ONUW 2: Varulv Hardere

Shinra85

Spillegals effort emo
#21
Trå var(ulv)somt? Seriøst? Det der er på høyde med en fyr fra Hedemark jeg kjenner, og alle der hater som kjent ulv, samt alt annet som ikke er Mjøsa. Triggerhappy rednecks hele gjengen, blir fornøyd bare de får skråtobakk, skutt noe, rånestripe og gifte seg med søstra si


Men altså, i full seriøsitet får du da lov til å beskylde hvem som helst, men når du er den første til å kaste bautastein mot en folkemengde er det greit om du kommer med litt mer enn bare "sikkert dem"
 
#23
@Shinra

Jeg har ikke beskyldt noen, heller gjort deg oppmerksom på at du ikke er den du tror du var (som du burde være takknemlig for, ingen årsak forresten).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#24
Cock: Spent på hva slags svar jeg kunne kommet med hvor noen ikke ville kommet med akkurat det motsvaret

Ganon: må ha lest litt fort, og nå er jeg bare bekymra om det stemmer. Fåglarna vet hva jeg evt kan være, kan tilogmed ende opp som en fyllik eller en suicidal fyr om ikke jeg skal bli anklaga for varulvfakter også
 

Terje

mostly harmless
#25
Her skjer det saker og ting ja. Demake prøver å late som han er seer igjen. Vel, det er ikke meg denne gangen så hvorfor ikke. Ganon hinter først til at han og Cock er murere, så sier han etterpå omtrent rett ut at han er trøbbelmaker siden han liksom vet hvilke roller som er bytta. Ganon, Ganon, Ganon. Hva slags fanteri farer du med? Og så hopper den "bekreftede" Cock rett i strupen på Shinra?

Tar alt dette med store spadetak salt foreløpig ihvertfall. Ting rimer ikke.
 

demake

Seksuelt godteri
#26
Jeg trenger ikke være seer for å se at Terje farer med ulveri.
 

Terje

mostly harmless
#27
Sier bare at jeg synes det er noen ugler i mosen i det Ganon driver med. Åpenbart at det gjør meg til ulven ja. Ser den.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#28
Jeg tviler ikke på at dere er sånne bråkebøtter som driver å messer med arbeidsskjemaene våre. Om det er en fordel, siden jeg faktisk er/var en vanlig arbeider blir vanskelig å si.
Liker dårlig at jeg automatisk blir pekt ut som en ulv bare fordi jeg er meg sjæl.
Fant en loggbok her fra de som vi tydeligvis har erstattet, og der sto det at ved alle tidligere anledninger omtrent så har det vært de som er raskest med å beskylde som ofte har vært på den "onde" siden.
Men hvis jeg har byttet med shinra først og deretter med demake så kan jeg ihvertfall avsløre at en av dem er til å stole på. Hvem av dem vet jeg dog ikke. Om jeg er til å stole på lenger... Tja. Det kommer an på om demake og/eller shinra er safe bets. Uansett.
Dette er et clusterfuck uten likeog jeg vet ihvertfall at JEG stoler mest på... Jeg vet ikke. Terje har jo ikke sagt stort ennå, veit at han er jævlig opptatt med noen nydesignede leker som nissen beordret ham til. Men så er de manualene da. Skulle ønske jeg hadde fått litt bedre tid på meg til å designe de manualene slik at vi slipper alle fisse utsettelsene.
Ja, det er riktig, for selv om det kanskje er en varulv blandt oss så så må jobben fortsatt gjøres. Unga rundt omkring går foran alt.

Edit: der kom Terje tilbake også ja. Ja nei altså. Jeg vet ikke. Blir litt stressa over at det virker som jeg er den eneste her uten mutantpowers a la X-men!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#30
Du kan selvsagt si absolutt hva du vil slik du har sett tidligere i tråden, utfordringen er å få folk til å tro på deg.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#31
Welp. Demake hadde rett i at jeg er full av faen, folkens. Samme ble jo formidla av Gænn, som jeg tror var doppelganger og har kopiert min rolle fordi hallo den er jo bedst. Dula sier at han var vanlig borger før. Jeg svitsja rollene til dula og Demake. Som vil gjøre Demake til vanligdood og dula til seer.
At Terje og Shinra backer hverandre heller aggresivt underbygger for meg teorien min glimrende.
 
#32
Skulle gjerne sett Terje i øya når han sier det han sier. Ser for meg et ulveglis over hele ansiktet hans.

Men over til hva vi kan finne ut av så langt. Jeg er ganske bankers en good guy. Hvorfor det? Jeg var førstemann til å påpeke at Brian var trøbbelmaker, og fikk ikke støtte bare av demake, men også Brian selv! Altså tre personer er enige om noe uten å snakket sammen på forhånd. Uhørt i tidligere spill.

Hva som mest sannsynlig har skjedd:

Jeg doppla Brian og byttet på personlighetene til Shinra og Agrabastian.
demake ser at jeg har splittet personlighet.
Brian bytter på demake og Agrabastian.

Når folk endelig begynner å få øynene opp for at de ikke er den de trodde, håper jeg at en tidligere ulv vil stå frem og peke ut den/de skyldige.
 
#33
Welp. Demake hadde rett i at jeg er full av faen, folkens. Samme ble jo formidla av Gænn, som jeg tror var doppelganger og har kopiert min rolle fordi hallo den er jo bedst. Dula sier at han var vanlig borger før. Jeg svitsja rollene til dula og Demake. Som vil gjøre Demake til vanligdood og dula til seer.
At Terje og Shinra backer hverandre heller aggresivt underbygger for meg teorien min glimrende.

Ikke nødvendigvis. Shinra <-> Agrabastian så Agrabastian <-> demake. Ergo er demake hva Shinra startet som og Shinra hva Agrabastian startet som. Agrabastian er seer som Brian påpeker.
 
#35
Jeg er veldig interessert i å høre hva Shinra startet opp som, det burde ikke være noe problem å fortelle oss det. Fra Terje har det vært mye bææ og lite sau, så hvis han slutter å bjeffe opp feil tre og gir oss litt info om seg selv evt andre om han har det, så kanskje vi kan få til noe.
 

Terje

mostly harmless
#36
Det mekker en del mer sans nå, jeg innrømmer det. Leste det som at vennskapet ditt til Cock betød at dere var murere. Jeg er jo litt skeptisk til å annonsere rollen min, særlig når det ikke er lett å få bekreftet det. Vi så jo åssen det gikk sist. Men ok, jeg er faktisk murer. Makkerkortet ligger i midten. Ser du da hvorfor jeg bjeffa på dere?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#37
Jeg er veldig interessert i å høre hva Shinra startet opp som, det burde ikke være noe problem å fortelle oss det. Fra Terje har det vært mye bææ og lite sau, så hvis han slutter å bjeffe opp feil tre og gir oss litt info om seg selv evt andre om han har det, så kanskje vi kan få til noe.
Snikete fra en liten Troublemaker det der. Kjenner jeg sliter såpass med å stole på deg med all faen du har stelt istand. La oas gjøre det sånn; Proklamer til folket hvilken rolle jeg startet med, så skal jeg bekrefte/ avkrefte med 100% ærlighet

"Hva stopper'æ fra å juge'a?!"

Hva har jeg å tape på det? Enten sier jeg ja eller nei, rollen er blitt bytta bort uansett om det er riktig. Ganon er bare en slu jævel. Slu som en rev. Eller kanskje en ulv?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#38
Men da er alle klare til å stemme da? Hvis vi stemmer "med klokka" på brettet? Altså, personen som ville vært til venstre for deg hvis vi sitter med fjeset mot brettet.
 
#39
Snikete fra en liten Troublemaker det der. Kjenner jeg sliter såpass med å stole på deg med all faen du har stelt istand. La oas gjøre det sånn; Proklamer til folket hvilken rolle jeg startet med, så skal jeg bekrefte/ avkrefte med 100% ærlighet

"Hva stopper'æ fra å juge'a?!"

Hva har jeg å tape på det? Enten sier jeg ja eller nei, rollen er blitt bytta bort uansett om det er riktig. Ganon er bare en slu jævel. Slu som en rev. Eller kanskje en ulv?

Jeg kan ikke vite hva du startet som! Det er kun du som vet, og som jeg har prøvd å si så har du en helt annen rolle nå, så vennligst fortell oss hva du startet som. Det gjelder Terje også.

Ps: Jeg har ikke startet noe bråk, jeg har vært frempå og skaffet meg så mye informasjon som mulig, og tidlig skaffet meg allianser med de andre som er på landsbylaget ved å være ærlig. DU derimot skaper like mye hodebry som en ulv i i hønsehuset.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#40
Greit. Jeg starta som garveren (Tanner). Fornøyd?