaker. Det kan jo tolkes på mange måter. Du sier ikke rett ut hva han er, bare en del diffuse greier som kan tolkes som hva om helst senere. demake var først ute med å kalle Brian bråkmaker, ikke du.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#70
Terje stemte på ganon
ganon stemte på demake
CockMcBalls stemte på demake
Agradula stemte på demake
Shinra85 stemte på demake

Og før demake rekker å peke på noen som helst hiver alle seg på han. Det slås, sparkes, kveles, rives i klær, det er fullstendig kaos. Veldig snart slutter demake å sprelle, ikke så veldig snart slutter gjengen å sparke. Andpustne setter de seg ned litt hulter til bulter. Blant pesinga kan man neste høre antydninger til panikkslagen gråt. Cock, kjent for å være en (heh) cocky bråkmaker, bøyer seg over demake og spytter han midt i trynen. Så blir han helt stille og tenker litt. Etter et minutts tid snur han seg mot de andre "Men dere? Vet vi egentlig om han var varulv da? Har vi allerede mistet vettet i så stor grad at vi kan slå ihjel noen bare fordi flertallet bl..."
"Flertallet har makten, men sjelden rett" sier ganon mens Agradula stønner litt.
Cock bretter opp ermene til demake litt. "Se!"


"Han har masse arr på armene, det må ha en sammenheng med no varulvings!"
Ganon blir likblek. "Det der har jeg sett før, og da mener jeg ikke demake..." Ganon snur seg mot
Terje! Terje prøver å hoppe ut vinduet, men ganon får tak i anklene slik at Terje detter ned på det som er igjen av glasskår i ruta han knuste på veien ut.

"Det der skal bli litt av en vaskejobb" humrer Shinra. "Ja, jeg hater når det der skjer" svarer ganon. Alle ler hjertelig og ønsker hverandre god jul.


Landsbyen vant!


Slutt?


Natta foregikk som følger!

Shinra85: varulv -> garver
ganon: doppelgänger
CockMcBalls: bråkmaker
Agradula: garver -> varulv -> seer
demake: seer -> varulv
Terje: varulv

ganon startet med å velge CockMcBalls sitt kort å doppelgänge, han ble dermed enda en bråkmaker og valgte å bytte kortene til Shinra85 og Agradula.
Deretter våknet Shinra og Terje og så hverandre.
demake velger å se kortet til CockMcBalls (fortsatt bråkmaker)
CockMcBalls velger å bytte kortene til Agradula og demake
 

Terje

mostly harmless
#72
transfo_cadre.gif


Jepp. Hva kan jeg si? Var ikke akkurat lett for oss å få rodd denne i land. Ganon hadde jo god kontroll på åssen ting hang sammen. Skjønte jo at varulven var havna hos demake og at ting vart på tur lukt til helvete. Fullstendig klar over at forsøket mitt på å vri mistanke mot Ganon på slutten der var særdeles klønete, men jeg måtte jo prøve noe. Sånn som spillet stod så ville det ikke gått å vri det mot noen andre heller.

Eneste jeg klapper meg litt på skuldra over var at jeg resonnerte meg frem til at begge murer-korta måtte ligge i midten så jeg kunne juge på meg den rollen. Lurte jeg noen? Pls si jeg lurte noen.
 
Sist redigert:

Shinra85

Spillegals effort emo
#74
Fikk av en eller annen grunn ekstremt panikk og var superparanoid under runden her; Klarte ikke å tro på ganon, følte at noen hadde fucka rundt såpass at de kommuniserte på et vis og at man var ute etter å få tatt meg. Hadde lyst til å nevne jeg var ulv med engang, men var redd det var en sånn "haha, tok deg!"-greie. Hva som skjedde ante jeg ikke. Ville tydeligvis vunnet om noen tok meg denne runden, men faen; Sleit virkelig fysisk og psykisk i den virkelige verden pga en fillete rolle i et forumspill, noe skremmer meg en del

Uansett så blir dette siste runde med forumspill på en stund. Merker at det krever altfor mye tankekraft fra meg, noe jeg ikke har noe til overs av nå pga all vondta fra ryggen. Trist, men klarer ikke å se strømningene eller findetaljene i spillet, føler det går utover egen, og andres, rolle i spillet. Så minn meg på det om jeg ber om å være med (noe jeg sikkert gjør da jeg mest sannsynlig glemmer at jeg har sagt jeg ikke bør være med).
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#75
Terje: Ser også hva du prøvde på, men nei. Det funka ikke helt.

Derimot så var Shinras garver-idé ganske... tja. Det hang ikke helt på greip da, men likte at alle faktisk trodde jeg var vanligdood til selv om det ikke var noen vanligdoods på greia. Garveren var vel den eneste, sammen med minionen som ikke får vite noe om de andre. haha. jaja. Godt spilt fålkenz, men må jo si at doppelgänger og troublemaker med så få spillere fungerer særdeles dårlig. Ja, jeg vet at sjansene for at det skjer ikke er så store, men likevel. Tror nok doppelgänger fungerer bedre hvis man er maks antall spillere.

Edit: Og til Shinra. Altså. Sier ikke at det var et godt forsøk. Du hadde jo en ganske grei sjanse for at garveren lå i bunken på midten så det var ikke så gærent, det var bare det at jeg var garveren. Hadde du sagt at du var noe annet så er det faktisk ikke sikkert vi hadde vunnet over varulvene.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#76
Det var akkurat det, ting hang ikke på greip og roingen ble bare... Snål, absurd og intetsigende fra min side. Føler at de tingene bare blir statisk elektrisitet som forstyrrer de gjennomtenkte og strategiske tankene fra dere andre, har følt det mer eller mindre sånn ganske lenge når det kommer til slike spill. Var en fryd å se dere andre, men forumspill funker ikke for meg om dagen uansett hvor moro jeg synes det er å være med på
 
#77
Bra spilt folkens! Jeg må si at jeg var langt mindre skråsikker enn jeg fremsto på papiret, og er den første til å innrømme at pulsen var litt over normalen når jeg skulle se hva som egentlig hadde skjedd.