Perfect Dark Zero

D

Doctor Downs

Gjest
#21
Ser du, det er noe av det som var så fantasitsk med Perfect Dark.

En faktisk spillmodus var "ikke spesielt underholdende eller bra utført", men allikevel er det massive resten av spillet nok til å veie opp for samme hva som måtte være galt.

Hvordan kan spillutviklere egentlig leve med å lage FPS-er med ti forskjellige våpen som kun kan holdes i ei hånd om gangen, når Perfect Dark hadde over 30 og et vakkert utvalg av dem kunne brukes i par. Hvordan kan spillutviklere utelate simulants, challenges, musikkvalg i multiplayer, "custom" våpenvalg, et uendelig utvalg av karakterer eller hva som helst annet av godteriet i Perfect Dark når de vet at det funker?

Perfect Dark satte en ny standard som ingen spill til nå har klart å ta igjen i mine øyne, og hvis Perfect Dark Zero klarer det så blir det lite studier på meg i åra framover!
 
#23
Opprinnelig skrevet av Yetipants@29.04.2005, 19.42
Ja, unnskyld. Beklager. Såklart vet jeg jo at man ikke kan ha en egen mening når man er noe så o'forbilledlig som moderator. Da må man være ryggesløs og dvask og fullstendig føyelig. Beklager!
!! <- to ekstra utropstegn sånn at du vet jeg er fo'real, nizzle.
213584​
Klart du har rett til å ha din egen mening.

La meg gjette: Du var tre år gammel da RotR kom?
Dette har ingenting å gjøre med å ha en egen mening. Kalles eplekjekk. Fyren er født i 82, du i 81. Shit, da var du fire år gammel du da.

Men for all del, det er jo din "mening"..

fo'real..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@01.05.2005, 16.56
Klart du har rett til å ha din egen mening.

La meg gjette: Du var tre år gammel da RotR kom?
Dette har ingenting å gjøre med å ha en egen mening. Kalles eplekjekk. Fyren er født i 82, du i 81. Shit, da var du fire år gammel du da.

Men for all del, det er jo din "mening"..

fo'real..
214372​
Å herregud. Gå og heng deg i dine egne tarmer. (HERREGUD!!! TRUSLER!!! POLITIANMELDELSE NESTE!!!)
Det var en såkalt "morsomhet". Det som var meningen med spøken var at siden Plannern synes RotR var artig, måtte han være en bitteliten pjokk da han først spilte det. Haha! Morsomt!
Jeg skal fra og med nå huske på at du ikke eier humoristisk sans, og poste en egen forklaring hver gang jeg slår en vits.
 
#26
Opprinnelig skrevet av Yetipants+01.05.2005, 16.13-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@01.05.2005, 16.56
Klart du har rett til å ha din egen mening.

La meg gjette: Du var tre år gammel da RotR kom?
Dette har ingenting å gjøre med å ha en egen mening. Kalles eplekjekk. Fyren er født i 82, du i 81. Shit, da var du fire år gammel du da.

Men for all del, det er jo din "mening"..

fo'real..
214372​
Å herregud. Gå og heng deg i dine egne tarmer. (HERREGUD!!! TRUSLER!!! POLITIANMELDELSE NESTE!!!)
Det var en såkalt "morsomhet". Det som var meningen med spøken var at siden Plannern synes RotR var artig, måtte han være en bitteliten pjokk da han først spilte det. Haha! Morsomt!
Jeg skal fra og med nå huske på at du ikke eier humoristisk sans, og poste en egen forklaring hver gang jeg slår en vits.
214383​
[/b]

Tok "morsomheten" din fra starten av. Det er spydigheten som ligger mellom linjene jeg synes lite om, du er ganske flink til å balansere mellom å være en klyse og være opplyst. Av og til litt vaklete der.

Men for all del, hvis det var interne greier mellom deg og Plan9 så har jeg tatt meg vann over hodet.

Har humoristisk sans så det holder, men morsomhetene dine er bare B vare, sorry. Heng deg i dine egne tamer, morsomt gitt. Og politianmeldelse greia, den tok virkelig knekken på meg. Får håpe noen ble underholdt i det minste da :rulleøyne:

Nei, køya neste.. seint nå.. Se om du klarer å skvise inn en morsomhet til den da i samme slengen ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Vet du hva jeg synes lite om? Folk som ikke klarer å innrømme at de selv tar feil. Om det lå noen spydighet "mellom linjene" i det jeg skrev, da må den ha sneket seg inn ubemerket. Og Plannigger har vært spydig nok mot meg i sin tid til at vi ikke er kvitt selv om det var noe der, gitt.
Greit nok at du ikke synes jeg er morsom, du får vende kappen din etter noen som er litt festligere. Og nå skal jeg på jobb, få se om du klarer å rakke ned på meg for det, da. Skroting.
 
#29
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.05.2005, 07.40
Vet du hva jeg synes lite om? Folk som ikke klarer å innrømme at de selv tar feil. Om det lå noen spydighet "mellom linjene" i det jeg skrev, da må den ha sneket seg inn ubemerket. Og Plannigger har vært spydig nok mot meg i sin tid til at vi ikke er kvitt selv om det var noe der, gitt.
Greit nok at du ikke synes jeg er morsom, du får vende kappen din etter noen som er litt festligere. Og nå skal jeg på jobb, få se om du klarer å rakke ned på meg for det, da. Skroting.
214571​
Mulig at jeg stakk nesen min inn der den ikke hørte hjemme. Nei, jeg vet ingenting om hva Plan9 har sagt tidligere. Godt mulig jeg ikke gjorde hjemmeleksa der :doh:
Nei, skal ikke rakke ned. Liker ikke at folk blir rakka ned på, blitt en del av det på Spillegal til tider. Liker at folk argumenterer for saken, men uten å måtte ty til personangrep.

Men jeg får prøve å bidra til bedre stemning selv også :flau:

*Legger ned stridsøka*

I'm done. På tide å følge Aquila sitt råd...
 
#32
Perfect Dark Zero lanseres til Xbox 360?


I et Xbox Live-intervju med Gamertagradio.com kunne jenteklanen PMS (kort for Psychotic Man Slayez) avsløre litt av hvert om hva de hadde sett på innspillingen av Xbox 360-showet som skal sendes på MTV om et par døgn.

På tross av at Microsoft bruker jentene i markedsføringsøyemed, klarte de ifølge Gamespot ikke holde munn om det eneste spillet som ble vist fram på showet: Perfect Dark Zero.

Dette myteomspunne spillet, som er oppfølgeren til det kritikerroste Perfect Dark til Nintendo 64, utvikles av Rare (som ble oppkjøpt av Microsoft etter mange år i Nintendos tjeneste).

Allerede for flere år siden ryktes det om at Rare jobbet med nettopp dette spillet, og mange trodde at Microsoft-kjøpet ville medføre at spillet dukket opp på Xbox. Det skjedde ikke, og skal man tro det PMS kunne fortelle, vil Perfect Dark Zero bli en eksklusiv lanseringstittel for Xbox 360.

Spillet omtales som et "must-have", og det trekkes linjer til både Counter-Strike og Splinter Cell når spillestilen skal beskrives.

I ekte Xbox-ånd er det lagt stor vekt på online-spilling, og det vanker et arsenale på "over 22 våpen", samt svevefartøy av noe slag.

I tillegg vil det være mulig å scanne inn hele kroppen din i spillet, via kameraet som lanseres til Xbox 360.

Som med alle andre uannonserte spill: Forvent mer på E3-messen.


Dagbladet Spilleblogg
 
D

Doctor Downs

Gjest
#33
Mye av det samme på IGN:

Pre-E3 2005: First Perfect Dark Zero Details?
Gamers at the MTV Xbox 360 event spill some juicy beans.
by David Adams


May 9, 2005 - While the report has already shot like a terrified chipmunk across fan sites and message boards today, an Internet radio interview posted this morning (and quickly pulled) may have revealed first details of Rare's Perfect Dark Zero on the next-generation Xbox system.


Earlier today, Gamertagradio.com posted an audio interview with a few gamers -- including members of Xbox Live's all-girl PMS Clan -- lucky enough to have attended the taping of Microsoft's Xbox 360 MTV special.

The 30-minute clip was quickly taken down (presumably at Microsoft's request -- though it isn't tough to find mirrors online), but it did feature tantalizing descriptions of a realistic-looking ("Halo 2-like graphics") Perfect Dark Zero, apparently in playable alpha. An excited member of the PMS Clan excitedly mentioned a "Counter-Strike" feel, though with the addition of stealth elements similar to Splinter Cell. The game will apparently offer more than 22 different weapons ("Every kind of thing that your trigger finger would feel comfortable shooting is in that game"), including a gun which turns the player invisible. She also mentioned a jet-pack of sorts used to fly around a level.

Though some reports online mention a player being scanned directly into the game, the PMS Clan member instead mentions one particular gamer's likeness being scanned as the basis of a fixed character model -- a kind of shout-out to the hardcore gaming community -- as opposed to something dynamically added when playing.

Rare's Perfect Dark is a Nintendo 64 classic for both gamers and critics. Microsoft has been willing to acknowledge the bare existence of a Perfect Dark sequel since the company purchased Rare in 2002. After the title failed to appear for Xbox, many have speculated Microsoft is saving the sequel for its next console.

Of course, Microsoft is not responding to any of these reports, and while we have little reason to doubt the veracity of the interview (whether or not Microsoft intended the leak), all details must still go in the Rumor Bin until we get official word, or some actual time with the game.

One thing's for sure, though: we're excited, too.
Hvis det går an å scanne inn hele kroppen sin til spillet og bruke den i multiplayer skal jeg gå naken =D
 
#35
Opprinnelig skrevet av Aquila@10.05.2005, 17.19
Hvis det går an å scanne inn hele kroppen sin til spillet og bruke den i multiplayer skal jeg gå naken =D
218179​
Jeg begynner å se for meg et virtuelt nudist samfunn... =D
*ugh*
 
#36
Noen som har sett den mtv spesialen eller?
 
#38
"The 30-minute clip was quickly taken down (presumably at Microsoft's request -- though it isn't tough to find mirrors online"

Det jeg sa, sa jeg utifra dette, din syrlige og sarkastiske norlending.
:p

Det bilde så grusomt ut. Dette er sikkert ett tåpelig spørsmål, men hva indikerer at det er falskt?
 
#40
Ble jo vist en par teaser bilder fra Perfect Dark Zero da Rare gikk til MS.


Ingen link :( , men prøv google :)