Play! A Video Game Symphony.

#42
Holder du kontakten med henne fortsatt, altså?

Ser uansett ut til at noen oslo-venner av meg skal og, så vi blir vel hengende med dem istedet. Skal hilse om jeg ser noen av dere, da. Sånn for å sikre litt pinlighet.
 
#44
Jeg har allerede fått den festet til et gullkjede så jeg kan gå med det rundt halsen: Bling baby!

Ellers er du også velkommen til Play! vors, si ifra hvis jeg skal kjøpe øl for deg.
hehe, hadde seff vært kult det, sett litt fjæs fra dette forumet også, men får nok bli til neste år evnt. sliter nok med å få transport-endene til å møtes atm. >_<

men ser jeg blingblinget ditt på Play så bumper jeg sikkert borti, om ikke annet for å stjele det og gi det til noen random Wii-fan folk som er der for å høre zelda-theme ellns..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Jeg tar med et svært skilt, som jeg forventer at forummedlemmer trekker til i pause/etter konserten e.l. Kanskje.
 

Terje

mostly harmless
#46
Helsike. Hadde tenkt å ta tog inn så jeg kunne vært med på noen øl, men det går faen ikke noe av tog eller buss sørover igjen utover natta. Siste toget går kvart på tolv, blir ikke rare tiden til overs da. Kan jo bare ta bilen såklart, men da blir det bare kaffe og munkholm på meg ihvertfall. :(
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Vel, jeg skal fortsatt ikveld! Kommer til å ha på meg en Manchester United drakt med Justin Case på, så jeg er evt. lettere å se, har Gullstikka troféet i bagen i tilfelle noen vil ta på.
 

Terje

mostly harmless
#50
Jeg har bestemt meg for å ta bilen inn ihvertfall. Tar likevel mye kortere tid og er attpåtil en hel del billigere enn toget. Sikter på å være der mellom sju og halv åtte en gang. Skal se om jeg får øye på den man-u trøya, og stikker bort og hilser på isåfall.
 
#51
Så, hva syns dere? Selv er jeg småskuffa... 90% av samme materiale sist, og det hele føltes generelt mye kortere. Battlefield var ikke i nærheten like tøft uten han sidetromme-fyren som miksa den opp sist, og One Winged Angel mistet store deler av piffen uten Machinae Supremacy. Det at både Halo og Metal Gear Solid manglet var og småskuffende. Virker også de har tatt en del budsjettkutt, da konserten var over en time forsinket, og at vi måtte stå ute i kulda i kø mens vi ventet. Spraking i høyttalere trakk også ned. Glad vi hadde billigbilettene i det minste, da ingen hindret oss i å sette oss relativt langt fremme.

Fikk i det minste klådd litt på justincase og Gullstikka-trofeet. Var ikke særlig vanskelig å finne nesten den eneste med rød tskjorte i forsamlingen. Bilde kommer vel når Kjersti får lastet opp.
 

Terje

mostly harmless
#52
Jeg på den annen side sleit med å se han. Fikk til slutt øye på han da konserten var ferdig og alle var på vei ut, da var han et stykke foran i mølja sammen med et langhåra rekel jeg går ut fra var deg. Innen jeg kom meg ut var dere søkk vekk. Men men, var hyggelig å se dere iallfall. :p

Enig at det var litt skuffende denne gangen. Selve arrangementet var noe bedre, selvom det var det samme teite opplegget med stive stoler og orkesteret på et podium. Men storskjerm opplegget var iallfall mye bedre nå enn det tre-skjerms rotet de drev med sist. Selve forestillingen var mye bedre sist. Machinae Supremacy var et stort savn ja, og jeg mener at orkesteret var langt fra like bra som kringkastingsorkesteret var. De virket rett og slett slitne og drittlei. Så spilte de også i Danmark på onsdag og i Sverige på torsdag, så det var kanskje ikke så rart de virka litt trøtte. Anlegget var også dårlig ja, spraking som du nevner, litt uklar lyd og lite trykk.

Og så spilte de ikke Amiga medleyen i år. :(

De hadde Mindcandy-DVD'en stående å gå på flere skjermen ved inngangen da, det var en artig overraskelse. Har lite med spill å gjøre, men er kul hvis man er interessert i demoscene produksjoner.
 
#53


Se derja. Da har jeg møtt min andre spillegalmedlem.

Jeg ble og skuffa over konserten. Jeg var jo ikke der sist, så jeg hadde kanskje ikke så høye forventninger som dere andre, men alikevel var det en liten nedtur. Dessuten lurer jeg litt på hva som var så galt at de måtte ha en halvtimes pause etter en halvtimes spill. Det kan ikke bare ha være den følsomme mikrofonen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Justin var cirka en million ganger kjekkere på det bildet der enn på det forrige bildet jeg så av ham. :elsk:
 
#55
nai lol, er det justin?

haha, tilfeldigheter strike again.. syntes det var ett eller annet kjent med han som stod midt i bussen på vei ned til oslo men klarte ikke helt sette fingeren på hva så jeg slo det fra meg..

Du stod hvertfall å prata med en langhåra fyr med oppned kors og en annen dude med brun jakke.. damn... faen at jeg ikke kjente deg igjen.. so close! Skulle jo tatt en øl, og vist meg rundt i byen vett :)
Jeg satt vel til høyre for deg ved siden av en blond liten sak, svart jakke & hettegenser, nyklipt for anledningen og prata med brei dialekt..

OT; Konserten var fail. Arrangementet var epic fail.

Starta jo med å stå å fryse rævhåra av seg i en snau times tid, før alle bare ble skyvd inn i hallen som om vi skulle gasses og vaktene skulle rekke happy hour på den lokale strippebula. Jeg kunne sikkert tatt med en post-it og skrevet "se biletteen min =)" på den, og de hadde rivd den i to og sluppet meg inn.

Siden jeg var en av idiotene som faktisk trodde dette var et halvveis seriøst prosjekt så kunne du liksegodt stemplet "wtf" i store bokstaver i panna mi da vi kom inn i hallen. Jeg så for meg reserverte plasser, gjerne gule comfy-seats med navn på og gullbroderier. Hva møtte meg? Jo, masse folk som satte seg akkurat der de hadde lyst, og verdens lengste popcorn-kø...

Sendte nettopp en liten ragemail til playgutta, om ikke annet for å få igjen pengene jeg betalte for.. tja.. ingenting?

apropo konserten; Lyd som sprrrrraker er kanskje akseptabelt på en metalkonsert med 3242watts speakere, men når de i tillegg til å ha glemt mute-knappen på "ON", klarer å fremkalle sprakelyder fra høytalerene midt i en SYMFONI-låt, da blir det gæli.. *frysninger..*"SPRRRRRRRRAAAAAK"*irritasjon* - gjenta.

Folka som spilte var flinke dem, litt ute av takt og tone her og der, men overall så gjorde de en god jobb, sikkert gjort det et paar ganger før så det satt som det skulle. Announceren derimot, vel.. for å si det sånn. Etter akt. 2 ellernoe så går plutselig Mr.Roth, og det blir helt stille i salen, så går resten av orkesteret, fortsatt stille i salen.. vi bare ser på hverandre "..jaok.. er de ferdige eller.. pause eller.." Så kommer en engelsk stemme over høytalerene som sier at det er pause.. GJ!

I andre halvdel av showet virka det som de hadde fiksa lydbildet og det heva seg noen hakk, men savna en del låter(halo/starcraft/warcraft++) guild wars, chronicles of riddick gav meg lite..

Høydepunkt; Zelda, Oblivion og Chrono Trigger.

Nei.. nå er det køys, 4 timers bussing fra the big city tar på, men babben der var god ^^
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Å snute, gikke jeg virkelig glipp av musikken fra Guild Wars og Riddick? D;

Føler i grunn at det var like greit å drite i dette ass.
 
#58
Etter å ha lest kommentarene på Facebook-eventen, er det vel ikke så mye mer å si enn haha, oh wow.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#59
Ble Stickerbrush Symphony fra Donkey Kong Country 2 spilt? Hvis ikke er det skandale.

Og hva faen @ lua på duden/kjerringa bak Justin.
 
#60
Ingen Donkey Kong i det hele tatt, nei. Når det gjelder luebeistet satt hun og hylte nesten hele konserten. Hørtes ut som hun skulle besvime når de sa de skulle spille musikk fra Zelda.