Ops! Jeg skaffa meg en 360!

#1
Skaffa meg en 360 sånn helt uten at jeg helt vet helt hvordan. Lurer egentlig litt på hva jeg kan se fram til. Kunne dere gitt meg deres topp 3 liste over kommende spill og ellers tips om Live?

Danke Sehr!
 
#3
#4
Takker! Joa, skaffa meg Dead or Alive 4 (ikke imponert) og Oblivion (kosespill).

Too Human ser jeg jo forsåvidt veldig frem til siden jeg koste meg med Eternal Darkness på cuben.
 
#5
Du kan jo laste ned en god del demoer og se om det er flere spill du liker. Hvis du en gang vil ha et skikkelig bra Xbox Live spill bør du går for Ghost Recon: Advanced Warfighter. Og hvis du en gang får lyst til å kjøpe et Live Arcade spill er Uno er godt valg. Koster vel rundt 30kr. Du får mye for pengene.
 
#8
Personlig ser jeg frem til Ninety-Nine Nights (japansk hack 'n slash; combo-action med hundrevis av fiender på skjermen - virker spennende), Grand Theft Auto IV og Pro Evolution Soccer 6, alle spill som lanseres i løpet av året i Europa (hvis jeg ikke tar helt feil). Egentlig ikke noe annet jeg ser spesielt frem til på XBox 360 i år, med unntak av Street Fighter II på Live Arcade.
 
#9
SITAT(GombA @ 22.06.2006, 21.06) 11220
Skaffa meg en 360 sånn helt uten at jeg helt vet helt hvordan. Lurer egentlig litt på hva jeg kan se fram til. Kunne dere gitt meg deres topp 3 liste over kommende spill og ellers tips om Live?

Danke Sehr!
[/b]
For å være dønn ærlig, er det nærmest ingen spill jeg ser frem til på 360. Det eneste må nok være Too Human, og kanskje GTA4. Gears of War, Prey og alle de andre FPSene ser dritkjedelige ut. Men det til tross er det utvilsomt mye morro å ha med maskinen. Allerede nå kan man finne Battlefield 2, Ghost Recon og Call Of Duty 2 i butikkene. Om du liker multiplayerspilling, er dette omtrent så bra som det overhodet blir. Live Arcade er også skammelig morsomt. Så snart Worms og Street Fighter kommer ut, er det utrolig mye morro å få, for veldig lite penger. Det som også er kjempegreit er demoene. Last ned alt som ser spennende ut, og du slipper bomkjøp.
 
#11
Halo 3
Gears of War
Mass Effect
Bioshock
Cromehounds
Fable 2
Forza Motorsport 2
Too Human
Muligens en next-gen Knights of the old republic

:)
 
#12
Gratulerer med et godt konsollkjøp! Spillene som er verdt å kjøpe som er ute nå, er The Elder Scrolls IV: Oblivion, Call of Duty 2 og.. faen, er det noen gode spill ute nå? De to spillene er vel de to spillene jeg har lyst på til 360en, og jeg har Oblivion. Men, ikke tenk på hva som er ute, tenk på hva som kommer! Halo 3 er ene og alene grunn nok til å kjøpe en Xbox 360, og Gears of War, GTA IV, Dead Rising, Fable 2 og Prey er gode spill som kommer.

Sorry, PrEy, ikke PrAy.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#13
SITAT(Revan @ 23.06.2006, 11.49) 11310 Prey Revan, Prey.

Resident Evil 5 FOR FAEN
Halo 3
Dead Rising
Too Human
Alan Wake
Fable 2
Gears of War
Bioshock
Mass Effect
GTA IV
Viva Pinata
Crackdown
Lost Odyssey

Om det bare blir puppekjerringer på Tecmo så griner jeg, jeg VIL ha Ninja Gaiden 2...
 
#14
Ingen som har nevnte Lost Planet enda? Er ganske sikker på at det finnes en demo av det, ihvertfall med tanke på at jeg testet det på en av mine lokale spillsjapper for noen dager siden. Ganske stilig spill. Sjekk det ut.
 
#16
SITAT(Adroon @ 24.06.2006, 17.31) 11442
Noen som har prøvd Pray demoen enda? Den kan lastes ned her.
[/b]
SITAT(Yetipants @ 22.06.2006, 21.20) 11199
Doom 3 + indianere = Prey. Verre var det ikke. ;)
[/b]
SITAT(Sulky @ 24.06.2006, 11.27) 11406
Jeg har prøvd PC-demoen og mitt inntrykk er at spillet er sån passe moro. En ting jeg oppdaget fort var hvor kjedelig det var å avfyre et av de 4 våpene man får teste i demoen. Spillet gir ikke inntrykk av at man fyrer av en salve mot en fiende. En ting jeg likte med våpene var hvor kult de var designet. Alle våpene er levende. De puster og er dekket med kjøtt og blod.

Teknikken derimot, den er fantastisk. Portalene er skikkelig kule. Man kan skyte gjennom portalene og drepe fineder på andre siden, eller man kan selv bruke dem til å komme til et annet sted uten at man opplever lag eller andre grafiske ting. Det er vanskelig å beskrive hvordan det er å gå gjennom en portal, du må nesten teste det ut selv.
Noen ganger finner du deg selv kjempe mot fiender på veggen eller i taket ved hjelp av kort strekninger som trosser tyngdekraften. Det kan bli litt forvirrende i blant, men man kan ikke la være å le.

Historien var preget av indianer -kultur. Veldig mye ånder og spiritisme osv. Ganske uinteressant faktisk spesielt siden hovedperson gir blanke faen i hele greia.

Lyden var ekkel. Man befinner seg inne i et organisk romskip og slimete og boblende lyder hører med. Vi får også servert litt heavy-rock a'la Judas Priest, mens man denger rompene til disse rare skapningene.

Hva er konklusjonen, vel Yetipants beskrev det ganske så bra. -_-
[/b]
Der. Og for andre gang: spillet heter Prey. :p
 
#19
SITAT(GombA @ 22.06.2006, 21.06) 11220
Skaffa meg en 360 sånn helt uten at jeg helt vet helt hvordan. Lurer egentlig litt på hva jeg kan se fram til. Kunne dere gitt meg deres topp 3 liste over kommende spill og ellers tips om Live?

Danke Sehr!
[/b]
du kan se frem til ... :grine: