Perfect Dark Zero

D

Doctor Downs

Gjest
#41
De ligger overalt, men nå som dette bildet er sluppet kan vi nok regne med at den tidligere modellen ikke vil bli brukt. Faktisk så er jeg egentlig ganske glad for det.

MTV-spesialen er forresten klokka halv ti i kveld, og jeg har ikke tenkt å gå glipp av den for noe i verden. Perfekt timing å komme den ene dagen før 17. mai jeg ikke skal på fylla. Jeg går vel ut ifra at alt som vises vil bli lagt ut overalt så fort det er vist, men jeg har ikke tenkt å vente et minutt lenger enn jeg må. Eneste gang jeg ser MTV utenom en liten South Park-luring nå og da.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#43
Doh, du sier noe der...

Hore, jeg må få sett det fort, fort, fort.

Edit: Klokka 22.00 imorgen kveld. Da er jeg drita... Må enten ta det opp eller streame det et sted før jeg drar ut.
 
#45
Jeg skjønner ei. Er det 20 timer til?
 

Endre

Ødela forumet
#47
Håper disse bildene er falske, for det der var ikke imponerende. Synes det ser ut som et litt eldre PC-spill, egentlig. Og det som virkelig irriterer meg er at det ikke ser ut som Perfect Dark til i det hele tatt, det virker som det er en helt annen stil.

Hvis det viser seg at disse bildene faktisk er ekte, vil jeg gjerne se det i bevegelse før jeg begynner å grine. *kremt* ... Blir litt skuffet, mener jeg. :flau:
 

Kilik

Lokal moderator
#51
Ja, det virker meget rart synes jeg også. Er jo tross alt bare et halvår til spillet skal være i butikken...

Uansett, her er de ubekreftede bildene som ryktes å være fra alpha-versjonen:




 
D

Doctor Downs

Gjest
#53
Hvis Microsoft / Rare kan bekrefte at det skal hete Perfect Dark Zero, hva skal PDR i nedre venstre hjørne på alle bildene bety? På en annen side er det en farlig likhet mellom jetpackene:




Hvis det viser seg at de bildene er fra Xbox-versjonen som aldri kom vil jeg sprudle av lykke. Hvis dette spillet blir en fiasko forlater jeg TV-spill for alltid.
 

SHDR

Gullmedlem
#54
"Eight games were shown -- seven viewable, one playable. Perfect Dark Zero was the only playable title, and it was underwhelming, looking early, dark, and chugging at under 20 FPS."
Det er selvsagt seks måneder til spillet skal slippes. Mye kan skje, det er absolutte muligheter for forbedring, det er meget sannsynlig at grafikken oppdateres og at designet faktisk er anstendig.

Men inntil jeg faktisk ser det, så velger jeg å si det jeg visste skulle komme til å si hele tiden: "HVA VAR DET JEG SA?!"

Ah, og 1Up har tatt ned screensene du ser her. Det kan jo tyde på at de er falske.
 
#55
Opprinnelig skrevet av Kilik@13.05.2005, 12.23
Ja, det virker meget rart synes jeg også. Er jo tross alt bare et halvår til spillet skal være i butikken...

Uansett, her er de ubekreftede bildene som ryktes å være fra alpha-versjonen:





219333​

Er dette Perfect Dark Zero til Xbox 360?? :zzz:
Tror jeg glømmer dette spille... :grine:
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Tviler på at bildene er falske med tanke på at man ser dem spille på den de_dust lignende banen også i MTV spesialen.
Uansett kan jeg ikke akkurat si jeg er imponert.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#57
Som sagt krysser jeg fingrene for at det i det minste er den gamle Xbox-versjonen. Inntil videre printer jeg ut og har sex med dette bildet:

 
#58
Ferdig version? Nei.
Under utvkling JA!

Som en del av gårsdagens MTV-spesial, som for øvrig sendes på nordisk MTV kl. 22.00 i kveld, bekreftet Microsoft at Rares «Perfect Dark Zero», oppfølgeren til Nintendo 64-spillet «Perfect Dark», vil lanseres sammen med konsollen senere i år. I spillet styrer du Joanna Dark, en kvinnelig spesialagent, som kjemper mot romvesen som har innvandert Jorda. Det var iallfall det som møtte oss i N64-originalen, og det er ingenting som tyder på at det er forandret i «Perfect Dark Zero». Spillet er et førstepersonsskytespill, og vil opprettholde orginalens stil.

Under MTVs Xbox 360-spesial fikk vi se ett uferdig filmklipp fra spillet, hvor en person skyter på en annen person som flyr i en jetpack. Ifølge utvikler Rare vil spillere få muligheten til å kjøre disse jetpackene i spillet. En rekke våpen vil være inkludert i det endelige produktet, men MTV-demoen fokuserer mest på en pistol og rifler.

Minst 50(!) spillere vil kunne spille spillet samtidig via Xbox Live, men vi får opplyst at dette tallet kan stige før lansering. Også en split-screen-støtte vil være med, så med andre ord vil det antakelig være mulig for opptil fire spillere å spille samtidig på én Xbox 360-konsoll.


VG Spilleblogg
 

Endre

Ødela forumet
#60
Ikke at jeg skjønner hvilken betydning det har, men det er faktisk Jani fra forumet som har skrevet PDZ-nyheten.