PayPal-donasjoner og belønning for å bidra, jeg trenger deres hjelp

Sancti

Terrorkatt
#25
Hm-hm. Jeg vet ikke om det er noen god idé engang, men hva om man må kjøpe seg tilgang til generelt forum (og evt. K/S/B)for en liten slant (engangsbeløp, f.eks 30-50 kroner)? Spillseksjonene blir tilgjengelig for alle som faktisk har lyst til å prate om spill, mens de som vil helt inn i varmen for å prate løst og fast må ut med noen kroner. Generelt blir utilgjengelig for nykommere by default, med andre ord mer fokus på spillprat for nye medlemmer.

Bare noe jeg kom på. Men men.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#26
Dette er dritt. Vil dere virkelig huke nye medlemmer på denne måten?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#28
Tenkte jo ja, men. Enkelt og greit må noen spørre om SG er verdt å betale for å henge på.

Edit: For nye medlemmer, hvis det var en plan.
 

Endre

Ødela forumet
#29
Vi hadde noe lignende før jeg ble sjef, at man måtte ha et visst antall innlegg for å få tilgang til generelt, men jeg synes det blir litt drøyt å la folk kjøpe seg tilgang. Det bør være en bonus for de som har gitt, ikke noe de føler de er nødt til for å få noe ut av forumet. Så ... blæh, drit i hele greia, jeg skal finne på en kul belønning for de som donerer.
 
#30
jeg sier det her og nå...etter første året mitt ute i jobb, skal jeg donere 5 lapper til SG!


PS: Jeg gir også Martin gratis tannblekning, han hora trenger det
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#31
Får se om jeg blir raus noen måneder etter 18 års dagen min. (håper dette er glemt om noen uker)

Ellers vil jeg bare rake ned på alle idéer om å betale for tillatelse på seksjoner. Det vil bare skremme bort nye folk.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#34
Jeg har den beste ideen: Donerer du, kan du velge en sang som spilles i bakgrunnen av en tråd. Dette må så klart begrenses på et vis, f.eks. at dette bare er aktivt en kort periode, eller at det kun kan festes på tråder som ikke er for aktive. Eller noe slikt!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#36
Så noen tror fortsatt på at det finnes?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#37
Ja, vi er en verdensomspennende organisasjon som gjør alt vi kan for å opprettholde den evige lidelsen til alle de blonde og mindre blonde posterne på SG.
 
#38
Hva har SG kommet til når man begynner å trenge penger for serverhosting? I min tid (da jeg var aktiv) hadde vi rundt 250-500 nye poster daglig (tidvis oppi over 800) og mangedobbelte antall sidevisninger så det burde jo definitivt være mulighet for å hente inn noen kronasjer på annonsering? Dessuten koster jo webhosting en slikk og ingenting i disse dager, så hvordan dere klarer å få utgifter på 1200,-/året skjønner ikke jeg. D;

Meeen det kan såklart hente det ikke er like mye aktivitet her lenger. Jeg har ikke vært innom forumet på en del år (selv om jeg "eier" #spillegal - noen som vil ha den forresten? noen kan sikkert gjøre mer for kanalen enn meg). Hva kan eventuelt gjøres for å øke aktiviteten og få tilbake en viss brukermasse igjen? Å gi den elitistiske gjengen med gamle ringrever sin egen seksjon kan vel ikke sies å ha hjulpet nevneverdig? =/