Der var betaen nede og der var jeg keen på mer. Nevneverdig hvor bra det oppfører seg med litt ping. Da jeg spilte på amerikanske servere og fikk 200ms var det kun merkbart i helt spesielle omstendigheter siden det meste bestemmes fra din side. Hvis jeg valgte en support-helt glemte jeg fort at ping var en greie i det hele tatt.
Kanskje ikke så overraskende: Det er artigere med kompiser. Solo-opplevelsen var ca. på nivå med å bare fyre opp TF2 heller og jeg ble fort irritert på dustete lagkamerater (to snipere når vi er angripende lag på payload hva faen
), men når det omsider baller seg på med et fullt lag av kjentfolk kom jeg i den sonen hvor klokka går fra 14 til 22 til "kanskje jeg bare døgner i dag?". Enda bra serverne er nede til etter eksamener ellers tror jeg at jeg hadde driti i studier og døgnrytme.
Kanskje ikke så overraskende: Det er artigere med kompiser. Solo-opplevelsen var ca. på nivå med å bare fyre opp TF2 heller og jeg ble fort irritert på dustete lagkamerater (to snipere når vi er angripende lag på payload hva faen