Perfect Dark (XBLA)

D

Doctor Downs

Gjest
Du faar ikke stjerne (klart bane) hvis du bruker cheats og du kan heller ikke faa nye cheats ved aa bruke cheats. Ingen permanente ulemper, men de er der mest for moro.

Foreløpig ligger jeg langt etter deg på tidene mine (agent). Men det er mest for jeg bruker et kvarter ++ på å løpe frem og tilbake uten mål og mening for å klare å finne ut hvor/hva faen jeg skal. Utviklere har blitt flinkere til å peke deg i riktig retning de siste ti åra, i alle fall.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Var jo ikke noe SG å lage hjelpetråder på da det kom ut. HJELP ÅSSEN SETTER JEG I KASSETTEN???? GUIDE PÅ NORSK osv.

Erketor: Jeje, whatevah.

Nilo: Næh, første spillmaskin jeg hadde var PS2, da tv-spilling visstnok ikke er en særlig sunn hobby. :argh: Tydeligvis ingen av venna mine som gikk videre fra Goldeneye noengang, heller.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kom på at jeg har en sånn Nintendo Power-guide til PD. Får se om jeg finner den.

(ble furten da jeg fant ut at den ikke beskrev hvor man fant ostene)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jippi! Hurra! Du får ost!

D

Doctor Downs

Gjest
Har kommet til Deep Sea paa Perfect Agent uten auto aim naa. Omtrent like vanskelig som Special agent med auto aim var paa N64. Elsker 360-kontrollen. Faar heller bare vaere at jeg maa lage meg litt utfordringer. Suger balle i multiplayer, da.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Er kontrollene like presise som FPS-er i dag, eller har de beholdt 64-klossheten?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kontrollene er litt opp og ned, men det kommer straks en patch som gir flere valgmuligheter.

Lodin

Der Waaaah
Er kontrollene like presise som FPS-er i dag, eller har de beholdt 64-klossheten?
Det er veldig mye auto aim, men det er ikke nødvendigvis negativt. Bare se på Just Cause 2. :p
Man beiner omkring dritfort som før og.

Håper de slipper en profil så man kan spille med to 360 kontroller i neste update.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du kan jo skru av auto-aimen da. :p

Edit:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Man må nesten skru av auto-aim på perfect agent for å ikke bruke opp all ammunisjonen.

Drauden

SGs kollektive lillebror
På 64 kom jeg aldri lengre enn Airbase på PA, og Pelagic II på SA. Men det var nok heller fordi at jeg aldri gadd å lese ordentlig på missions og visste egentlig ikke hva jeg skulle. :$

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, testa endelig demoen av Perfect Dark i kveld og fant ut at det ene brettet du får lov til å spille er en samling med ørten kliss like rom uten noen hint om hvor du skal annet enn at det er en heis ett eller annet sted. Ikke at det var så fryktelig vanskelig å finne heisen, men spilldesign som det der har aldri vært noe å bruke tid på. Hvis resten av spillet følger i samme spor, skipper jeg dette med lett hjerte.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det et er kontorbygg. Kontorbygg er generiske. Kontorbygg har ikke blinkende piler som forteller deg hvor du skal når du er agent på hemmelig oppdrag.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åja men da er det jo greit å mekke verre leveldesign enn Wolfenstein 3D, beklager så meget.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva med å tenke; "Det er ikke leveldesign, det er et bygg"?