Ops! Jeg skaffa meg en 360!

D

Deleted member 1518

Gjest
#41
SITAT(Revan @ 25.06.2006, 15.18) 11562
Rare har ikke gjort noe godt enda, jeg er enig med CockMcBalls. Perfect Dark Zero suger hardt, Kameo suger hardt og Conker: Live and Reloaded til gamle Xboxen suger også hardt. Men det morsomme er, Perfect Dark og Conker til Nintendo 64 var visst kjempebra, wehey. Nitendo burde aldri solgt Rare til Microsoft..
[/b]
Suger hardt, neh. Det er sjelden jeg kommer borti noen spill med fetere våpenutvalg enn PDZ i dag. Og Kameo er bare koselig. Men PDZ ble alt for useriøst, første level på PD (N64) er det beste FPS campain minnet jeg har. Den følelsen av å gå ned skyskraperen med en lyddempet Falcon, og musikken som skjæres av politisirener i bakgrunnen. Hvorfor kunne ikke Rare ivareta denne dunkle seriøse stemningen :grine: Kameo vet jeg ikke helt med, men det bærer jo et idylliske preg jeg sjelden finner i andre spill. Jeg er ikke med på at Rare er ræva, men de lager på langt nær så gode spill som i eldre dager.
Rocky er vel inne på det som har mest med nederlaget til Rare å gjøre.
Men det er vel ikke for sent for Rare å finne tilbake til den gamle tonen, det håper jeg så sannelig ikke, hulk.
 
#42
SITAT(Torulv @ 26.06.2006, 05.31) 11662
Det er sjelden jeg kommer borti noen spill med fetere våpenutvalg enn PDZ i dag.
[/b]
Hva er viktigst? God styring (noe PDZ ikke har) eller fett våpenutvalg?

SITAT(Torulv @ 26.06.2006, 05.31) 11662
Og Kameo er bare koselig.
[/b]
Hva er viktigst? Godt gameplay (noe Kameo ikke har) eller kos?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#43
SITAT(Agahnim @ 26.06.2006, 12.46) 11678
Hva er viktigst? God styring (noe PDZ ikke har) eller fett våpenutvalg?
[/b]
Perfect Dark Zero har jo ikke så ille styring. Det eneste jeg ikke liker er at en ofte må trykke 2 og 3 ganger for at å utføre en melee. Og at siktigen er litt vinglete, men det blir en jo vant til.

SITAT(Agahnim @ 26.06.2006, 12.46) 11678
Hva er viktigst? Godt gameplay (noe Kameo ikke har) eller kos?
[/b]
For å si det på en annen måte, du hadde ikke klart å pule ei dame med en slapp kuk. Men nå er jo ikke tilfellet så god til å pule, bare... jeg skal holde kjeft :rulleøyne:
Men gameplay kan jo ikke være bra uten kos, så dette blir feil uansett.
 
#44
Idag opplevde jeg at 360`n min LÅSTE SEG da jeg spilte halo 2. Helt sykt! Det har jeg aldri opplevd på en Nintendo eller Sony konsoll. Håper det ikke gjentar seg.
 
#45
Har du spilt PSX? XD

Kanskje jeg ikke var så alt for flink å passe på spillene mine før, men jeg har til gode å møte noen som enda ikke har vært bort at et PSX spill fryser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Man kan si mye om GameCube, men at spillene går knirkefritt hele tiden kan man iallfall ikke si. Metroid Prime, Wind Waker og Paper Mario 2 (faktisk) har alle låst seg mens jeg har spilt.
Godt mulig at det er fordi jeg kjøpte på launchdagen og har brukt den mye siden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
RLY? :hæ: Det overrasker meg faktisk en del. Er liksom ikke vant til at Nintendo-spill skal være særlig ustabile, men så har jeg bare eid SNES og DS gjennom tidene også da. PS2 er uansett lett den minst pålitelige av gjengen, og jeg husker alle PS2-ene mine (flertall, bitch) frøs flere ganger.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#49
Jepp, samme her. Har en launch-GC, og Metroid Prime hengte seg 3-4 ganger mens jeg spilte det. Minnes også noen småproblemer med Wind Waker.

PS2-en er heller ikke 100 % på det der. Trenger vel bare nevne Broken Sword 3, som hengte seg annenhver gang jeg prøvde å save.
 
#53
Come to think of it... Metroid Prime låste seg engang. hmmm

Konsoller basert på disker kontra fastminne er nok mer utsatt for å låse seg vil jeg tro. Så større fare for at det er 360en min og ikke DSen som fryser neste gang.

*legger ned Oblivion og setter seg ned meg New Super Mario Bros.* :elsk: