Perfect Dark Zero

Endre

Ødela forumet
Ideen er at brettene skal være passe til antall spillere, og dermed sikre mer action, såvidt jeg har forstått. Med andre ord: U FAIL IT, THINARAN! Neida ... :flau:

Aquila: Ja, øh ... interessant idé? Jeg spilte forøvrig Cradle i multiplayer, det var rimelig moro. Tror jeg var bort i Statue og, men det husker jeg ikke spesielt ...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Du har ikke spilt det luftskipbrettet i TimeSplitters 3, merker jeg. Tilogmed med max botter brukte man et minutt på å komme seg til dit actionen var hvis man respawnet på feil side av brettet.

Endre

Ødela forumet
Greit nok, forstår frustrasjonen din da, men jeg tenkte nå utelukkende på Perfect Dark Zeros brett her, og hva Rare har fortalt om de.

Redigert: Oppdaterte det første innlegget i tråden med den informasjonen jeg kom på i farten. Kanskje Shigsy legger til noe mer etter hvert.

D

Doctor Downs

Gjest
Brettene i Perfect Dark Zero er angivelig dritsvære, derfor brukte jeg det som et eksempel. Så sant antall spillere tilsier at det bør være sånn kan det selvfølgelig forminskes ned til noe a la den dalen i Red Faction bare med de to kjipe basene bytta ut med to mindre Goldeneye-baner. Med fire spillere split-screen kuttes den ned til én. Ut ifra det vi har hørt hittil kommer PDZs maps til å bli noe i den stilen. Nå vet jeg ikke hvor mange bots som er maks i Timesplitters 3, men hvis det er ti som i eneren så er det noe litt annet enn PDZs 60. Dessuten er det sagt at det i PDZ vil være mulig å sette opp defensiver og offensiver separat, og hvis vi får det som i eneren kan botter kommanderes til å gå etter eller passe på hva du vil. Tror det kommer til å ordne seg.

Sitat fra EGM reportasjen:

Levels
First, the bad news: only six are promised for multiplayer. But now the good news: Each level is ginormous and automatically expands or contracts depending on the number of players and game mode.
For an eight-player deathmatch on the desert level, for example, the level may be closed off to just a small city and the surrounding dunes - a good size in itself. But up to the count to 50+ players and the level more than quadruples in scale, including expansive canyons, an entire upper cliff area, and scale miles of paths connecting it all.The levels get so big, in fact, that players can drop special way-point markers to show their team-mates where they are on the pop-up map
Høres spennende ut.

Opprinnelig skrevet av Mongis@05.06.2005, 14.23
Sitat fra EGM reportasjen:

Levels
First, the bad news: only six are promised for multiplayer. But now the good news: Each level is ginormous and automatically expands or contracts depending on the number of players and game mode.
For an eight-player deathmatch on the desert level, for example, the level may be closed off to just a small city and the surrounding dunes - a good size in itself. But up to the count to 50+ players and the level more than quadruples in scale, including expansive canyons, an entire upper cliff area, and scale miles of paths connecting it all.The levels get so big, in fact, that players can drop special way-point markers to show their team-mates where they are on the pop-up map
Høres spennende ut.
230039​

Jeg tror at dette blir den nye moten innenfor multiplayerspill. Bare se på Battlefield 2. Der kan man få digre områder til 64 spillere eller intense nærkamper på en liten bane for 16 spillere. Morsomt at de fleste begynner å ta i bruk ny ting. :)

D

Doctor Downs

Gjest
Mitt håp for den skaleringsmetoden der er at det blir en "custom scaling"-mulighet. Hadde vært spennende med en "førstemann til 1 poeng"-kamp med én mot én i et enormt fjelllandskap en gang. Én gang.

Nye kommentarer fra Rare-Extreme:

Behind closed Doors with Rare

Coolboyman had the luxury of attending the exclusive closed doors presentation of Perfect Dark Zero and Kameo Elements of Power - what was referred to as the Rare Happy Hour.

I was not allowed to take photos during the showcase, but that doesn't mean I cant tell you about it!

They started a multiplayer match against each other, and demonstrated the detail to the graphics. You thought Conkers graphics were amazing? Well these are 98% lifelike, showing you how powerful the Xbox 360 is!
They also showed me the old kameo and compared it to the Xbox 360 version demonstrating the major power difference between the two games. One employee described the water on the Xbox 360 Kameo as "mathematically correct water".
Back onto Perfect Dark Zero - I witnessed an special video of Perfect Darks Multiplayer which was truly jaw breaking. If only Rare had shown the rest of the world this video!
Link

Siste rykter er nå at det orginale Perfect Dark skal være med i PDZ.

Besides that, this is a prequel to the original Perfect Dark that came out on Nintendo 64. Also while we can’t confirm it, we believe that the original Perfect Dark along with updated graphics will be in the game. While this cannot be confirmed and I didn’t think to ask Rareware when I was there, they did mention it a few years ago when it was still in development for Xbox.
Hadde ikke vært meg imot. Altfor lenge siden jeg har spilt gode gamle PD...
Tviler på det blir oppgradert grafikk derimot. Ser jo hvor lang tid Conker: LAR tok, så de kommer nok til å bare hive inn en rom om dette stemmer.

D

Doctor Downs

Gjest
Tja, om ikke de inkluderer en port av originalen så hadde det jo i det minste vært artig å se igjen noen av de gamle banene og våpna. Som nevnt tidligere kan jo det alltids bli lagt ut for nedlasting etterhvert som det blir ferdig. Gamle N64-spill skal jo bli gratis å laste ned til Revolution, så det kan vel ikke være et enormt problem å få én tittel lagt ut for nedlasting til Xbox360. Enten som ROM eller add-on.

Opprinnelig skrevet av Mongis@19.06.2005, 14.20
Siste rykter er nå at det orginale Perfect Dark skal være med i PDZ.

Besides that, this is a prequel to the original Perfect Dark that came out on Nintendo 64. Also while we can’t confirm it, we believe that the original Perfect Dark along with updated graphics will be in the game. While this cannot be confirmed and I didn’t think to ask Rareware when I was there, they did mention it a few years ago when it was still in development for Xbox.
Hadde ikke vært meg imot. Altfor lenge siden jeg har spilt gode gamle PD...
Tviler på det blir oppgradert grafikk derimot. Ser jo hvor lang tid Conker: LAR tok, så de kommer nok til å bare hive inn en rom om dette stemmer.
234465​

Hvis de kunne ha rettet opp i FPS problmet så hadde blitt helt konge. Er så sinnsykt mye jeg lyst på nå. Lommeboken min vil sikkert kaldkvele meg innen året er forbi......*redd* :usikker:

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tør håpe på at Rare hele tiden har fokusert seg 90% om Perfect Dark: Zero, for å bruke så jævla lang tid på Conker er faenmeg ikke mye akseptabelt. Og hvis de adder på Perfect Dark fra N64, så la det for guds skyld være en skikkelig side-on, ikke hovedspillet med ny multiplayer. Serverer Rare oss enda en Conker er det over og ut for min del.

Havok har akkurat annonsert deres nestegenerasjons "multi-core physics engine", Hydra Core. For de interreserte, kan pressemeldingen leses her:

http://www.havok.com/Havok_HydraCore_2005_Final.pdf

Om man trykker på "About Havok" nederst på siden., dukker det opp litt standard informasjon som er vanlig i pressemeldinger. Men les nøye:

About Havok
Havok is the gaming industry’s leading independent provider of physics and character animationmiddleware. Top game developers and publishers worldwide such as Sony, EA, Microsoft Game Studios, Ubisoft, and Activision have licensed Havok products for use on over 120 titles including Halo 2, Perfect Dark Zero, Age of Empires III, Marvel: Nemesis, and Mercenaries. Havok enables game developers to create virtual worlds where players enter a dynamic, living and breathing universe with characters that interact in a completely natural and unscripted way. Havok’s game specific solutions help developers achieve creative goals while reducing overall cost, time and risk associated with building today’s leading games. Havok has offices in Dublin,Ireland and San Francisco.
Så Rare bruker vistnok Havok motoren i PDZ. Det store spørsmålet er da, er det den forholdsvis gamle, men likevel gode Havok 3 motoren, eller den nye HydraCore, som er laget for maskiner som Xbox 360?

D

Deleted member 91

Gjest
Ohoy, radikale forandringer, får'n si. Bra slike gærne ting som svak endring av logo er vanlig i denne bissnissen vaffal. :p Klart, jeg har ikke noe imot at tråden gjenopplives litt uansett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oppdatering: De har endret litt på logoet igjen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nainainai.