Tusen hjertelig takk, Buggz!
Elfkin: Hei!

Aktiviteten har dalt en god del i det siste, og selv om jeg tidligere har tjent ganske bra på Google-annonser, har det stoppet opp ganske kraftig nå. Jeg skal prøve å implementere de litt bedre snart, i håp om at det kan gi litt mer penger. Problemet er dog at det spiller svært liten rolle (det er lite å tjene på) hvor mange sidevisninger man har, og mye viktigere hvor mange klikk man får. Og når fler og fler folk begynner å bruke AdBlock, tenkte jeg at det var greit å prøve en donasjonsknapp, og håper ikke jeg har tråkket noen på tærne av den grunn. Når det gjelder serverkostnadene, så synes jeg ikke 1200,- kroner i året er så altfor mye, og jeg har planer om å betale det selv uten donasjoner. Når det er sagt, må du gjerne anbefale meg noen billige, norske webhoster.
Til alle andre: Jeg håper ikke dette fremstår som en trussel, som om jeg kommer til å legge ned SG hvis dere ikke donerer penger akkurat nå. Jeg vet faktisk ikke når jeg skal betale neste regning på 1200 kroner, men når den kommer hadde jeg vært klar for å betale den, selv uten en eneste donasjon. Faktum er bare at jeg ikke driter penger, og annonseinntektene fra Google har så godt som stagnert, så det
skader ikke med litt hjelp fra trofaste brukere. Med fare for at det skal virke som om man kjøper seg noe for donasjonen sin, er jeg dog redd man bare får klare seg med et takk og forhåpentligvis en god følelse av å hjulpet favorittforumet (?) sitt. Kos.