ONUW 2: Varulv Hardere

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#42
Men det betyr vel at Demake faktisk er varulv?

Edit: For ja, jeg var garveren. hvis dere legger merke til det så er det nemlig ingen vanligdoods med i spillet.
dobbeledit: Jeg er klar til å peke finger.
 
#43
Greit. Jeg starta som garveren (Tanner). Fornøyd?

Egentlig ikke. Ville trodd at om du startet som garveren så ville du vært mye mer samarbeidsvillig om å dele det med resten så snart du lærte at noen andre fikk rollen din. Noe annet vil ikke hjelpe deg til seier.
Det er to varulver i spillet, og jeg hadde en liten mistanke om at Shinra og Agrabastian startet som ulver, og det at jeg byttet rollene deres altså ikke gjorde noen forskjell. Det vil si helt til Brian byttet rollene på Agrabastian og demake, som fører til at Agra er seer og demake er ulv.
Men igjen hvis dette virkelig var tilfelle ville Agrabastian fortelle oss hvem den andre ulven er siden han er en av oss nå.

Det er noe som ikke passer helt. Jeg er usikker på om Shinra eller Terje er garveren. Noen andre som har andre synspunkter?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#44
At jeg stiller meg skeptisk til å si noe som helst om min rolle når ting er en komplett clusterfuck er da vel ikke rart i det heletatt?

Uansett, andre synspunkter er alltid kjekt å høre på. Blir vel noen uskyldige som blir drept nok engang slik historien alltid viser
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#46
Bah, detta blir bare for dumt

Meg! Han! Meg! Han!

Det som er så jævlig frustrerende er at det sitter to stykker og gnir seg så jævlig i hendene over det her sånn. Spenna mine ligger på at Demake er en av de pga inaktivitet i tråden (selvom det ikke er en rettesnor). Nummer to har jeg ikke sjans til å forstå

Agra: angående garver-rollen; Jeg visste ikke at et bytte hadde skjedd før ganon kjørte igang med å snakke om det. Før det har jeg posta faens Attack! Attack! (Aka styggeste musikk i verden), Skrillex (aka Sorry! Detta er den styggeste musikken i verden) og faens Rednex... Om ikke det tyder på å ville få stemmer imot seg så veit ikke jeg. Skal ikke påstå at det funka, det var nok en smule for subtilt. Men hei, ikke første gang noen på mitt familietre har hatt ukonvensjonelle strategier i et "unngå-å-bli-drept"-spill, loggbøkene dine bør kunne bekrefte det

Edit: Ulv-2 rollen føler jeg ligger hos Agra pga bullshittinga om Tanner-rollen. Har ikke sett et fnugg av tegn til selvoppofrelse fra han i det heletatt
 

Terje

mostly harmless
#47
Har som sagt det ene murerkortet. Faens typisk at det andre er i midten så ingen kan bekrefte det. Det er fortsatt noe som ikke rimer her. Hvis det stemmer at kortene er blitt bytta som de er gjort, så er det minst én som var ulv men ikke er det lenger. Hvorfor står han ikke fram? Det tyder jo på at ingen av dem var ulver, som isåfall betyr at noen andre juger så det renner. Er det mulig at Ganon og Cock bare har dikta opp hele greia? Bare spekulerer, den egenltige trøbbelmaker/dobbeltgjenger ville vel sagt noe isåfall. Men det er et eller annet som ikke er helt som det ser ut. Et (eller begge?) varulvkorta kan jo være i midten også?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#48
Shinra: Hvorfor tror du jeg skrev at jeg var vanligdood? I håp om at noen skulle buste det. Få deg en fungerende ryggrad og dra den tidligere pelsen din til helvete og skyt demake.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#49
Er glatt med på å skyte demake. Hadde absolutt outet den andre om jeg hadde vært ulv tidligere, og visst hvem i satan det var
 

demake

Seksuelt godteri
#50
Er jeg garver? Plz drep meg.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#51
Touché, skinnfell
 

demake

Seksuelt godteri
#53
Vel, jeg var seer. Jeg sjekka cock, og han var trøbbelmaker. Hva gjorde du, kuken? Hvem sine kort bytta du?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Skal man bare få kommet igang med stemminga?
For noen blir det jo en nedtelling, så hva passer bedre enn denne;

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#55
Dere har til kl 20 i kveld på å bli enige, så stenger jeg og tar imot stemmer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#57
Betyr det at man skal stemme på demake, eller betyr det at cock OG ganon ljuger så det renner av dem?
jeg lurer faktisk på om jeg skal stole på dem, og til et neste spill så skal jeg hate alt og alle å være tanner UANSETT hvis det viser seg at de lyver.
 
#58
Det skal vanskelig Rettferdigjøres at meg, demake og Brian lyver, med tanke på det som har kommet frem. Da måtte to av oss vært ulver og den tredje minion med tanke på samarbeidet. Må også nevnes at ingen andre har tatt på seg ansvaret som seer, trøbbelmaker, eller doppelganger.

Leste igjennom alt på nytt nå og Shinra utpeker seg selv som hovedmistenkt. Han påstår at han startet som garveren, men stemmer senere for å drepe demake vel vitende om at han er garveren og vil dermed tape på det. Dette vil jeg mene peker mot at Shinra ikke har vært garver for det virker ikke som om han har satt seg inn i rollen. demake påpeker hvor dumt det er like etterpå, hvorpå Agrabastian innrømmer at han startet som garveren. Dette vil føre oss til at Shinra NÅ er garveren, og demake muligens er ulv.

Dette er det eneste scenarioet hvor det ikke vil lønne seg for Shinra å fortelle hvem den andre ulven er, siden garveren står som osten, alene.
 

Terje

mostly harmless
#59
Jeg stoler ikke 100% på Ganon jeg heller. Selv om det høres veldig troverdig ut det han sier så glemmer du å regne med korta i midten. Cock sier han er trøbbelmaker, bekreftes av demake som er seer. Disse to tinga er sansynligvis korrekte. Men Ganon sier at han er doppelganger, og.. hva har vi av bevis for at det stemmer? Ingen andre har påberopt seg rollen, men det behøver ikke bety noe, kortet kan fortsatt ligge i midten. Ganon er ikke så garantert uskyldig som han skal ha det til. Jeg holder alle muligheter åpne.

Så hva er korta i midten? Jeg vet det ene kortet er murerkortet. Ut fra hva folk sier så er det nødt til å være et ulvekort i midten også, enten ulv eller minion. Faktisk må det ligge to ulvekort i midten for at ting skal henge i hop. Og hvor sansynlig er dét da? Jeg er murer, demake begynte som seer, Ganon er doppelganger, Cock er trøbbelmaker, Shinra og Agra krangler om hvem som starta som garver. Hvis dette stemmer så er det bare ett ulvekort på bordet, og det starta hos en av de to.

Men om det tredje kortet i midten er doppelgangeren, og Ganon har vært ulven hele tiden sammen med en annen. Det er ikke så utrolig akkurat, Ganon har hatt fokus på å analysere og styre spillet så langt. Å påberope seg doppelganger-rollen tidlig og så påstå å ha bytta om to kort er en god måte å lede stemmer vekk fra makkeren på. Han kunne ikke gjetta at den ekte doppelgangeren lå i midten, men å juge på seg roller som andre har og så overbevise resten om at det er du som snakker sant er jo nettopp det å være ulv dreier seg om her. Ganon vil isåfall ha vært forberedt på å måtte gjøre det.

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge å tro her. Håper det dukker opp noe mer håndfast før avstemmingen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#60
Ganon: Jeg klarer ikke å tro at du har bytta rollene, derfor holder jeg meg til de gamle rollene som er delt ut