Joda, det tar lenger tid på mange andre mmorpgs. Som et annet gratis spill jeg spilte i nesten 2 år. Joa, security sugde, og folk ble hacket en etter en, de mistet alt de hadde jobbet hardt for, folk slaktet dem helt ned til lvl 1 igjen. (Death penalty, exp loss og skill loss)
Evig med levels er det. Visse folk som har spilt siden starten (1998) Er level 210 den dag i dag.
Levlinga tok drit lang tid. Jeg har hatt en topp level på 42, (2 år) Men sinnsykt mye tid i trening (stå og slå på en kamerat og få høyere skills)vis du er knight, som jeg var.
Og dette er altså 2 år. Men faen, jeg innså det at det spillet sugde og tok gigantisk mye av tiden min. WoW ftw!
Uansett, WoW tar kansje ikke så lang tid som mange andre mmorpgs, men det er liksom et spill du spiller, legger fra deg, og plukker opp igjen ganske fort

Også samme som Lurtz sa. Level 60 er liksom en helt annen del av spillet. Oppdatering er på vei uansett, nye ting og drive med. Maks level blir satt opp uansett ettervert, det er nødt til og skje.