Overdose av World Of Warcraft?

23timer og lvl 15? kan ikke husket at det tok meg så lang tid og bli lvl 15... men så mista jeg jo helt tids begrensing da jeg spille wow oxo. alt annet i verden var liksom ikke der, only wow , wow and more wow..

Jeg ser ikke akkurat tid jeg bruker på WoW som bortkastet, sålenge jeg synes det er gøy. Såklart, et sted går grensen. Det jeg tror ville være enda surere er vel om du går MØKKLEI spillet, og ikke engang orker tanken på å spille, da har man kastet bort en god del tid.

Jeg lar ikke meg selv gå lei av dette spillet uansett, så det er like greit.

Nei, har vel egentlig ikke fått en overdose med WoW, selv om jeg har rundt 30dager playtime. Men jeg begynner å bli mektig lei alle uforutsette "server fix" og loginserver som ikke virker. WoW er et vanvittig bra spill, når det virker :mad:
Så lurer på om jeg freezer kontoen min intill de har fiksa lags/loginproblemer

Jeg har gått på en ny liten smell nå....altså ikke pga jeg har spilt mye men noe anna.

Spillet er så simpelt....altså jeg har spilt endel andre MMORPG spill og det å klatre seg opp til lv 30 foreksempel er skikkelig hard work altså. Det vil ta lang tid å klare det og dem som har gjort det får respekt og folk ser opp til dem.

Samme gjelder craftinga, en som har høy lv i crafting vet du har jobbet ræva av seg og kan lage noen syke ting til deg som ellers er nesten umulig å få tak i eller vil koster alt du har og litt til.

Di 2 tinga der.....ja bare 2 bitte så tiny whiny ting kan komme til å knuse min drøm om at WOW var endelig mitt MMORPG spill for "life".

For WOW har ikke di 2 tinga...ikke i det hele tatt. Jeg ser meg lei i at folk som aldri har spilt et MMORPG spill før raser opp i levels som ei kule og dem har ikke jobba "hardt" for engang.....

Som da resulterer i en haug med folk på lv 60....ingen honor og ingen respekt eller noen som stopper opp og bare wooooow i noen sekunder.

Crafting....den er en spøk. Hvorfor crafte stuff når du finner bedre ved å slå 2 slag på et monster?

Det er flere mmorpg sider som begynner å se bort ifra WOW utrolige salgs eventyr nå og ser at det her kan faktisk bli et seriøst problem for Blizzard om dem vil holde på "hardcore" spillerne.

Jeg er nå lv 55....ikke var det serlig vanskelig og ikke får jeg noe ut ifra min crafting heller.

Jeg kjenner panikken begynner å spre seg i kroppen...what the fuck skal jeg spille? Vurderer seriøst å gå tilbake til EQ2....ja grafikken er litt rar og kjedelig. MEN.....her har du crafting og det å gå opp i levels tar ikke 1...2 ....3....weeee jeg er lv 20!

huff.....aue i hode

Jeg er så jævla enig i den levlinga, jeg har faktisk tenkt litt på det. Hva skjer om 2-3 uker når alle er Lv60?, jeg er faktsik så lei av å se Lv60er overalt!

Kan de ikke høyne levelene til 70 i alle fall, å lage en ny øy me nye fiender som du kan gå til som Lv60 å trene til Lv 70! så når folk begynner å nerme seg Lv.70 så kunne de lagt Lv80 som kunne vert jævelig vanskelig å komme til, så vanskelig at bare de ferreste orkte det!
Da hadde vi fått den "stopp op noen sekunder å woooowe litt" feelingen avogtil!

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av soppe@04.07.2005, 18.34
Jeg er så jævla enig i den levlinga, jeg har faktisk tenkt litt på det. Hva skjer om 2-3 uker når alle er Lv60?, jeg er faktsik så lei av å se Lv60er overalt!

Kan de ikke høyne levelene til 70 i alle fall, å lage en ny øy me nye fiender som du kan gå til som Lv60 å trene til Lv 70! så når folk begynner å nerme seg Lv.70 så kunne de lagt Lv80 som kunne vert jævelig vanskelig å komme til, så vanskelig at bare de ferreste orkte det!
Da hadde vi fått den "stopp op noen sekunder å woooowe litt" feelingen avogtil!
238979​
Alt det du kan gjøre etter level 60 tar lenger tid enn å gå fra level 1-60. Samle diverse sets, battlegrounds og etterhvert Molten core og Onyxia. Level 60 markerer langt i fra noen slutt, det er heller en begynnelse på en annen del av spillet.
Maks level blir vel satt opp etterhvert tenker jeg.

Joda, det tar lenger tid på mange andre mmorpgs. Som et annet gratis spill jeg spilte i nesten 2 år. Joa, security sugde, og folk ble hacket en etter en, de mistet alt de hadde jobbet hardt for, folk slaktet dem helt ned til lvl 1 igjen. (Death penalty, exp loss og skill loss)
Evig med levels er det. Visse folk som har spilt siden starten (1998) Er level 210 den dag i dag.

Levlinga tok drit lang tid. Jeg har hatt en topp level på 42, (2 år) Men sinnsykt mye tid i trening (stå og slå på en kamerat og få høyere skills)vis du er knight, som jeg var.
Og dette er altså 2 år. Men faen, jeg innså det at det spillet sugde og tok gigantisk mye av tiden min. WoW ftw!

Uansett, WoW tar kansje ikke så lang tid som mange andre mmorpgs, men det er liksom et spill du spiller, legger fra deg, og plukker opp igjen ganske fort :)
Også samme som Lurtz sa. Level 60 er liksom en helt annen del av spillet. Oppdatering er på vei uansett, nye ting og drive med. Maks level blir satt opp uansett ettervert, det er nødt til og skje.

Tilleggspakke noen?

Da kommer helt sikkert Hero Classes, Outland, Emerald Dream og en ny maks lvl.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har møtt veggen en smule...

Gidder ikke å sitte døgnet rundt som jeg gjorde i begynnelsen. Ble lvl 32. Men har så lyst på mount... :(

Når du når lvl 40. Er det ett kjempe-problem å få nok gull?

Du burde begynne å spare nå. Det burde ikke være noe problem å få råd til mount når man levler fra lvl 30 til 40.

Som noen sier de har møtt veggen har jeg selv valgt å møte den, lvl 60 gjort litt MC og BRS Strat etc.
nå canceller jeg account og venter til det blir no nytt og morro.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Her er noen folk som virkelig får seg overdose på World of Warcraft og andre MMORPGer:

Wage Slaves @ 1UP.com

Artikkelen handler om MMORPG-sweatshops. I Kina, f.eks, står folk linet opp foran datamaskiner og får betalt 3,70 kroner i timen for å powerlevle karakterer og farme penger og items for videresalg. Det høres ut som en vits, men denne «industrien» omsetter for omtrent 3 millioner i året, og dette er bare begynnelsen.

Jeg satt å spilte WoW hele tiden siden jeg fikk det, men så skjønte jeg plutselig at det var sinnsykt kjedelig, så jeg begynte å spille GW isteden.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Etter en formidabel innsamlings aksjon til mount gikk jeg på en skikkelig smell. Spillte faktisk ikke på 2 uker og kjente jeg fikk rykninger når noen sa "wow" eller "Alterac".

Men har fått litt tilbake gleden i det nå, etter at jeg begynte å queste i Stranglethorn Vale. Tror det er favoritt sonen hittil. :)