Overdose av World Of Warcraft?

Kjøpte GuildWars idag og det kommer nok til å ta mye av tiden min fremmover. Så blir nok en lang pause i WOW. GW ser faktisk bedre ut en WOW....mye bedre ut!

Gjenstår bare å se om spillet er like bra. Må mange timer spilling for å finne ut av det..

får sånne ups and downs kicks på wow jeg , "jippi" , "fan drit spill orker ikke starte på nytt igjen Grumble". nå er jeg i en Down fase..

Jeg er i en ond sirkel fordi jeg fikk noen venner av meg til og kjøpe det.....
Og selv er jeg sån opp og ned enten drittlei eller super intressert.
F.eks. Viss jeg finner en bra ting eller noe kan de holde meg til og spille glad i timesviss.

Får dra den meg selv opp til lvl 60 med alle krefter.....

jeg har og spilt siden det kom ut, og nå begynner jeg å merke at det er ikke bare wow der ut. "There's something out there"

Har aldri spilt WoW. Og jeg er dritt lei alt snakket om spillet overalt!!!

Enten så må dette spillet være overnaturlig bra, eller så...

Jeg tror jeg må ha det! =D

Opprinnelig skrevet av Variabel@04.06.2005, 15.24
Har aldri spilt WoW. Og jeg er dritt lei alt snakket om spillet overalt!!!

Enten så må dette spillet være overnaturlig bra, eller så...

Jeg tror jeg må ha det! =D
229678​
Go go og, løp i butikken!

Så joiner du meg på Burning Blade eller Sylnvanas :]

Var for noen dager siden på Spaceworld, fast innstilt på å kjøpe Guild Wars.

Da jeg nærmet meg butikken (sånn cirka 10 meter unna) så jeg minst 10 plakater, 5 hyller og 270 kopier av WoW ta over hele butikken.

Må si jeg ble sinnsykt fristet, men det endte med Guild Wars. (Jeg angrer ikke et sekund).

Konklusjon: Skal jeg spille WoW, må jeg gi opp min FFXI konto. (Og jeg begynner ærlig talt å bli litt lei av det spillet.)

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har spilt det sinnsykt mye siden jeg fikk det på mandag. Har planer om å runde level 20 i løpet av helga hvertfall. Er ikke ei promille lei engang. ^_^ Utrolig morsomt spill. Kanskje ett av de mest vanedannende jeg har spilt.

Å spille Final Fantasy vil fra nå av bare føles livløst å dødt...

Opprinnelig skrevet av ZimuX@04.06.2005, 15.36
Jeg har spilt i 23 timer og er i lvl 15. Synes dere det er bra? :svette:
229685​
Med alten min så var jeg level 20 etter 1 døgn og 7 timer. =(

Noen andre som tenker over hvor mye tid dere virkelig KASTER bort på dette spillet? Rett å slett, mye tid, ut vinduet, ned i dass, BORTE VEKK. :blunk:

Det gjør ikke noe å "miste tid" så lenge man har det gøy.

Å sitte 24/7 å lese bøker er liksom ikke like bortkastet, selv om man ikke nødvendigvis lærer så mye av bøkene...

Ehm, ja. Nei? Jo. OK.

Så lenge WoW ikke går utover jobben eller andre ting jeg anser som viktig, så er det ett fett for meg hva andre sier. WoW er det morsomste jeg driver med for tiden.

Det er ikke like morsomt som da jeg spillte beta, og det var helt nytt. men fortsatt morsommere en de fleste andre spill jeg har. å når det blir for kjedelig, starter jeg med Guild Wars :)

Opprinnelig skrevet av Karl+04.06.2005, 16.09-->
<!--QuoteBegin-ZimuX
@04.06.2005, 15.36
Jeg har spilt i 23 timer og er i lvl 15. Synes dere det er bra? :svette:
229685​
Med alten min så var jeg level 20 etter 1 døgn og 7 timer. =(

Noen andre som tenker over hvor mye tid dere virkelig KASTER bort på dette spillet? Rett å slett, mye tid, ut vinduet, ned i dass, BORTE VEKK. :blunk:
229705​
[/b]
Jeg er lvl 40 etter 5 dager og 18 timer.
Hadde jeg ikke spilt wow så hadde jeg nok gjort noe annet ufornuftig,

Har møtt veggen sjæl :(

etter alltfor mange timer med NISPELLING så har jeg trappa kraftig ned.
hjelper ikke at på det nivået jeg er nå så tar en quest/instance run litt for lang tid.

og når man bare orker maks ett par timer..well..

såh..jeg og en buddy har starta to "Casual" karaterer, som vi KUN spiller sammen.

ikke LOV å rører dem ellers..spiller kankjse 3-4 timer i uka, og noe av morro feelingen er på vei tilbake.

Jeg har menge ganger tenkt p hva som egentlig er gøy med spillet? Det har jeg ikke funnet ut enda men jeg synes det er gøy fordetom?

Jeg spilte noe helt sykt mye WOW når det kom ut, så gikk jeg som mange andre på veggen og måtte ta en lang pause. Andre i guilden raste oppover i levels og det føltes ut som jeg måtte forte meg for å komme meg opp i levels jeg også.

Dermed.....rett på tryne i veggen igjen! Lang pause igjen....men nå er jeg tilbake og har det mere morro en noen gang før.

Her er hvorfor: Jeg gir totalt F i om jeg er lv 1 eller 60....jeg kommer tidsnok til å gå opp i levels. Ja det tok litt tid før jeg fikk in i midt tykke hode at det er ikke så viktig å gå opp i levels i en himmla fart..

Jeg har begynt å RP litt i ny å ne og tussler rundt i min egen verden, det er himmla morro! Høres kanskje ikke slik ut men det faktisk det altså. Her om dagen var jeg på det lokale Inn i Iron Forge og spanderte drinker og vi hadde en himmla fest.

:)