[PC] Pirates of new Horizons

Lodin

Der Waaaah
#41
Og for å være litt slem: 15 Euro++ for et spill som ikke får til elementære ting som dette er vel mye. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#43
Hey, jeg bare sier. En kjapp titt på Steam viser at omtrent alle indiespill der der ligger under 10 Euro. PonH virker veldig lovende, men jeg ser ikke hva som forsvarer den høyere prisen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#44
Og vips har du en vinkling som ikke er bare slem lenger. :)
 
#45
Og for å være litt slem: 15 Euro++ for et spill som ikke får til elementære ting som dette er vel mye. :p
Tenker du da på pila du prata om tidligere? Det er meninga at den skal bare gi deg en vag instruks om hvor du skal gå. Vi føler det blir feil å lede spilleren etter nesa hele tida når det er så givende å utforske alt uansett :) Når det er sagt, så har vi planer om å gi mer hints til spilleren i form av at Henceworth gir deg tips om hva han tror du skal gjøre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
Som nevnt i går trenger jeg bare å anordne meg en 360-pad med tråd så jeg kan begynne å sofagame på pc-en min, så blir det å få huket tak i dette også.

Har spillet achievements? Jeg kjøper ikke spill uten achievements (jo).
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#48
Testa det litt nå, men uten håndkontroll og på laptop uten ekstern mus. Så ting er kanskje farget av det.

Liker godt det visuelle uttrykket, ting ser bra ut og føles spennende nok til at jeg vil sette meg ned med det og kose meg litt om kontrollen funker.

Er også veldig enig i Yeti og fysikkproblematikken. Føler at Annha er malplassert i den verdenen, og at hun er mer papp enn resta. Føles altfor lett og kampsystemet bli mer enn "hit-or-miss" enn å føle at man slåss. Mangel på tyngde som er nevnt før er nok det jeg savner.

Så, ikke en direkte konsktruktiv post, men kommer mest sannsynlig til å pre-ordre dette. Det blir, bare så det er sagt, det første spillet jeg noensinne kjøper til PC da dette ikke er en platform jeg frekventerer ofte spillmessig
 
#49
Aha, jo tusen takk :)

Achievements er veldig høyt oppe på min todo liste. En todo listen som forøvrig er sinnsykt lang :) Vi har fått veldig mye bra tilbakemeldinger, og heldigvis ingenting vi ikke visste fra før av så vi er veldig fornøyde.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#52
Jeg liker at plattformene som booster deg til helvete gjennom lufta også reagerer på fiendene. Jeg lo for å si det sånn.
 
#53
Hehe ja, alle fiender bruker samme character-motor som spilleren så alt det du kan gjøre kan dem gjøre :)

Vi har slengt sammen en game play video, sånn at de som ikke orker å prøve ut spellet kan få se hva det handler om i en litt mer kompakt greie..
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Videoen var da helt grei, men Friedrich (var det det han sa han het?) høres veldig, VELDIG umotivert ut igjennom hele greia :/
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#56
Puncha inn litt støtte selv. Er det mulig å eventuelt oppgradere fra vanlig til Captain-opplegget om ønskelig?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Mulig mulig, hvis ikke via websiden så send bare en epost.