PayPal-donasjoner og belønning for å bidra, jeg trenger deres hjelp

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#41
Har en feit pose panteflasker du kan få av meg.

Du får den av meg.

Kammerat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
1200 spenn i året? Hva får jeg for å betale for hosting i ti år framover?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#43
Vi som ikke bidrar med reklamestål siden vi har awesome frihetsfølelse-adblock bør kanskje spytte inn litt, men er reklameinntektene ellers virkelig nede i nesten 0? Den harde kjernen på 15-20 stykker har vel et titalls besøk i løpet av en dag i det minste, burde vel bli endel sidevisninger i løpet av en måned.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#44
Donerings er greit.
Belønning for donerings er teit.

Altså, hvis det skal bli no ekstra rettigheter eller hva faen, for de som gidder å betale mer spenn enn andre er jeg ikke med på. Skjer det blir det aldri noen donasjoner igjen fra min del ihvertfall. Herregud.
 

Javi

elsker dette landet
#45
Går jo an med en stjerne eller lignende ved siden av nicket som viser at personen har donert. Så bli det litt creds, heder og ære og alt det der uten at det går ut over hvilke rettigheter folk har på forumet.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#46
Ja, så kan folk gå rundt og føle seg så jævla bra og bedre enn andre fordi de har bidratt.

I think not. Jeg vil ikke at det skal bli noe deal om jeg gir noe, ihvertfall, jeg er det Kant kaller moralsk god.
 

oma

Village Drunk
#47
Hva har SG kommet til når man begynner å trenge penger for serverhosting? I min tid (da jeg var aktiv) hadde vi rundt 250-500 nye poster daglig (tidvis oppi over 800) og mangedobbelte antall sidevisninger så det burde jo definitivt være mulighet for å hente inn noen kronasjer på annonsering? Dessuten koster jo webhosting en slikk og ingenting i disse dager, så hvordan dere klarer å få utgifter på 1200,-/året skjønner ikke jeg. D;

Meeen det kan såklart hente det ikke er like mye aktivitet her lenger. Jeg har ikke vært innom forumet på en del år (selv om jeg "eier" #spillegal - noen som vil ha den forresten? noen kan sikkert gjøre mer for kanalen enn meg). Hva kan eventuelt gjøres for å øke aktiviteten og få tilbake en viss brukermasse igjen? Å gi den elitistiske gjengen med gamle ringrever sin egen seksjon kan vel ikke sies å ha hjulpet nevneverdig? =/
Qoute for repost.
 

Terje

mostly harmless
#50
Kakesalg funker ikke, ingen kjøper kaker lenger. Vafler er tingen.

Nei, trengs vel ikke noen belønning for donering? Er vel bare å ha linken der hele tida, og annonsere en gang i blant at regningene forfaller og vi trenger så og så mye mere gryn for å fortsette galskapen? Jeg har mere penger enn jeg trenger likavæl, jeg...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#51
Jeg kommer heller ikke til å savne den hundrelappen, så værs'go!
 

Endre

Ødela forumet
#52
Tusen hjertelig takk, Buggz!

Elfkin: Hei! :) Aktiviteten har dalt en god del i det siste, og selv om jeg tidligere har tjent ganske bra på Google-annonser, har det stoppet opp ganske kraftig nå. Jeg skal prøve å implementere de litt bedre snart, i håp om at det kan gi litt mer penger. Problemet er dog at det spiller svært liten rolle (det er lite å tjene på) hvor mange sidevisninger man har, og mye viktigere hvor mange klikk man får. Og når fler og fler folk begynner å bruke AdBlock, tenkte jeg at det var greit å prøve en donasjonsknapp, og håper ikke jeg har tråkket noen på tærne av den grunn. Når det gjelder serverkostnadene, så synes jeg ikke 1200,- kroner i året er så altfor mye, og jeg har planer om å betale det selv uten donasjoner. Når det er sagt, må du gjerne anbefale meg noen billige, norske webhoster.

Til alle andre: Jeg håper ikke dette fremstår som en trussel, som om jeg kommer til å legge ned SG hvis dere ikke donerer penger akkurat nå. Jeg vet faktisk ikke når jeg skal betale neste regning på 1200 kroner, men når den kommer hadde jeg vært klar for å betale den, selv uten en eneste donasjon. Faktum er bare at jeg ikke driter penger, og annonseinntektene fra Google har så godt som stagnert, så det skader ikke med litt hjelp fra trofaste brukere. Med fare for at det skal virke som om man kjøper seg noe for donasjonen sin, er jeg dog redd man bare får klare seg med et takk og forhåpentligvis en god følelse av å hjulpet favorittforumet (?) sitt. Kos.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#55
Ferie- og skattepeng kommer vel om en måned eller to, så da kommer det sikkert noe fra denne kanten.
 
#56
Donerer når Endre kommer på msn og commiter seg til å flytte inn med meg og Nicho.
 

Endre

Ødela forumet
#58
Kakesalg funker ikke, ingen kjøper kaker lenger. Vafler er tingen.

Nei, trengs vel ikke noen belønning for donering? Er vel bare å ha linken der hele tida, og annonsere en gang i blant at regningene forfaller og vi trenger så og så mye mere gryn for å fortsette galskapen? Jeg har mere penger enn jeg trenger likavæl, jeg...
Takk for penga! *stikker av*

Mjau: Hva? Nei!

Eivind: JEG ER PÅ MSN AKKURAT NÅ OG SKRIVER TIL DEG!
 

Lodin

Der Waaaah
#59
Harke no spenn nå for de kommer på torsdag, men da skal jeg absconde så jeg får tidligst donert no i neste uke.
 
#60
Donert'd.

Men eg vil ikkje ha "fordeler" fremfor dei "andre" på "spillegal.no" berre fordi eg har "donert". Det blir "feil".

Kva med å arrangere ukentlige auksjoner med spillrelatert stæsj som folk kan donere? Då snakker vi saker som trekker folk pluss cash. Er nok lettere for folk å gi fra seg eit spel eller ei maskin enn penger kan det virke som.