Overdose av World Of Warcraft?

Opprinnelig skrevet av soppe@29.07.2005, 00.13
Nårhh vis du skulle begynne ny så skulle du begynt på sylvanas med oss!
246141​
Ah... har alle mine alt figurer på Shadowsong jeg. Da kan jeg sende saker til meg selv osv...hehe.

Sylvanas...er vel en PvP server det? Dere har en guild der? Evnt hvor mange medlemer og level range på folk?

Vi starta nettop :D
vi er fra lvl 2, til lvl 25 (26?)

jeg er lvl 13, nesten alle er gnomes :)

guild har vi og, Gnomeregan Task Force ! (nakkesudd hvis jeg tar feil)

kom igjen da :D (ja, det er PvP, noe som gjør alt mye kjekkere :) )

Opprinnelig skrevet av Seredic@21.07.2005, 02.10
Jeg satt å spilte WoW hele tiden siden jeg fikk det, men så skjønte jeg plutselig at det var sinnsykt kjedelig, så jeg begynte å spille GW isteden.
243870​
To kammerater av meg gjorde det samme. En tredje som lurer på å gjøre det og :p

Vel har gått på en ny smell nå og nå er det virkelig ille. Altså jeg er blitt lv 60 og har nå så si bare instance raids/quest's igjen. Plasser hvor en må være 10 eller mere for å klare seg.

Jeg har kuttet ned på antall timer spilling og ser nå at om jeg ikke har mange timer om dagen til å spille på så har jeg et problem. Jeg kan bruke alt ifra 30 til 1 time ++ for å få satt sammens en gjeng selv eller få joine noen.

Noen ganger så går det selvf veldig fort men det kan jeg nesten telle på 1 hånd.

Så en bruker nå da tiden på å spamme chatten etter hva du trenger til gruppa di eller å mase etter grupper. Helt sinsykt ræva kjedelig altså....

Mange sier lag en ny figur da vel? Ja det har jeg gjort og det er morro en stund men en har altid lyst til å spille sin main character....

Is this it? Er det slik jeg kommer til å forlate WOW pga jeg rettogslett ikke har tid til flere timer om dagen å lete etter folk i spillet?

Utrolig kjipt....

Eller forbanna kjipt......

Så posten din på WoW-forumet, jeg skal unngå å trolle den for å være snill. :flau:

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@14.08.2005, 19.47
Vel har gått på en ny smell nå og nå er det virkelig ille. Altså jeg er blitt lv 60 og har nå så si bare instance raids/quest's igjen. Plasser hvor en må være 10 eller mere for å klare seg.

Jeg har kuttet ned på antall timer spilling og ser nå at om jeg ikke har mange timer om dagen til å spille på så har jeg et problem. Jeg kan bruke alt ifra 30 til 1 time ++ for å få satt sammens en gjeng selv eller få joine noen.

Noen ganger så går det selvf veldig fort men det kan jeg nesten telle på 1 hånd.

Så en bruker nå da tiden på å spamme chatten etter hva du trenger til gruppa di eller å mase etter grupper. Helt sinsykt ræva kjedelig altså....

Mange sier lag en ny figur da vel? Ja det har jeg gjort og det er morro en stund men en har altid lyst til å spille sin main character....

Is this it? Er det slik jeg kommer til å forlate WOW pga jeg rettogslett ikke har tid til flere timer om dagen å lete etter folk i spillet?

Utrolig kjipt....

Eller forbanna kjipt......
251310​

Få deg en bra guild...

Jaja...altså når en er blitt lv 60 så er det så forbanna kjipt altså. Folk er så treige å det tar evigheter å lage raids til instaces.

For det er jo det eneste du har å gjøre...jeg er jo på en PvE server. Og du må vente i ca 2-4 timer for å komme inn på battlegrounds. Ale quest jeg har er dungeon eller raids.

Ikke en dritt jeg kan gjøre alene eller med 2-3 personer...en må være en hel forbanna gjeng.

Min lv 60 Hunter er nå ubrukelig, bare vente til en kan overføre chars til andre servere så stikker nok han til en RP-PvP server altså.

Men har laget en ny Shaman på en RP-PvP server så kan jo leke litt med han. Men jeg tror at snart så er WOW eventyret over for min del. Det blir rett og slett ikke noe serlig morro lenger.

Cheap shot! :svette:

Nei, må se å få slutta med denne nerdinga, drar ikke akkurat damer, holdte på å stå over en revyfest for mc, men gjorde det ikke alikevel, og det lønte seg utrolig nok :)

Og da tror jeg jaggu jeg stenger kontoen. Skummle saker...har jo tros alt nesten spilt i 1 år på det her...ca vær dag.

Men får bare ikke mre ut av det slik det er nå så ser ikke noe vits i å fortsette egentlig.

Noen har lest WoW General her ja :D

Here comes the WAAAAAAAAAAHmbulance