[Multi] OVERteamWATCHfortress

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#41
Der var betaen nede og der var jeg keen på mer. Nevneverdig hvor bra det oppfører seg med litt ping. Da jeg spilte på amerikanske servere og fikk 200ms var det kun merkbart i helt spesielle omstendigheter siden det meste bestemmes fra din side. Hvis jeg valgte en support-helt glemte jeg fort at ping var en greie i det hele tatt.

Kanskje ikke så overraskende: Det er artigere med kompiser. Solo-opplevelsen var ca. på nivå med å bare fyre opp TF2 heller og jeg ble fort irritert på dustete lagkamerater (to snipere når vi er angripende lag på payload hva faen :argh:), men når det omsider baller seg på med et fullt lag av kjentfolk kom jeg i den sonen hvor klokka går fra 14 til 22 til "kanskje jeg bare døgner i dag?". Enda bra serverne er nede til etter eksamener ellers tror jeg at jeg hadde driti i studier og døgnrytme.
 
#43
Overwatch eide og jeg kommer til å kjøpe det uten tvil. Var veldig skeptisk før beta men dette var virkelig moro og lett å sette seg inn i:)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#44
Sitter her og bare


E: De driver og ruller ut disse filmsnuttene i relativt høyt tempo i det siste. Er ikke heeelt solgt på marsipanhud-looken og noen er bedre enn andre. Hvis ingenting annet ser de ihvertfall svindyre ut.

Representative gameplay
 
Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#45
Battleborn var her, Overwatch er en fag! =D
Battleborn og Overwatch bare



For meg så var det humoren og ytelsen som drepte Battleborn. Borderlands-humoren overlevde såvidt det første spillet, og blir så astronomisk døll i en moba hvor heltene repeterer de samme vitsene 10-12 ganger i løpet av en match. En kompis av meg spilte gjennom Witcher 3, men klarte ikke å få mer enn 15-20 fps ut av Battleborn selv etter å ha redigert ini-fila for å skru av alt som finnes av effekter.
 
Sist redigert:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Nilo <3
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Ny karakter så nå har folk en ny ting å ræge over fordi de er fags. Mange mener at hu klart er muslim og det går ikke ann. :v
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#50
Hun der hørtes veldig ut som Shohreh Aghdashloo. Er det hun som har stemmen?



Hun er iallfall fra Iran.


edit: google sier jeg hadde rett
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#53
Folk er sinna fordi blizzard bæner juksemakere. Snakkes i rettssalen!!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
De folka der er åpenbart sånn femten år gamle maks, da.

Ellers, hvordan er ståa i Overwatch om dagen? Mye luft i luka? Testa betaen selv, den hadde helt sinnssyk grafikk, men jeg bare spratt rett av hvordan det føltes å spille skiten.
 
#55
Liker det veldig godt som en sånn "hoppe inn og spille om jeg har 20 min til rådighet". Men gidder sjelden å sitte i lengere perioder, det har nok mest med at jeg er slave av League of Legends og at dette da tar sånn ca. alt av min gaming tid når jeg har mulighet til å sitte mer enn 40 min.

De har også sluppet en ny karakter, Sniper healer, som skyter helsa inn i folk.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#56
Spiller jevnlig her også. Det egner seg veldig til kompisspilling og jeg føler litt den samme hooken som i dotaer hvor du alltid har en helt du vil bli flinkere med og hvor du hele tiden støter borti snodige kombinasjoner av ferdigheter. Høy vannkjølerfaktor.
 
#57
Har enda tilgode å spille dette sammen med noen. *forever alone*
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#58
Bare å adde, Lars#1891

Mye nytt å fange. Satser på at rocket league-kartet er omringet med giftig vann.
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Nå kommer sikkert Nintendo og Sega til å saksøke Blizzard siden de har rettigheta til OL-spill. Evt. gjør IOC det. :p