PIMP Party

En ting jeg lurte på, blir det en eller annen gang en slik spillegal kveld, en dag alle pimpene på spillegal møter hverandre. Det skulle jo bli en GP...en Game Party, men så ble det noen problemer... Men det var jo snakk om å ha det i sommer-ferien... Det hadde vært litt artig å møtt noen av folka her på forumet. Er det noen som har lyst å se mandark i virkeligheten? eller sjekke ut om Shadar og "de smarte gutta" er smarte? :p Men seriøst, noen som kanskje vill sette igang en dag, leie lokale, fyre opp noen konsoller, spille litt, og ha det morro?

Høres nydelig ut, men hvor skal de isåfall bli? Kan ikke noen lage en undersøkelse om hvor i landet de bor? nord, sør, øst eller vest.

C

Crizpy

Gjest
Vi får ta det på en eller annen strand.. alle tar med en grillpølse og en vedkubbe hver, så kan jeg fikse fyrstikker og tennvæske.

:D
Greit. Skal vi ta med noen deoer så vi kan lage flammekastere`? :)

Deoer? ..usj. BENSIN!

ja.. men gjerne... jeg blir med.. om det ikke er for langt unna!

Jeg hadde så klart vært med, men sjansen for at det blir holdt nær Stavanger/Sandnes er vel så fjern at jeg ikke ser på det som en realitet.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg er med, sålenge det blir holdt nærme nok - Oslo går sikkert helt greit. Man kan jo alltids ta toget, eller hva, Jani?

Opprinnelig skrevet av Crizpy@30.07.2004, 18.42
Vi får ta det på en eller annen strand.. alle tar med en grillpølse og en vedkubbe hver, så kan jeg fikse fyrstikker og tennvæske.
80901​
Og jeg ordner damer. Har vi en deal folkens? Ja? Ok! Da er den i boks.

Opprinnelig skrevet av Baronen@30.07.2004, 21.04
Jeg er med, sålenge det blir holdt nærme nok - Oslo går sikkert helt greit. Man kan jo alltids ta toget, eller hva, Jani?
80999​
Vi snakker 8 timer...

Men jeg kan jo alltids ta meg en tur innom et treff når jeg, Chaz og Psycho Mantis har startet spillbutikken vår i Oslo-området. :svette:

Hva med at vi har det på flere plasser.... altså; til samme tid men på flere steder samtidig!

Som ett GP i Oslo, ett i Trondheim, ett i Stavanger... ja.. dere tar poenget!

En kan ha folk som er ansvarlige for ting, som å ta bilder også samler vi opp det vi har og legger ut på nettet sammen senere med fullt referat, og kanskje til og med video fra noen steder?

Er det en ide?

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Jani+30.07.2004, 21.22-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@30.07.2004, 21.04
80999​
Vi snakker 8 timer...

Men jeg kan jo alltids ta meg en tur innom et treff når jeg, Chaz og Psycho Mantis har startet spillbutikken vår i Oslo-området. :svette:
81040​
[/b]
Pøh. Jeg kan ta toget sammen deg, puzen, da blir turen garantert kortere!
Cjap: Nei, æsj. Det blir litt teit, tror jeg.
Mandark: Ikke denne sommeren? :grine:

Kvifor Baronen? Det resulterer jo bare i at flere av medlemene kommer seg på ett eller annet GP!

Opprinnelig skrevet av Jani+30.07.2004, 22.22-->
<!--QuoteBegin-Baronen
@30.07.2004, 21.04
80999​
Vi snakker 8 timer...

81040​
[/b]
Jeg kunne slått følge.. Nei. Tror neppe det.

Hvis vi skal få til noe, så burde jo"sjefene" ha noe å si? Men det ser ikke ut som de er så villige til å bruke 10 min av sin opptatte dag og lese dette emnet.... eller har de ikke sett den enda? Hvem vet, men det vil nok sikkert bli Oslo, første gangen, så kan vi se hva som skjer ut....i.....fra der....

Endre

Ødela forumet
Jeg kan sikkert prate litt med Duke og ta det derfra, så kanskje vi finner ut noe. Litt vanskelig å si noe akkurat nå, men et treff hadde vært tøft i alle fall.

Ja, kunne vært artig med et treff.

Jeg kommer i hvert fall til å prøve å få i gang et kino-treff til (på Kino1 Sandvika) senere i år, hvis det blir interesse for dette. Men da blir det vel toppen 10-12 personer som det har vært tidligere.

Kino1 har kinoer i Sandvika, Sandnes, Skien, Arendal og Stavanger, og jeg tror alle kan leie ut saler (se på www.kino1.no, og på salutleie). Det er jo fullt mulig for folk i og rundt f.eks. Stavanger å ordne et spill-treff på en kino-sal der slik at man slipper å dra så langt.

jeg stemmer for et nordland treff, i bodø!!!!