Play! A Video Game Symphony.

#21
Ja, men en sang til eller to kunne de vel klart. Kunne droppet One, f.eks.

Og nova: Jeg er ikke enig. De tok vekk alt som var bra med final fantasy (sjarm, engasjerende historie, vakre områder, figurer man ble glad i, og fantastisk stemning og musikk). I stedet fikk vi et offline MMORPG, og da er det neimen ikke mye som appelerer til meg lenger, i allefall.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Table breaking = ikke kult. Må også få legge til at jeg aldri har vært så glad for å ha gått glipp av en konsert før.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#24
Yeah, i'm back :p

Uansett jeg var selv på denne konserten og likte det jeg hørte ;)
De startet knallsterkt med Battlfield themet, som jeg selv filmet noe av(kjekt og ha med digi cam på sånna ting hehe, skulle ha filmet mer :/), som kan høres her:

Men noe som ikke var så bra, var salen det hele var satt opp i. Lokalet ble rett og slett for stort, passet liksom ikke helt med en hangar og ha showt i. Og de stolene var heller ikke no spess gode og sitte i.

Men hvis de skulle komme tilbake neste år som de sa der, så håper jeg dem finner ett bedre egnet konsertlokale og ha showet i ;)

Btw, så kan noen av melodiene som ble spilt der høres her:
http://www.youtube.com/user/MultigamerLygre
 

Terje

mostly harmless
#28
Nevnte dette i konsert tråden for noen dager siden. Blir nok å ta en tur i år igjen jeg også ja. Det var konge sist gang og blir det forhåpentligvis igjen. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#29
Jeg skal, og det blir kjempekos. Ekeberghallen ligger vel på Ekeberg rett ved sletta, kan ta trikk opp sammen Lodin <3
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Tviler på at det spiller noen rolle med mindre du er hypp på å se nesehåra til førstefiolinisten.
Forresten noen som kunne tenkt seg å ha med meg som etterslep? Ingen jeg kjenner som gidder gå på dette og siden det tydligvis er bestemte plasser blir det kjedelig å måtte sitte aleine. Aka. jeg overfører penger til noen og de kjøper bilett til meg og.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Vi har kjøpt unummerert, så kjøper du sjæl kan du gjerne henge med oss (som vil si The Case himself og 3 andre som jobber på Brygga).
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Så ikke man kunne bestille det nei. Da kan jeg sikkert bare møte dere eller noen andre rett før med egen liten biljett. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#35
Hå, det blir dritbra! Kom til Oslo tidlig, så tar vi en pils først!
 

Terje

mostly harmless
#36
Har ikke noen kompiser som interesserer seg for dette jeg heller, så jeg hadde også tenkt å dra dit alene. Hadde vært artig å fått samla en gjeng likesinnede særinger og gått sammen. :)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Smudness, et par til nå så blir det official SG vors/nach hos meg!
 
#38
Hva med ni stk til? :rulleøyne: Jepp, det ble visst Play på meg i år også. Reiser nordover med åtte andre i minibuss, så kjøreturen blir nok alt annet enn kjedelig. Kunne godt tenke meg å sette meg ned med SG-folk og et par pils, men men må nesten se med resten om det blir tid. Uansett, gleder meg stort. :)
 
#39
Bare de spiller introen til Oblivion så kan jeg få frysninger, klappe, og finne nærmeste øl-salg.. får frysninger bare jeg nynner på den sangen selv, og det sier litt for jeg er ikke spesielt flink til å nynne.

Regner med at justin tar på seg finstasen og tar med gullstikka på arrangementet, tar seg bra ut hvis du skal smalltalke litt med nye bransjefolk i pausen, evnt. sjekke opp asiatiske game-lolitas ^^

"Hanasè Justin-san! nigero okasa! ittedakimatsu" - translatequizz..

Hvor lenge varer konserten btw? må jo prøve å komme seg hjem etterpå også.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#40
Jeg har allerede fått den festet til et gullkjede så jeg kan gå med det rundt halsen: Bling baby!

Ellers er du også velkommen til Play! vors, si ifra hvis jeg skal kjøpe øl for deg.