Phoenix Wright: Ace Attorney

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Haw! Rettferdigheten seirer! :D

Og for at posten min skal ha et lite eksistensgrunnlag, får dere med en link til et fanprosjekt dedikert til å oversette de øvrige Gyakuten Saiban-spillene. Så langt er bare den første rettssaken i Gyakuten Saiban 3 oversatt, men det er da noe. Les litt på siden, og du får kjapt inntrykket av at dette er folk som vet hva de holder på med.
Bakdelen? Vel, du må ha et ROM-image av spillet og litt kunnskap om IPS-patching.

Det bør være unødvendig å nevne, men spørsmål om hvor man kan laste ned materiale beskyttet av opphavsrett hører ikke hjemme på dette forumet.
 
#22
Ahh.. jeg lånte denne lille perlen av en eller annen grønn zebra her på forumet,sist onsdag.
Jeg kan ikke sette fingeren på hva som gjør spilletså genial men jeg vil tro det er en kombinasjon av historien, musikken og karakterene.

Har forresten nettopp gjort ferdig case nr. 4. Heftige saker!
 
#23
<div class='quotemain'>
Faen, nok en grunn til å skaffe meg Nintendo DS. Phoenix Wright: Ace Attorney ser bare helt fantastisk ut, men det er ikke greit å være en blakk 14 åring.
[/b]
Ikke tro at det er greiere å være en blakk 20-åring.
[/b][/quote]
Samme med en 17-åring. Faen heller.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Fikk det i posten av eders Freezar igår. Nå mangler jeg bare en DS å spille det på. :pirat: