D
Ser du, det er noe av det som var så fantasitsk med Perfect Dark.
En faktisk spillmodus var "ikke spesielt underholdende eller bra utført", men allikevel er det massive resten av spillet nok til å veie opp for samme hva som måtte være galt.
Hvordan kan spillutviklere egentlig leve med å lage FPS-er med ti forskjellige våpen som kun kan holdes i ei hånd om gangen, når Perfect Dark hadde over 30 og et vakkert utvalg av dem kunne brukes i par. Hvordan kan spillutviklere utelate simulants, challenges, musikkvalg i multiplayer, "custom" våpenvalg, et uendelig utvalg av karakterer eller hva som helst annet av godteriet i Perfect Dark når de vet at det funker?
Perfect Dark satte en ny standard som ingen spill til nå har klart å ta igjen i mine øyne, og hvis Perfect Dark Zero klarer det så blir det lite studier på meg i åra framover!
En faktisk spillmodus var "ikke spesielt underholdende eller bra utført", men allikevel er det massive resten av spillet nok til å veie opp for samme hva som måtte være galt.
Hvordan kan spillutviklere egentlig leve med å lage FPS-er med ti forskjellige våpen som kun kan holdes i ei hånd om gangen, når Perfect Dark hadde over 30 og et vakkert utvalg av dem kunne brukes i par. Hvordan kan spillutviklere utelate simulants, challenges, musikkvalg i multiplayer, "custom" våpenvalg, et uendelig utvalg av karakterer eller hva som helst annet av godteriet i Perfect Dark når de vet at det funker?
Perfect Dark satte en ny standard som ingen spill til nå har klart å ta igjen i mine øyne, og hvis Perfect Dark Zero klarer det så blir det lite studier på meg i åra framover!